Super interessant en het juiste duwtje in de rug welke ik nodig had!

Ik ben bij Margreta terecht gekomen voor een loopbaancoachtraject en zij heeft mij enorm vooruit geholpen. In een duidelijk en overzichtelijk programma ga je aan de slag met een stuk zelfinzicht wat je daarna op weg helpt een duidelijk beeld te krijgen wat je kan, wil, belangrijk vindt en nodig hebt. Margreta begeleid je hier op een zeer prettige manier in, waar veel ruimte gegeven wordt om te ontdekken en een veilig gevoel gecreëerd wordt. Hierdoor voel je je snel op je gemak. Een absolute aanrader wanneer je op een punt in je carrière bent waarin je zoekende bent, maar eigenlijk gun je iedereen zo’n traject.

• Betrokkenheid

Margreta is professioneel en bouwt snel een fijne vertrouwensband met jou op.

Ik heb Margreta ervaren als zeer professioneel. Zij is zeer empathisch en ondersteunend geweest waardoor ik mij positief uitgedaagd voelde om in actie te komen. Zowel zijzelf als haar prettige kantoor in Zwolle hebben bijdragen aan mijn reflectie proces.

• Betrokkenheid

Verhelderend, doortastend & weer een stip op de horizon

Zonder dat ik een loopbaan-vraag had, ben ik het traject bij Margreta ingestapt, om op zoek te gaan naar terugkerende patronen in het werk. De inzichten die ik daarmee gekregen heb zijn goud waard. Door het coachingstraject weet ik beter wie ik ben en waar ik goed in ben (en ook waar ik niet zo goed in ben haha). Ik dacht dat ik best wist wat ik wilde met de volgende stappen in het werkende leven, maar vroeg je het me op de man af dan had ik daar geen antwoord op. Het traject met Margreta heeft me hierbij geholpen, bijgestuurd en met de juiste vragen is er een duidelijke stip op de horizon gevormd. Iedereen zou dit traject moeten volgen bij Margreta, zowel om het traject an sich als om Margreta. Het voelde altijd veilig, positief en gezellig om bij haar aan tafel te zitten!

• Betrokkenheid

Yes, nu ga ik zeker verder als zp'er!

Toen ik bij Margreta een coachingstraject startte, had ik jaren ervaring in mijn werk, maar als werknemer bij een aantal leuke bureau's. Door de onzekerheden van corona in eens zonder werk zitten, maakt dat je bewust gaat kijken naar wat je verder wil in je loopbaan. Dit traject met jou is erg waardevol geweest. Ik heb heel veel inzichten opgedaan, zowel op persoonlijk als zakelijk vlak. Een veilige omgeving om goed te kijken naar wat voor type je bent en waar je je het beste bij voelt, wat je allemaal nog wilt doen met je leven. Het was een interessante reis en heeft mij doen besluiten voor mezelf te starten. Ben er nog steeds blij mee! Thanks, Margreta!

• Betrokkenheid

Op een erg prettige manier meer zelfvertrouwen gekregen!

Margreta zorgt ervoor dat je je snel op je gemak voelt, luister goed en leert je snel goed kennen. De spiegel die ze voor je houdt heeft er bij mij voor gezorgd dat ik een eerlijker en positiever beeld van mezelf heb gekregen. Het CVinSpe programma heeft niet alleen op een concrete manier inzicht gegeven op mijn kwaliteiten en mijn valkuilen, maar ook wat ik belangrijk vind zowel in mijn privé-leven als in mijn werk. Een echte aanrader en Ik gun iedereen dit coachingstraject!

• Betrokkenheid

Het zetje in de rug voor de volgende stap in de toekomst!

Ik heb mijn coachsessies met Margreta intens als ook (mentaal) verruimend ervaren. Haar persoonlijke benadering zorgt er voor dat je je op je gemak voelt. Ze laat je (onbewust) nadenken over je carrière, je persoonlijke 'ik' en waar je naar toe wilt. Fijne gesprekken wisselen af met pittige/intense coaching. Ik heb inmiddels de stap in de volgende richting in mijn (maatschappelijke) carrière gezet, mede door het traject met Margreta.

• Betrokkenheid

Je krijgt inzicht in jou als persoon en hoe je dat wilt inzetten in je werkende leven

Margeta is een prettige persoon die goed luistert en doorvraagt. Hierdoor leert ze je snel kennen. Ze houdt een spiegel voor en helpt je een eerlijk en positief beeld van jezelf te krijgen waarin je controle en grip krijgt op hoe je in je (werkende) leven staat. Het CVinSpe programma helpt op een super concrete manier overzicht te krijgen in alle aspecten die meespelen in je loopbaan. Aan het einde van het traject heb je inzicht in je sterke kanten en valkuilen, in je waarden èn in de activiteiten en omstandigheden die je in je toekomstige werk wilt terugzien. Het helpt je zo om gerichter een baan te vinden die echt bij je past en waarin jij volledig tot je recht komt.

• Betrokkenheid

Met uitgebreide persoonlijke sessies meer inzicht in je loopbaan

Margreta is een enthousiast mensenmens die je met veel tools helpt om je inzicht te geven in jezelf en daardoor ook in je toekomstige loopbaan. Ik ben erg te spreken over de persoonlijke benadering en bereikbaarheid tussen de sessies door.

• Betrokkenheid

Fijne coach, zet je in je kracht, durft de goede vragen te stellen!

Ik heb in het voorjaar van 2021 loopbaancoaching bij Margreta gedaan (CV in Spé). Bijzonder hoe zij via verschillende stappen mijn kwaliteiten en vaardigheden, belemmeringen en valkuilen, waarden in beeld bracht, zodat we van daaruit konden boetseren aan mijn ideale functie. Het was een erg leerzaam traject dat nieuwe perspectieven bood voor het vervolg van mijn loopbaan!

Verhelderend

In een aantal verhelderende sessies met Margreta vanuit het verleden naar het heden aan mijn sterktes, zwaktes en doelen gewerkt. Het was heel natuurlijk en prettig praten met Margreta die oprechte interesse toont in je verhaal en (toekomst)wensen.

• Betrokkenheid

Goede luisteraar, erg toegankelijk en goede sfeer

Margreta zorgt voor een prettige en open sfeer. Ze luistert erg goed en stelt goede vragen om verder te komen met een duidelijk beeld van je toekomstwensen. Niet zweverig, lekker to the point en met humor! Zeker een aanrader!!

• Betrokkenheid

Mooie stappen in mijn ontwikkeling gemaakt!

Door naar jezelf te kijken vanuit verschillende hoeken en waar kom je vandaan? Het geheel geeft super veel inzicht waar je zeker meteen al mee aan de slag kan gaan. Kortom een aanrader!

• Betrokkenheid

Ontspannen en informeel je levens-& werkpad verder bepalen.

Margreta geeft een fijne, rustige en veilige omgeving om lastige vraagstukken in het leven op te lossen. Leven is werken, maar werken is ook leven. Hoe je dat doet? Margreta helpt je daarbij! Aanrader!

• Betrokkenheid

Nuttig, inspirerend. Een duidelijke richting om naartoe te bewegen.

Ik vond het traject heel goed en logisch opgebouwd en heel erg nuttig. Het heeft mij vele inzichten gegeven. Margreta heeft mijn input goed samengevat en zo weergegeven dat ik er verder mee kan.

• Betrokkenheid

Met Barten coaching het stuur in eigen hand

Een mooi persoonlijk traject gevolgd. Goede coaching waar ik in de toekomst mee verder kan. Mooi naslag om nog eens terug te lezen. Wat fijn om met Barten coaching het stuur weer in eigen hand te krijgen. En weten waar je naar toe kunt sturen. Top bedankt.

• Betrokkenheid

Ik wist niet dat ik zoveel pluspunten had.

Margreta laat je op een leuke, speelse maar deskundige manier zien waar je sterke punten liggen en wat je valkuilen zijn. Ze laat je (zelf) ontdekken wat er nog meer in het verschiet kan liggen en geeft je een dosis zelfvertrouwen mee. Het was een feestje om mee aan de gangbare gaan. Zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Ik kijk heel graag terug op mijn samenwerking met Margreta. Zij bezit een heel goeie dosis enthousiasme, die ze ook heel goed kan terughouden om professioneel te blijven. Ze is doortastend, stelt goede vragen maar geeft je ook ruimte om zelf na te denken. De communicatie verliep altijd goed. Ze was duidelijk in haar afspraken en kwam de afspraken ook na. Ik vond Margreta een heel fijn persoon. Ik kreeg ook nooit het idee dat ze een dubbele agenda had. Ze was er 100% voor je, had en nam echt de tijd voor je.

Heel goed!

Margreta is een ervaren en betrokken coach die snel tot de kern komt en je helpt om daadwerkelijk in beweging te komen.

Kamperstraat 17

8011 LJ Zwolle

06 29238337

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”