Uitstekend advies en hulp

Ik ben goed geholpen door beide advocaten. Zeker een aanrader!

• Geholpen door: Mr. C.E. (Carmen) Mulder

een echte advocaat met een menselijk hart

Mr. C.E. Mulder staat me al jaren bij. ( langdurige vechtscheiding ) Een eerlijke advocaat, alles bespreekbaar, duidelijk en in een taal die iedereen begrijpt. Geen juridische afkortingen of universitaire zinnen. Wil je een echte kans maken bij de rechter ? Schakel dan Jansen Mulder Advocaten in ! Oprecht de beste, en bovenal een fantastisch mens.

• Geholpen door: Mr. C.E. (Carmen) Mulder

Mijn ervaring met de werkzaamheden van Carmen Mulder zijn heel positief!

Carmen Mulder heeft ons op een vlotte, heldere, professionele en vooral prettige manier geholpen om onze scheiding af te ronden.

• Geholpen door: Mr. C.E. (Carmen) Mulder

Zal zeker weer een beroep doen,goeie advocaat,

Heb er gelukkig niet heel veel ervaring mee,,maar zal zeker weer een beroep doen,vertrouwelijk,

Echtscheidingsprocedure

We zijn op een professionele en persoonlijke wijze door onze echtscheidingsprocedure geholpen. Alles is snel en naar volle tevredenheid verlopen!