Zeer prettige ervaring - mooie 9m schutting

Zeer prettige ervaring met Schuttinggigant. Na uitgebreid onderzoek bij deze partij uitgekomen. Zeer prettige communicatie met kantoor en de montage ploeg. Leveren mooie spullen en denken goed met je mee. Uiteindelijk binnen 4 weken een prachtige schutting van 9 meter geplaatst. Zeer blij mee.

Onstuimig proces maar goede afloop

Vooropstellend zijn wij erg blij met onze schutting. Deze is erg mooi en van goede kwaliteit. Samen met 3 buren hebben bij Schuttinggigant 4 tuinen van een nieuwe schutting laten voorzien. Ik wil wel eerlijk zijn en zeggen dat we alleen met wat frustratie terugkijken op het plaatsen. De jongens die het hebben opgemeten kwamen plaatsen en hadden weinig zin in het werk was onze interpretatie. Er is veel koffie gedronken (pauzes), overal vonden we nadien ook energydrink blikjes en na 2 dagen was het werk nog niet af. Daarnaast kwamen ze op dag 2 om 14:30 aan de deur dat ze weggingen en het de volgende dag af zouden komen maken. Ze moesten nog naar een nieuwe (potentiële) klant om daar een schutting in te meten.. tot onze grote frustratie kregen we de volgende dag te horen dat ze een week later op een woensdag pas terug zouden komen omdat ze die dag (een vrijdag) toch niet genoeg tijd hadden om ook bij ons de schutting af te maken. Dat terwijl er overal rommel lag (energyblikjes), de steeg vol kleigrond lag van het graven en dus spekglad was geworden in de regen. Daarnaast zijn er door deze jongens wat keuzes gemaakt die niet van tevoren zijn besproken met ons waardoor, vooral aan de kant van de buren, de doorgang van de poort een stuk kleiner is geworden dan afgesproken. Na deze frustraties te hebben gedeeld is een leidinggevende bij Schuttinggigant langsgekomen en heeft de situatie bekeken. Vanaf dat moment is het een stuk beter gegaan. De schutting is afgemaakt door een andere groep, hardwerkende mannen die wisten wat ze deden en ook in overleg de schutting goed hebben afgemaakt. Uiteindelijk is het dus allemaal goedgekomen. Ik zou dit bedrijf dan ook ondanks het onstuimige proces wel aanraden. De prijs voor de schutting was goed en de kwaliteit is ook goed en er werd meegedacht (de schutting staat op kleigrond en is daarom in overleg extra verstevigd met beton). Ik hoop alleen dat u die eerste jongens niet treft (al schijnen ze hierop aangesproken te zijn).

Beste Natasja, Bedankt voor uw review. Er is inderdaad een valse start geweest bij u gelukkig hebben wij dit geheel naar wens voor u kunnen oplossen. Ik ben blij om te horen dat u achteraf gezien tevreden bent over de schutting want daar draait het natuurlijk om. De jongen in kwestie hebben wij inderdaad aangesproken op zijn gedrag en dit is nadien ook niet weer gebeurd. Nogmaals veel plezier met uw schutting! Mvg Team schuttinggigant

Prima geregeld

Schutting is netjes geplaatst, staat stevig. Goede communicatie.

Deskundig, vriendelijk en kwaliteit

Goed geholpen bij aanschaf schutting. Oud verwijderd en nieuw geplaatst. Vriendelijke deskundige monteurs.

Prima schutting

Het contact liep een beetje moeizaam. Miscommunicatie is prima opgelost. Helaas is de deur gaan uitzetten waardoor de deur niet volledig open kan. Dat is de eerste keer opgelost maar dat probleem is weer teruggekomen. Tevreden over plaatsing en monteurs, ontevreden over afwerking.

Beste Melissa, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de afwerking helaas hebben we hier nadien niks meer over gehoord nadat we extra planken op het verlengde scherm hebben geschroefd en we de poort hebben bij gesteld omdat deze niet goed dicht ging. Uiteindelijk hebben we naar ons weten al uw wensen opgelost graag komen we nog met uw in contact om naar volledige tevredenheid te gaan. Mvg Team schuttinggigant

mooi strak werk en snel uitgevoerd

na de prijsvorming was de afspraak snel gemaakt de uitvoering volgens afspraak geregeld. al met al een mooi resultaat.

Prima mannen en alles keurig afgewerkt! Top!

Vakkundig, snel, aanpassen op het laatste moment nog mogelijk. En door regen later als gepland gezet maar wel met meer mankracht waardoor de schutting er alsnog snel stond. Aanrader!

Geweldig!!!

Team: Heralt Hele aardige en beleefde mannen Werken snel en netjes. Betrekken je bij hun werkzaamheden zodat alles naar wens verloopt. Ben erg tevreden met het eindresultaat. Ik raad schuttinggigant zeker aan!!!!

Twee toppers die hard gewerkt hebben en een mooi resultaat neer gezet hebben. We zijn er erg blij mee en genieten nog dagelijks van de mooie schutting.

Doen wat ze beloven

Schutting en deur laten plaatsen. Goede aftersales.

Goede afwikkeling

Bedankt Jos!

Goed maar (te) duur

Schutting prachtig maar voor het vervangen van een paal na schade werd over de duizend euro gevraagd omdat men er een dag mee bezig zou zijn. Uiteindelijk was het binnen anderhalf uur klaar… Prima opgelost, resultaat goed, communicatie prima, ook best snel ruimte in de agenda, maar naar mijn mening wel een veel te hoog bedrag. ‘Een dag werk’ kan natuurlijk een inschattingsfout geweest zijn, maar dat vermoed ik niet aangezien de monteurs die dag nog meerdere andere klussen hadden staan.

Beste Peter, Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft. Wij streven erna om iedereen goed van dienst te zijn. Dit is een project geweest wat wij hebben gerealiseerd omstreeks 2018/2019 destijds was de grond hier heel nat en zijn er bij sommige palen veel beton gestort, dat het in dit geval vrij makkelijk ging konden wij van tevoren niet weten. Ik heb helaas ook niet vernomen van u dat u het duur vond? Wat betreft de meerdere "klussen" wat u aangeeft klopt het dat mijn collega nog langs Houten moest om een deur bij te stellen (15 min werk). Dus al met al was het geen inschattingsfout maar geluk dat het allemaal meeviel en had ik u best tegemoet willen komen als u gewoon contact met mij had opgenomen. Mvg Jos van der Veen

Bijna geheel correct.

De schutting staat er heel goed bij en is correct opgeleverd, de werkzaamheden zijn in goed overleg uitgevoerd, hartelijk dank daarvoor. Een puntje moet nog even de aandacht krijgen en dat is dat de deur iets aanloopt in de sponning aan de rechter zijkant de slotzijde.. Het betreft de schutting bij mijn Zoon aan de Valeriaan 13 Westerhaar.

Correcte en vlotte afhandeling

Het gehele proces van offerte, opdracht en plaatsing zeer vlot en professioneel verlopen. Afhandeling conform wat je er van mag verwachten. Compliment aan het plaatsing team.

Heel servicegericht

prima! Leuke vakmensen!

Goede afspraken mee te maken, goede en gezellige vakmensen die weten wat ze doen en hard werken. Goed overleg bij bijzonderheden en natuurlijk een mooie schutting die staat als een huis. Eerste tests met forse windvlagen glansrijk doorstaan. Zeer tevreden!

Netjes gewerkt.

Vakkundige doorzetters hebben prachtige schutting geplaatst.

We zijn zeer tevreden over de geleverde schutting.

Alles weer klaar gemaakt zoals afgesproken

Alles ziet er weer strak en keurig uit.

Top vakwerk, zeer tevreden!

Zeer tevreden, vakkundig geplaatst. Vriendelijk personeel. Heel erg blij met de schutting!

Fantastische schutting, professioneel geplaatst tegen een goede prijs

Wij wonen in Amsterdam en hadden al een offerte voor een schutting opgevraagd via onze hovenier hier uit de buurt. Die offerte vonden we vrij fors. Toen via Google search terecht gekomen bij Schutting Gigant. Online kan je al heel makkelijk zelf een offerte samenstellen en tot onze verassing was deze een stuk voordeliger. Daarna is er nog meerdere keren communicatie geweest zowel telefonisch als ook via de mail. Dat liep allemaal heel soepel. Uiteindelijk kwam Schutting Gigant op de afgesproken datum en tijd en hebben ze binnen een dag onze schutting geplaatst. Ze gingen echt professioneel te werk en het resultaat is echt heel mooi. We zijn altijd erg kritisch, maar hier viel niets op aan te merken. Schutting Gigant is echt een aanrader... ondanks de voorrijdkosten die wat hoger is omdat we in het westen wonen, blijft Schutting Gigant per saldo voordeliger. Echt een aanrader!!

De dakboeien hebben de 2 medewerkers van jullie goed en vakkundig uitgevoerd, zij deden alles in overleg en legden ook goed uit wat zij allemaal deden, goede communicatie met jullie. Ga zo door.

Schutting naar volledige tevredenheid geplaatst

Mannen van de SchuttingGigant. Schutting naar volledige tevredenheid geplaatst, grote klasse. Hoogteverschil prima opgelost. Groet uit Peize

Over Schuttinggigant.com

Dat uw schutting naast praktisch er ook mooi uit moet zien weten wij als geen ander. Wij hebben daarom de beste en mooiste materialen voor u geselecteerd. Van modern zwart grenen tot stoere douglas schermen. U vindt alle opties in onze online calculator. Wilt u eerst nog even inspiratie opdoen kijk dan eens bij onze voorbeelden van tevreden klanten.