Goede hulp

Deskundige en vriendelijke advocaat.

Uitstekend geholpen

Carmen heeft mij uitstekend geholpen. Ze was professioneel, bekwaam en betrokken.

• Geholpen door: Mr. C.E. (Carmen) Mulder

Ik ben heel tevreden hoe mevrouw Jansen-Mulder mij heeft geholpen en dat de zaak snel is opgelost.

Zeer prettige evaring

Een zeer moeizaam traject van bijna een jaar, waarin Carmen altijd hierin een enorme steun is geweest en zeer goed en fijn advies heeft kunnen geven. Het gewenste doel is uiteindelijk ook bereikt, waardoor ik nu eindelijk enorm veel emotionele rust heb gekregen. Carmen, ontzettend bedankt voor alles.

Dankbaar

Ik ben vanaf begin tot eind, heel fijn begeleid in mijn zaak. Er wordt goed geluisterd en vooral meegedacht. Ik ben ze erg dankbaar hoe ze mij geholpen hebben met mijn zaak. Super!! Ik beveel zeker dit advocaten kantoor aan aan anderen.

Proffesioneel

Een proffesional. Advocaat wie denkt 10 stappen van te voren. Ziet zaak beeld in grooter perspectief, heel erg meedenkt en geeft beste advies. Heel fijn om te meewerken.

Top advocaat!!

Hele fijne advocaat is mevrouw Mulder!! Ze is heel duidelijk en helpt je met alles! Zoek je een gode advocaat raadt ik mevrouw Mulder aan!!

Zeer prettig.

Mevrouw Mulder heeft mij in een zeer korte tijd, eigenlijk vrijwel direct goed en scherp bij gestaan. Ik voel me erg gehoord door mevrouw, ze is vlot en erg duidelijk in de omgang. Erg tevreden.

Het 8ste wereldwonder

Mijn ervaring met deze advocaat in kwestie was meer dan fantastisch. Afspraken maken, nakomen en terugkoppeling is van een zeer hoog niveau. Betrokken en meelevend/denkend in de situatie. Mocht ik in de toekomst nogmaals een advocaat moeten raadplegen, dan twijfel ik geen seconde om met haar/hen opnieuw in zee te gaan!!!

Betrouwbaar betrokken

Heb een goeie ervaring..lieve vrouw betrokken..kan haar altyd bellen....ze belt dan zo snel mogelijk terug..

• Geholpen door: Mr. H.H. (Helen) Jansen

Carmen is een fijne, betrokken en menselijke advocaat

Het is prettig communiceren met Carmen! Ik ben blij dat Carmen mij bij staat in mijn rechtszaak. Ik zou Carmen aan iedereen aanbevelen!

"Recht door zee!"

Mijn ervaring met Jansen Mulder advocaten is niet minder te noemen dan uitstekend. Ik heb al meerdere malen gebruik van hun diensten gemaakt. Het maakt niet uit of je alleen vragen hebt of dat er een zaak moet worden voorbereidt. Er is altijd een duidelijke en "Recht door zee" aanpak. Dit betekent dat je weet wat er staat te wachten. Dit geeft echt rust, want dat is wel zo prettig in deze situaties.

• Geholpen door: Mr. C.E. (Carmen) Mulder

Ze heeft haar werk goed en naar behoren gedaan Als je haar een vraag stelt via de mail word het altijd snel beantwoord. Ze zet zich 100% in Wat ze zegt doet ze !

• Geholpen door: Mr. C.E. (Carmen) Mulder

Zeer ervaren en betrouwbare advocaat

Mijn vrouw en ik hebben nu al bijna 7 jaar mw. Mr. Mulder. Wij zijn zeer tevreden over haar. Ze reageert snel, komt afspraken na, is zeer beleeft en we worden altijd goed geholpen. Tot slot kunnen wij ons geen betere advocaat wensen.

Super lieve vrouwen

Ze hebben me hartstikke goed geholpen ik zou geen andere advocate meer willen hebben ze zijn sociaal en super vriendelijk en nog eens mooi ook maar dat is natuurlijk niet belangrijk Mvg Marco schut

Nette goede service

Ze behartigen je zaak goed en luisteren naar wat de klant wil. Een gedegen en goed advies.

professioneel en betrokken.

Mijn ervaring is dat mevrouw Jansen erg betrokken is wanneer wij haar advies vragen. Mevrouw Jansen heeft ons op een professionele manier bijgestaan in de zaken van onze cliënten .

• Geholpen door: Mr. H.H. (Helen) Jansen

Erg goed en professioneel geholpen!

Ik heb Jansen Mulder Advocaten ingechakeld voor mijn veroordeling. Het kwam uit dat ze me konden helpen, en dat heeft de advocate geweldig gedaan! Ze is gelijk met mijn dossier aan de gang gegaan, en ik voelde me er goed bij hoe ze alle dingen uit heeft gelegd. Eenmaal in de rechtszaak heeft ze mij goed bijgestaan, en het maximale eruit gehaald voor mij! Ik kan iedereen aanbevelen, als je hulp nodig hebt, om deze advocaten in te schakelen.

• Geholpen door: Mr. H.H. (Helen) Jansen

Empatisch, gefocussed, en zeer positief

De woorden hierboven vertellen alles hoe ik naar Jansen Mulder Advocaten kijk, en ervaar. Van mij een dikke 10!

Nieuwe start

Ik kan opnieuw verantwoordelijk beginnen.

Goede ervaring bij Jansen Mulder Advocaten

Ik ben heel erg goed geholpen door Carmen. Haar zorgvuldigheid, betrokkenheid en haar persoonlijke wijze is erg fijn. Ik kon met veel vragen bij haar terecht en kreeg daarop snel en duidelijk antwoord.

• Geholpen door: Mr. C.E. (Carmen) Mulder

Ik vind Carmen goed in haar werk, ik kan haar altijd bellen

Ik raad Carmen aan voor scheiding en gezin onderwerpen. Ik kan haar altijd bellen en Carmen neemt dan z.s.m. contact op. En ik kan op korte termijn ook altijd een afspaak maken. Inval is wanneer van toepassing ook goed geregeld. Ik vind Carmen zorgvuldig in haar werk.

Heel prettig, deskundig ,mensenlijk

Top advocaten kantoor

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van mevrouw Mulder. Deskundig, goed bereikbaar en altijd snel antwoord op een mail. Ze neemt je altijd serieus en neemt de tijd. Ook in de rechtzaal is ze heel duidelijk. Zeker een aanrader.