I regret choosing this company.

I'm very dissatisfied with the service. I've ordered kozijnen en kerelit 5 months ago, made downpayment of €5000, and can hardly reach anyone by phone for an update. I feel like it's a scam and have to try and get my money back. I regret choosing this company, and hope I can protect other potential victims from doing the same. Larry Warner.

• Would you recommend us? No
  • N/A

Goede voorlichting/uitleg, snelle levering.

We waren ons aan het oriënteren of we houten- of kunststof kozijnen zouden aanschaffen. Het verhaal van de vertegenwoordiger was eerlijk en duidelijk. Het werd dus kunststof. We zijn zeer tevreden over de kozijnen en genieten er volop van. De levering was supersnel. De levering was eigenlijk 10 weken, maar na 5 weken werden ze al geleverd. Advies en service na het (zelf) plaatsen was ook goed. Was een beschermkapje kwijt, werd direct kostenloos nagestuurd. Top!

• Kwaliteit kozijnen

Prachtige kozijnen en een perfect op elkaar ingespeeld team

Mooi op tijd verschenen de technici. Ruim binnen de planning zijn mijn kozijnen geplaatst. Ook belangrijk: de technici hebben als een fantastich op elkaar ingespeeld team gewerkt. Een modus operandi als een voorbeeld! Jammer dat een van de kozijnen met een onjuiste maatvoering werd geleverd (foutje fabriek), maar daarmee is men zeer innovatief omgegaan. Zoiets kan nu eenmaal gebeuren, dus al met al: Klassewerk!

Prachtig!

De Ecolux kozijnen en de voordeur zijn prachtig en van goede kwaliteit! Wij zijn heel goed voorgelicht en aan de hand daarvan besteld. De levering was er met zes weken. Het monteren verliep helemaal naar onze wens. Het montagebedrijf dacht mee, de monteurs werken zorgvuldig en netjes! Alles werd na afloop opgeruimd en schoongemaakt. Wij zijn heel tevreden en raden Ecolux ook zeer zeker aan.

Kwaliteit met goede service

Van begin tot eind goed geholpen. Zowel met de offerte opstellen als met bestellen als het plaatsen zelf. Er is goed geluisterd naar onze wensen. Ook is er fantastisch meegedacht in de levertijden en montage met betrekking tot de zwangerschap van mijn vrouw. Enige reden waarom het voor ons geen tien is is omdat het verkeerde dakraam besteld is. Menselijke fout en wordt snel en goed opgelost gelukkig!

Fijne ervaring met ecolux

Bij de afspraak voor de offerte wordt er erg meegedacht voor de beste opties. Communicatie is duidelijk en je wordt de gehele tijd op de hoogte gehouden. Er wordt aangegeven 8-10 weken tot plaatsen,maar dit was bij ons een paar weken eerder. Montage wordt heel netjes gedaan, Bij ons was er wat vertraging met de kraan vanwege een moeilijk bereikbare tuin. Dezelfde week is de afwerking nog gedaan, en goed! Onze schuifpui is zichtbaar van goede kwaliteit, en qua afwerking is te zien dat het montagebedrijf weet wat ze doen.

• Kwaliteit kozijnen

Zo blij met onze kunststof kozijnen

Na het besluit om kunststof kozijnen aan te schaffen hebben we een aantal adviseurs over de vloer gehad. Niets ten nadele van de andere die we gesproken hebben maar het contact met Ecolux was van het begin af aan heel prettig en gaf ons een goed gevoel. Dat werd bewezen door de snelle reactie overal op. Onze wensen werden goed gehoord en uitgewerkt. Begin januari was het dan zo ver. Ze werden geplaatst. Niets dan lof voor de ploeg van Kristof. Ze werken snel, secuur en supernetjes. Ze waren eerder klaar dan wij hadden gedacht en de boel werd super netjes achter gelaten. Kortom wij zijn meer dan tevreden!

• Kwaliteit kozijnen

Goed advies, op tijd geleverd en zeer keurige montage

Jeroen en Mark van Ecolux hebben goed advies en ondersteuning geleverd. Patrick van Montalux Montage heeft de montage snel ingepland en Bennie en Patrick hebben de kozijnen goed geplaatst en keurig afgewerkt. Hulde!

Geen opmerkingen

Snel geregeld in 1 dag geplaatst. Prima vakmensen

• Kwaliteit kozijnen

Kozijnen snel en goed geplaatst

Professioneel, alleen de bok waar de kozijnen opstonden werd niet opgehaald.

• Kwaliteit kozijnen

Ecolux kozijnen zijn mooi zal ze iedereen aanraden!!!

Kregen goed advies van de adviseur. Kozijnen kwamen op de afgesproken datum. Rek met de kozijnen werd keurig op onze parkeerplaats neer gezet. Zijn minder tevreden over de afwerking na plaatsing ramen schuiven over de vensterbank bij twee ramen, vensterbanken zijn beschadigd. Badkamer raam heeft weerstand bij het dicht doen.

• Kwaliteit kozijnen

Prachtige kozijnen & Professioneel geïnstalleerd!

Na meer dan 10 offertes te hebben gehad, was Ecolux écht de goedkoopste! Vriendelijke mensen die er echt verstand van hebben. Ecolux besteedt de montage uit, maar ook deze partij heeft prima werk afgeleverd! Het zijn prachtige kozijnen welke professioneel gemonteerd zijn. Beneden en onze de slaapkamer is alles strak gestuct en ik was bang dat het zou afbrokkelen. Ze hebben heel netjes de kozijnen eruit gezaagd waardoor dit niet gebeurd is! Ook zorgen ze dat alles afgevoerd is en ruimen ze alles netjes voor je op. Communicatie is altijd helder en je wordt netjes te woord gestaan. Om de kosten laag te houden, hebben we de kozijnen zelf voor moeten financieren. Dat was wel even spannend, maar het is allemaal goed gekomen! Het was het wachten meer dan waard!

Goede service en voorlichting

Na een goed gesprek met verkoopadviseur Mark besloten tot vervanging van kozijnen en voordeurpartij over te gaan.Prijs was zeker ook interessant. Montage verliep vlekkeloos en deskundig. Aanrader!

• Kwaliteit kozijnen

Prijs kwaliteit verhouding is goed

Ik ben goed geholpen door de adviseur van Ecolux. Goed en eerlijk gesprek gehad. Beantwoordt zijn mail altijd. De kunstoframen zijn mooi. Eerder geïnstalleerd dan afgesproken. Dat was mooi meegenomen. Vergeleken met andere aanbieders stukken voordeliger.

• Kwaliteit kozijnen

Goed advies, correct afhandeling.

Wij zijn zeer tevreden met het hele proces van advies tot het plaatsen van het kozijn.

Prima kwaliteit en levering

De kozijnen zijn goed van kwaliteit, nerf structuur is als gewoon hout. Levering binnen de gestelde tijd. Plaatsing duurde wat langer dan gewend maar afwerking daardoor op beter niveau dan eerder gezien. We hadden een best wel complexe pui die vervangen moest worden, er werd goed meegedacht en advies was duidelijk en helder. We zijn nu weer in bezit van een strakke, mooie en onderhoudsvrije pui. Ik zou misschien voor andere horren gekozen hebben, aan de binnenzijde ipv buitenzijde maar dat is ook een kwestie van wennen of wat je gewend bent.

Prima we zijn te vreden

Goed alleen dat de monteurs niet goed Nederlands praten voor de rest tevredeb

• Kwaliteit kozijnen

Prima kozijnen en prettige communicatie

Prettig contact tijdens het verkoopproces. Ik vind het wel een enorm ingewikkeld gedoe met aparte contracten en verkoopvoorwaarden voor enerzijds Ecolux en anderzijds het montagebedrijf. De communicatie met het montagebedrijf verliep/verloopt beduidend minder soepel. Het is voor mij als klant aanmerkelijk eenvoudiger als ik maar met één partij afspraken hoef te maken. De kozijnen zelf zijn prima. Sluiten goed. De Kiepstand werkt ook prettig. Ik ging ervan uit dat de ramen ook vastgezet konden worden in een willekeurige stand. Dat blijkt bij kunststof kozijnen erg lastig te zijn. Ik zou dit echt een enorme meerwaarde vinden, dus hierbij gratis mijn aanbeveling voor doorontwikkeling van de kozijnen :-)

Goede uitleg en service

Heb hele goede ervaring met ecolux.ze komen langs voor advies en niet ff snel nee ze nemen de tijd voor je.alles kwam ook eerder waar ik heel blij mee was.en het plaatsen ook netjes elke dag de rommel weg en keurig netjes afgewerkt.dus kozijnen nodig beveel ze zeer zeker aan.toppers

Geweldig geholpen

Zeer goed en degelijk bedrijf en de montage verliep ook geweldig fijne jongens om over de vloer te hebben. Mijn hele huis voorzien van kunststof kozijnen in een week tijd helemaal klaar top werk en goede service.

Hele goede service!

In maart 2022 had ik een gesprek met de adviseur over de aanschaf van 2 nieuwe ramen en een nieuwe keukendeur. Enkele dagen later had ik al een complete offerte met tekeningen en maten en een hele mooie prijs. Ook de montageprijs werd apart genoemd, die heel schappelijk was. Alles heel overzichtelijk. Twee weken later (na acceptatie van de offerte) kwam de adviseur al inmeten en zei dat over 8 á 10 weken de montage zou plaatsvinden. Dat werden er 8; op 2 en 3 juni 2022 is alles geplaatst. De kozijnen en de deur werden een dag eerder al afgeleverd, dus de monteurs konden direct de volgende dag al aan het werk. Erg goed geregeld! Ik vind Ecolux een topbedrijf, ze komen hun afspraken na, houden de vinger aan de pols en als er toch iets is -zoals het ontbreken van de stangetjes voor de roosters- dan worden daar direct actie op ondernomen. Ook de monteurs zijn topgozers, werken keihard en hebben oog voor detail. Ze hebben de montage keurig gedaan en heel mooi afgewerkt. Ook bij de voordeur (niet door Ecolux geleverd) hebben ze de zijkanten prachtig afgewerkt, zonder extra kosten. Super!

• Kwaliteit kozijnen

Goed advies en super netjes geplaatst

Er werd goed mee gedacht en advies gegeven. Het was binnen 2 dagen klaar, netjes afgewerkt en huis zelf was ook netjes achtergelaten. Ziet er strak uit met mooie kleurencombinatie wit/antraciet voor een best oke prijs voor de huidige tijd.

Perfect bedrijf

Na een lange zoektocht, omdat wij onze ramen, kozijnen, screens en rolluiken wilde laten vervangen, kwamen wij bij Ecolux terecht. Na een gesprek met Mark, de vertegenwoordiger, zijn we overstag gegaan om alles samen met hun te laten uitvoeren. De opdracht is perfect uitgevoerd, en de kwaliteit, als zowel de service die we kregen is echt top, zeker de bereikbaarheid, van het bedrijf, niks dan goed over te zeggen , en zeker een bedrijf wat ik ieder aanraden kan. De prijs kwaliteit verhouding is perfect, en ze staan altijd klaar als je vragen of opmerkingen hebt, zelfs in het weekend op een zondag. Echt zoals het hoort.

Ik ben erg tevreden

Het contact met ecolux verliep prettig, de kozijnen zijn mooi en scherp geprijsd. Tevreden dus

zeer goed

Vanaf het begin al een prima gevoel bij dit bedrijf en dat resulteert in dit geval dat wij Ecolux zeker bij andere zullen aanraden. Geven duidelijke informatie over kwaliteit en prijs verhouding, en je weet gelijk waar je aan toe bent, De kozijnen zijn van uitstekende kwaliteit en zijn door het bouwbedrijf waar zij mee samen werken prima geplaatst. Wij zijn dik tevreden.

Over Ecolux Kozijnen

Het team van Ecolux heeft zijn sporen verdiend in de kunststof kozijnen wereld en weet door jarenlange kenniservaring als geen ander wat de beste aanbieding is voor u als woningeigenaar. Door onze korte lijnen met de producenten van Premium kwaliteit kunststof kozijnen, onze scherpe inkoop, no-nonsense bedrijfsvoering en onze professionele en ervaren montagepartners, zijn wij in staat gebleken uitermate scherp te kunnen offreren. Wij bieden u ervaring, besparing & ontzorging. Onze sympathieke adviseurs komen graag bij u langs om een offerte op maat voor u samen te stellen. U zult blij verrast zijn! Ecolux kozijnen garandeert u een verantwoorde, duurzame en betaalbare oplossing voor de vervanging van uw oude kozijnen!