Goed georganiseerd en uitgevoerd

Professioneel bedrijf met prima vaklui.

Goed, keurig, professioneel werk geleverd

Keurig werk geleverd, goede adviezen. Medewerkers waren vriendelijk, professioneel. Tevreden over de project begeleiding! Wij vonden het erg jammer de door ons in eerste instantie gekozen terrastegels niet cq niet tijdig besteld zijn door uw bedrijf. De offerte van tegelleverancier was reeds in september/oktober geaccordeerd! Wij stonden nu voor het feit om het werk ongeveer een halfjaar uit te stellen of andere tegels uit te zoeken. Het bericht van uw firma dat de 1e keuze tegels niet meer op voorraad waren, kwam net voor kerstmis 2021 maar werkzaamheden konden al wel 3 januari 2022 starten! Was zoals u begrijpt een flinke tegenvaller!

Prima realisatie van het gemaakte tuinontwerp

Onze tuinwensen zijn goed omgezet in een mooi tuinontwerp. De daadwerkelijke realisatie van de tuin is snel en soepel verlopen.

Positief

Er is altijd koffie en je wordt prima geholpen door het personeel.

prima voorbereiding en uitvoering

prima voorbereid en snel en vakkundig uitgevoerd. afspraken goed nagekomen

Prima bedrijf , lekker fanatiek

Je Kunt er altijd aankomen en word goed geholpen

Een betrouwbaar bedrijf , met gekwalificeerd personeel . Mochten er toch klachten tijdens de werkzaamheden ontstaan ,zijn dan worden die met de klant besproken en opgelost .

Goede architect, betrouwbare hovenier

Een architect die met weinig woorden van ons als klant precies een bij ons huis passend ontwerp van voor- en achtertuin heeft gemaakt. En een hoveniersbedrijf dat het ontwerp heeft uitgevoerd tot een prachtig resultaat.

Hakvoortseweg 15

5084 HB Biest-Houtakker