Lekkage niet verholpen, wel (veel) geld kwijt

In feb 2023 gevraagd lekkage op dak/bij schoorsteen op te lossen. Ze reageerden snel en werkzaamheden werden destijds snel uitgevoerd (het was toen winter). Wij hebben toen paar duizend euro betaald voor het (ogenschijnlijk) oplossen van ons probleem. Natte plekken droogden destijds niet snel op, maar dat zou volgens Uniekdak logisch zijn omdat het winter (koud/regenachtig) was. Toen het in het najaar opnieuw stevig begon te regenen bleek de oude lekkage alsnog te bestaan. We hebben toen in oktober gevraagd die alsnog op te lossen. Ze kwamen opnieuw langs en gaven aan dat er nog geïmpregneerd moest worden. Helaas hadden ze daarvoor toen zelf geen tijd meer en verwezen ze ons door naar andere partijen. Na diverse mailwisselingen hebben we ze vervolgens eind 2023 in gebreke gesteld omdat ze onze lekkage niet opgelost hadden terwijl we er wel (veel) voor betaald hadden en vervolgens ons naar anderen doorverwijzen en weigerden zelf een afspraak met ze in te plannen. Daarna niets meer van ze gehoord tot vandaag. Kreeg zojuist een telefoontje met het “aanbod” dat ze nu wel weer tijd hebben en alsnog een offerte voor het impregneren willen uitbrengen. Verder viel meerdere malen de opmerking dat we vorig jaar te lang hebben gewacht met het melden dat de lekkage niet verholpen was en dat ze niet in gebreke zijn. Zelf neemt Uniekdak nu ruim 2,5 maanden de tijd om te reageren na onze ingebrekestelling met een poging om ons weer geld te laten betalen voor het verhelpen van de eerste lekkage die nooit helemaal door hen verholpen is….. Kortom besteed je geld liever aan een echte vakman die je probleem in 1 keer goed oplost: hier ben je veel geld kwijt zonder dat ze je van je probleem afhelpen.

Uiterst tevreden

Heel snelle reactie na mijn telefoontje. Vriendelijk en behulpzaam team. De afhandeling kon snel dat was heel fijn. Dank je wel / topwerk geleverd Ik zal Uniedaken zeker bij anderen aanbevelen. ,

Dakrenovatie Platdak van 15 woningen

Wegens onderhoud voor onze vve zochten wij een goed dakdekkers bedrijf die ons dak goed kon renoveren. Het dak van onze wooncomplex was immers 23 jaar oud, het advies was helder en duidelijk middels foto’s en goede communicatie van kantoor uit. De mannen van uniekdak, onderanderen glenn is zeer prettig in omgang en houd ons goed op de hoogte tijdens de werkzaamheden. Wij zijn uiterst tevreden over de geleverde werkzaamheden en kwaliteit die het bedrijf heeft geleverd.

Vakkundig werk geleverd door nette en aardige werknemers.

Gewoon niets op aan te merken. Kan er weer 25 jaar tegen.

Kwalitatief werk geleverd

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Op tijd en netjes gewerkt, vriendelijke werknemers

Vriendelijk personeel, die hun werk vakkundig uitgevoerd hebben en de werkplek was netjes opgeruimd!!

Snelle service bij daklekkage

Na een aantal zeer slechte ervaringen met malafide dakdekkersbedrijven via buren verderop in de straat bij Uniekdak terechtgekomen. Punt voor punt zijn we alle problemen langsgelopen. Nadat we akkoord met de offerte waren, is het dak binnen twee weken volledig gerepareerd.

Prettig contact, snel en netjes geregeld.

Zowel het kantoor als de jongens op het werk zijn erg netjes en vriendelijk. Alles is snel en goed geregeld.

Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf.

Geweldige service, goed werk geleverd

Mijn ervaring met Uniekdak was van begin tot eind zeer prettig. De medewerker die langs kwam om de problemen te inventariseren, was erg vriendelijk en legde duidelijk uit wat volgens hem gedaan moest worden. Hij nam overal rustig de tijd voor. Het contact met het kantoor en de medewerkers die uiteindelijk het werk kwamen uitvoeren, was ook erg prettig, en er is goed werk geleverd. Omdat het aantal benodigde uren ruim ingeschat was, hadden we aan het eind ook nog eens een mooie meevaller wat betreft kosten. Kortom: ik zou Uniekdak aan iedereen aanraden!

Deskundige advies over jaren 30 woning

Wij hadden last van een lekkage aan ons pannendak jaren 30 woning, via trustoo meerderen offertes aangevraagd en daarbij kwam uniekdak met het beste deskundig advies. Namelijk de andere bedrijven hadden offertes opgesteld voor reparaties werkzaamheden en daarbij uniekdak precies het tegenovergestelde, glenn die bij ons de inspectie deed kwam met een heel andere conclusie, het dak is zeer verouderd en is aan vervangen toe en gaf aan dat reparaties weg gegooid geld zou zijn omdat wij het uiteindelijk toch moesten vervangen. Door de heldere uitleg en de beelden die hij gemaakt had was dit ook heel duidelijk te zien dat de dakpannen aan vervanging toe zijn, wij hebben gekozen voor uniekdak zij hebben de werkzaamheden super netjes gemaakt en zijn erg tevreden over het resultaat van ons dak.

Bedankt voor u vertrouwen in ons bedrijf.

Lekkage dak van schuur is prima gerenoveerd.

Alle lof voor de mannen die mijn schuurdak perfect hebben gerenoveerd. Ik ben er blij mee. Wat ik jammer vind, is dat er een container voor het afval (bitumen en grind 3x3m2) gehuurd moest worden à €649,99. Toen de container opgehaald werd, bleek dat er alleen wat grind in lag. Ik had dat evt. zelf gemakkelijk weg kunnen brengen naar het afvalstation en daarmee een leuk bedrag kunnen besparen.

Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf. En wij gaan zeker ons best doen in de toekomst wat betreft de container.

Vakkundig werk geleverd

Onze ervaring is erg goed. Wij hebben samen met de buren het plat dak van ons woonhuis laten vernieuwen. Zeer vakkundige mannen voornamelijk glenn is erg prettig in communicatie en houd je goed op de hoogte over de werkzaamheden met foto’s en video’s. Uiteraard een aanbeveling.

Deskundig en vakwerk!

Professioneel qua deskundigheid en zeker ook qua instelling. Wij kregen op een deskundige maar ook heldere wijze uitleg, toelichting en beeldmateriaal van het dak. Als klant kreeg ik heldere uitleg. Er werd goed gecommuniceerd, ook de mogelijkheden werden aangegeven en goed doorgesproken! Vaklui, ik kan niet anders zeggen! Wij zijn zeer tevreden.

Snelle en uitstekende service

Na meerdere aanvragen uitgestuurd te hebben kreeg ik slechts van 1 een snelle reactie terug, Uniekdak. Schade was snel opgenomen, offerte de volgende dag in huis. Omdat ik meerdere offertes wou vergelijken duurde de acceptatie bijna 3 weken maar dat was geen probleem. Na het accepteren van de offerte wederom contact gehad en een afspraak gemaakt. Uniekdak wist dat het spoed was omdat het water zo de badkamer in liep dus zodra er eerder plaats zou zijn dan zouden ze ons contacteren. En inderdaad zo geschiedde, binnen 1,5 maand was onze dakkapel gerepareerd !

Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf.

Keurig, snel gewerkt door de heren, goede ondersteunende service vanuit kantoor.

Zeer tevreden met het geleverde renovatie werk aan mijn oude jaren 30 pannendak. Aangezien de heren sneller klaar waren dan verwacht is de factuur ook aangepast naar gelang de gewerkte uren. Keurig afgestemd en gecommuniceerd door kantoor.

Uitstekend !

Onze pannendak was aan vervanging toe en zijn opzoek gegaan naar een goede dakdekker, daarbij zijn wij uitgekomen bij uniekdak bv wegens de goede recensies op het internet. Contact was erg prettig, de zelfde dag nog de offerte ontvangen! Super geregeld bij dit bedrijf. De uitvoering van de werkzaamheden ging soepel en vakkundig het personeel was erg prettig in de omgang, binnen 2 dagen hadden wij ons nieuw dak!!! Wij zijn super tevreden over uniekdak bv.

Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf

Goeman borgesiuslaan 77 3515ET Utrecht

+31 6 57371867

Over Uniekdak

Meer dan 30 jaar ervaring met daken! U kunt de klus zo gek niet verzinnen, of wij hebben hem met succes uitgevoerd. We hebben in al die jaren er dan ook veel tevreden klanten bij gekregen.