Uitstekende kozijnen

Zeer mooie kozijnen, geeft het huis een mooie uitstraling.klasse!

• Kwaliteit kozijnen

Proces is goed verlopen, er is netjes en volgens afspraak gewerkt.

De uiteindelijke levering/ installatie was later dan oorspronkelijk gepland maar ben daarvan goed op de hoogte gehouden, wat prettig was. Door Ecolux en de montagebedrijf steeds snelle reacties op vragen. Toen de installatie uiteindelijk gepland was was het bouwbedrijf er ook op afgesproken dag/ tijdstip.

• Kwaliteit kozijnen

De kunstof kozijnen en ramen zijn zeer tot onze tevredenheid .Ook het plaatsen is prima gedaan .Het montagebedrijf werkt zeer secuur en netjes..Ecolux is een aanrader .De prijs /kwaliteit is zeer goed Timen en Jenny uit Oss

Professioneel en klantvriendelijk

Zeer goed geholpen door Ecolux. Goed geïnformeerd en een mooi eind resultaat.

• Kwaliteit kozijnen

Duidelijke informatie bij verkoop en snelle plaatsing.

We zijn van te voren goed geinformeerd door de verkoopadviseur. In onze woning hebben we met gekeken naar de mogelijkheden en de gewenste situatie is door hem uitgewerkt. De vervanging van alle kozijnen in ons huis, inclusief voordeur en achterdeur is in een week gebeurd. Voor de afwerking hadden we nog wat verbeterpunten maar omdat we wat wat muren laten stucen hebben we afgesproken dat ze daar later voor terug komen.

Schumanpark 27 7336 AM Apeldoorn

+31 55 203 2553

Over Ecolux Kozijnen

Het team van Ecolux heeft zijn sporen verdiend in de kunststof kozijnen wereld en weet door jarenlange kenniservaring als geen ander wat de beste aanbieding is voor u als woningeigenaar. Door onze korte lijnen met de producenten van Premium kwaliteit kunststof kozijnen, onze scherpe inkoop, no-nonsense bedrijfsvoering en onze professionele en ervaren montagepartners, zijn wij in staat gebleken uitermate scherp te kunnen offreren. Wij bieden u ervaring, besparing & ontzorging. Onze sympathieke adviseurs komen graag bij u langs om een offerte op maat voor u samen te stellen. U zult blij verrast zijn! Ecolux kozijnen garandeert u een verantwoorde, duurzame en betaalbare oplossing voor de vervanging van uw oude kozijnen!