Vertrouwd

Afgelopen zomer heb bij Elizabeth een coachingstraject gevolgd. Het is altijd goed om stil te staan bij waar je nu staat en waar je heen wilt, ook al is er geen directe aanleiding om te veranderen van richting. Elizabeth is goed in staat om orde te scheppen en helder te krijgen waar we mee aan de slag zouden gaan. Nu weet ik welke criteria voor mij belangrijk zijn in het zoeken naar een baan die bij mij past. Zo kwam ik erachter dat ik het fijn vind om te werken in een kleine organisatie waar ik veel input kan leveren, en dat sfeer erg belangrijk voor mij is. Elizabeth is zowel een uitstekende professional als een oprecht geïnteresseerd, warm en vrolijk persoon. Ze oordeelt niet en zorgt voor een geborgen, veilige omgeving. Precies wat je nodig hebt als je met grote vraagstukken als je loopbaan bezig bent.

Fantastisch!

Ik was midden in een lastige periode: werkloos in coronatijd, net afgestudeerd en op zoek naar nieuwe uitdagingen, zonder te weten wat. Ik kwam Elizabeth heel toevallig tegen en was meteen een klik! Ik voelde me geluisterd, begrepen en veilig met haar. Ze heeft mega goede energie en doet alles om jou, jouw situatie en jouw krachten goed te begrijpen en aan te moedigen. Ze is een fantastische coach, ze trekt het beste van je af en zet je aan het denken over wat je echt wilt. En dat heeft me gebracht tot ik nu ben, op een leuke werkplek en fijne werkomgeving. Ik denk nog steeds aan onze sessies en haar wijze woorden en aansturing. En mooie ervaring en een mooie mens.

Fijne coach

Een fijne coach waar ik goed kon uitleggen waar ik moeite mee had

• Betrokkenheid

Very friendly and great coach!

I really much enjoyed the job coaching sessions with Elizabeth. Her positive attitude, supporting words and resources she shared with me, motivated me and I enjoyed every session with her. If you are looking for a new job or starting your own business, she has tips for you.

• Betrokkenheid

“Ik heb de eer gehad om een uitmuntend coaching traject van Elizabeth te mogen bijwonen. Ze stelt zich resultaatgericht en flexibel om op doortastende wijze de cliënt te ondersteunen in precies die doelen die de cliënt wil bereiken. Ik zou “Mama Kenia” aan iedereen aanbevelen!” Tim, Financieel medewerker, Coaching.

verander leven

Mijn ervaring met jou was geweldig, je bent een geweldige Coach Elizabeth. Je inspireerde hoop, wakkerde de verbeelding aan en bracht een liefde voor leren bij die ik had verloren. Bedankt

Een gids

Na een lange periode van werkzoekend en korte banen werd het tijd om met iemand te sparren over 'hoe nu verder'? Via JobOn.nl kwam ik in contact met Elizabeth. Een professionele dame met veel energie en humor. Ze heeft geholpen om andere wegen in te slaan voor het vinden van een nieuwe baan. En dat is gelukt!

Het is zeer prettig samenwerken met Mama Kenia

“Sinds 2017 zet Civic Amsterdam met veel plezier Mama Kenia in als trainer voor diverse trainingen die wij organiseren. De workshops van Mama Kenia zijn altijd inspirerend en motiverend, de deelnemers verlaten de training altijd met een positief gevoel en zin om aan de slag te gaan. Mama Kenia heeft een unieke manier van presenteren en coachen; zij gaat op zo’n manier met de deelnemers in gesprek dat er vertrouwen ontstaat, ruimte om te delen en dat zij zich vrij voelen om met zichzelf aan de slag te gaan. Vervolgens heeft Mama Kenia een dermate positieve en krachtige instelling, dat zij mensen weet te prikkelen om buiten hun comfortzone te kijken en actie te ondernemen. Het is zeer prettig samenwerken met Mama Kenia; heldere communicatie, vertrouwen, flexibiliteit, volledige inzet, we kunnen er altijd op rekenen dat er iets goeds wordt neergezet en vertrouwen op een positief eindresultaat. We verheugen ons op nog veel meer mooie trainingen in samenwerking met Mama Kenia!” Hester, Projectleider, Opdrachtgever

• Betrokkenheid

"...mensen weet te prikkelen om buiten hun comfortzone te kijken en actie te ondernemen" Mooi gezegd Hester. Om verder te komen is een sprong in het onbekende altijd nodig. Dit kan een kleine of een grote sprong zijn, afhankelijk van wat er gebeuren moet. Alles is maatwerk, kijkend naar de huidige- en de gewenste situaties. Hartelijk dank voor je mooie review!

Elizabeth Njeru, Mama Kenia is een aanrader, zij inspireert en activeert!

Dit jaar ontmoette ik Elizabeth Njeru (bekend als Mama Kenia). Van haar kreeg ik enorm veel energie. Zij is een echte aanrader! Mensen inspireren en begeleiden naar een volwaardige(re) deelname aan de maatschappij, is waar zij voor staat. Weg uit het isolement. Op naar een doel dat voldoening en eigenwaarde geeft. Bij haar moet je zijn als je met een groep vrouwen, migranten, nieuwe Nederlanders of langdurige werklozen werkt die een duwtje in de rug nodig hebben naar een actieve(re) rol in de samenleving. Elizabeth is van de co-creatie. Ze is prima in te zetten als onderdeel van een groter project of programma. Zij zet aan, zij inspireert! Geesje, Collega Coach, Samenwerking.

• Betrokkenheid

"Mensen inspireren en begeleiden naar een volwaardige(re) deelname aan de maatschappij...Op naar een doel dat voldoening en eigenwaarde geeft." Klopt. Omdat ik er 100% van overtuigd ben dat iedereen iets bij kan dragen. Ik kies ervoor om naar de talenten en motivatie van mensen te kijken en daar verder op te bouwen. Diploma's en de Nederlandse taal voortreffelijk kunnen spreken zijn inderdaad handig maar zijn niet altijd en voor alles nodig. Hartelijk dank voor je mooie review Geesje!

Over Mama Kenia Coaching, Training, Advies & Empowerment

Hoi! Ik ben Elizabeth Njeru, ook bekend als Mama Kenia. Ik ben socioloog (drs., Universiteit Utrecht), gecertificeerde trainer (TOT), post-hbo register coach en oprichter van Mama Kenia bureau voor training, coaching, advies en empowerment. Mijn talent en passie liggen in het begeleiden van mensen bij het (her)ontdekken, vormgeven en realiseren van hun persoonlijke en professionele ambities. Met coaching, training en advies help ik individuen en organisaties om grip, groei en resultaten te boeken. Op naar regie, persoonlijk leiderschap, zelfsturend vermogen en een geïnspireerd leven. Wees welkom om contact op te nemen. www.mamakenia.nl