Goede, vriendelijke service

Perfecte service, heel vriendelijk en de waterontharder was snel geplaatst. Goed vakwerk.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Elselien, Hartelijk dank voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Groeten, Team Mezutec

Gepassioneerd en vakkundig ,klantgericht

Fijne samenwerking mensen met verstand van zaken . Erik en Erik en hans bedankt

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Bronwaterzuiveringssysteem

Beste Jaap, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor de mooie review en lovende woorden. Groeten, Team Mezutec

zeer goede installatie alleen factuuring door mevrouw *** is diep bedroevend

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Bronwaterzuiveringssysteem

Beste meneer Kromwijk, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat de installatie naar wens is! We zullen contact met u opnemen betreft de facturering. Groeten, Team Mezutec

Kan veel beter.

Had op maandag zout besteld en betaald, daarna 14 dagen wachten op levering. Dit vind ik ver onder de maat van Mezutec.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder, Bronwaterzuiveringssysteem

Beste, Bedankt voor uw review en excuus voor de vertraging in de bezorging. Helaas kan de levering van het zout door uitzonderlijke omstandigheden tijdelijk iets langer duren dan u van ons gewend bent. Ik zie dat het zout vorige week reeds bij u afgeleverd is. Groeten, Team Mezutec

top geleverd

product is goed , en..... supersnel

Beste, Bedankt voor de positieve beoordeling! Groeten, Team Mezutec

makkelijk te bestellen

De bestelling is makkelijk te plaatsen. Wacht alleen nog op de factuur

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Hoi Marie-Louise, Bedankt voor je positieve beoordeling! De factuur volgt nog! Groeten, Team Mezutec

Denk dat alles goed gaat

Weet nooit zeker of alles op het apparaat nog goed staat, geen controle van Mezutec

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Sierdsma, Bedankt voor uw review! Mijn collega heeft inmiddels contact met u opgenomen over het onderhoud. Groeten, Team Mezutec

We hebben perfect water met een goede service erachter.

Wij zijn al 18 jaar een tevreden klant. In die tijd hebben we verschillende producten gehad waar we erg tevreden mee zijn. Ook het onderhoud en bij een storing is het goed geregeld.

Beste Ivy, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service! Bedankt voor je mooie review! Groeten, Team Mezutec

Zoals ik besteld heb

Snel en goed geleverd

Beste, Hartelijk dank voor uw positieve review! Groeten, Team Mezutec

waardeloos

Heb een hele week moeten wachten voordat er iemand langs kwam.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Bronwaterzuiveringssysteem

Beste meneer Nillesen, Wat vervelend om te horen! Naar aanleiding van uw review hebben wij contact gehad om de situatie te bespreken. We gaan aan de slag met uw feedback! Groeten, Team Mezutec

Ik merk er niets van .

Voor mij had het achteraf niet gehoeven

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste meneer van der Heide, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de werking van de waterontharder. Mijn collega heeft zojuist contact met u opgenomen en binnenkort komt er een monteur bij u langs om te controleren of de instellingen van uw waterontharder nog juist zijn. We hopen zo tot een oplossing te komen! Groeten, Team Mezutec

Installatie werkt probleemloos.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Bronwaterzuiveringssysteem

Beste, Goed om te horen dat u tevreden bent met de installatie. Bedankt voor uw review! Groeten, Team Mezutec

Ik heb een vraag gesteld maar nog geen antwoord.

De vraag is al ruim een maand geleden gesteld. Het betreft een vraag over de factuur. Zolang ik geen antwoord krijg wordt de factuur niet betaald. Verder prima installatie en service tot nu toe.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Bronwaterzuiveringssysteem

Beste meneer Smelt, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de installatie en onze service. Wat betreft uw vraag over uw factuur, inmiddels heeft mijn collega per mail contact opgenomen en is dit rechtgezet. Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit uiteraard graag! Groeten, Team Mezutec

Service aan waterontharder laat te wensen over

De plaatsing van de waterontharder enkele jaren geleden was super. De jaarlijkse onderhoudsservice loopt minder soepel. Ik moet er, ondanks het servicecontract, zelf achteraan zitten om een afspraak te maken en dit jaar verscheen de monteur zonder bericht van verhindering niet op de afgesproken dag. Na het melden van zijn wegblijven zou ik worden teruggebeld maar dat gebeurde niet. Dat verdient dus zeker verbetering. Toch beveel ik Mezutec aan vanwege het fijne wateronthardersysteem en de hoop/verwachting dat de service zal worden verbeterd.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste meneer Punter, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u blij bent met de waterontharder! Vervelend dat de communicatie over het onderhoud niet goed is verlopen, we gaan aan de slag met uw feedback! Groeten, Team Mezutec

Deskundig advies, goede en snelle uitvoering

Beste fam. Dijkman, Dank voor de complimenten en review! Groeten, Team Mezutec

zeer goed

goede service .en goede kwaliteitlevering

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Hendrik, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Bedankt voor je mooie review! Groeten, Team Mezutec

Goed en betrouwbaar

Maken het snel weer voorelkaar als het niet goed is en kunnen van opaan wat je afspeelt ik ben zeer tevreden over .

Beste Kleinjan, Goed om te horen dat u zo positief bent over onze service. Bedankt voor de mooie review! Groeten, Team Mezutec

Goed en snel de oplossing gevonden

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? OxAqua

Beste Coenders, Hartelijk dank voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Groeten, Team Mezutec

Vriendelijk

Beste Anika, Bedankt voor de mooie review! Groeten, Team Mezutec

Heel tevreden goed mee denken hoe het geplaatst kon worden echter super gedaan

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste mevrouw Harders, Hartelijk dank voor uw positieve review! Groeten, Team Mezutec

Bedrijf is meer met zichzelf bezig dan klanten tevreden stellen.

Helaas is de communicatie op het gebied van facturen zeer goed. Dan weten ze je wel snel te vinden. Verder laat de communicatie te wensen over. Luisteren en lezen slecht naar wat je als klant vraagt. Wordt niet gereageerd op telefonisch contact of e-mail. Wordt administratief veel fouten gemaakt.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Bronwaterzuiveringssysteem

Beste meneer Kloek, Wat jammer om te horen dat uw ervaringen met Mezutec niet zijn zoals u had verwacht. Inmiddels hebben we contact met u gehad over de situatie en is Dhr. Booi bij u langs geweest. We gaan er vanuit gezamenlijk dit misverstand op te kunnen lossen! Groeten, Team Mezutec

service opvolgen afspraak

Ons apparaat produceert enorm veel vocht. Er is iemand bij geweest en die zou een oplossing aandragen. De eerste tip ventilatie in de kast. Dat hielp niet voldoende. Inmiddels is door Mezutec een oplossing aangeboden waardoor het probleem is opgelost. Vr. groet A. Zuur Damwoude

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste meneer Zuur, Naar aanleiding van uw review hebben wij contact gehad om de situatie te bespreken en zijn we samen tot een oplossing gekomen! Groeten, Team Mezutec

Uitstekende klantcontacten, advisering en scherpe prijzen/offertes!

Zie hierboven.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Rob, Dank voor de complimenten en positieve beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Groeten, Team Mezutec

Goede en vakkundig montage van de installatie

De monteur heeft netjes en vakkundig de installatie gemonteerd.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste meneer Bruinsma, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de installatie van de waterontharder. Bedankt voor de mooie review! Groeten, Team Mezutec

Sinds begin dit jaar klant, maar zeer tevreden over het nakijken en het w eer in bedrijf stellen van

Na overgestapt te zijn naar de nieuwe leverancier van de waterontharder, direkt een afspraak gemaakt. Twee monteurs kwamen binnen een paar weken langs en hebben het systeem volledig leeg en schoon gemaakt en opnieuw ingesteld. Uitleg gegeven en alles keurig achtergelaten. Apparaat reeds 10 jaar in gebruik en volgens vorige leverancier was onderhoud niet nodig. Niets bleek achteraf minder waar te zijn. Alles werkt nu weer goed en het zoutverbruik is met de helft afgenomen

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Mart, Bedankt voor het vertrouwen in Mezutec en de positieve beoordeling! Goed om te horen dat u enthousiast bent over onze service en dat uw waterontharder nu naar behoren werkt. Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit uiteraard graag! Groeten, Team Mezutec

Industrieweg 36 7921JP Zuidwolde

+31 512 544 101

Over Mezutec Waterzuiveringssystemen

Mezutec Waterzuiveringssystemen is specialist op het gebied van bronwaterzuiveringssystemen. Ten behoeve van vele bedrijfstakken, particulieren en instellingen bouwen, leveren en installeren wij onze watersystemen. Tevens onderhouden en repareren wij alle soorten bronwaterinstallaties. Met succes ontwikkelt en produceert Mezutec hi-tech installaties. Door de moderne technologie zorgen deze voor gegarandeerd zuiver water. Mezutec begeleidt het gehele traject van idee tot uitvoering. Kiest u voor kwaliteit, vakmanschap en een scherpe prijsstelling: dan kiest u voor Mezutec!