Excellent

Excellent service from start to finish. Really enjoyed working with Keanu.

Tot nog toe tevreden

Heb nog wel een opmerking , naar mijn gevoel werkt de luchtvering niet optimaal . ben benieuwd hoe jullie hier mee omgaan . Met vr gr Co v d Weteringh

Geweldig! Op afstand kopen en laten bezorgen. Volledig transparant.

Een geweldige BMW 335i gekocht. Gezien de reisafstand hebben we alles telefonisch gedaan en verliep heel fijn. BMW bezorgd op de trailer en we mochten zelfs nog even de auto laten controleren bij mijn eigen garage.

Top!!

Alles is van A tot Z top geregeld bij KW automotive.

Top bedrijf !

Goed geholpen bij KW automotive, Het lampje van mijn motor storing ging branden , gelijk naar KW automotive gebracht. Werd vriendelijk geholpen door monteur Tim, hij ging er gelijk even naar kijken. Eenmaal de auto was uitgelezen had Tim de oorzaak gevonden. Een leen auto was geen probleem , want ze hebben er overigens 2 ! Een paar dagen later kreeg ik een belletje dat mijn auto weer gereed was.

Prettige samenwerking met het team verkoop & werkplaats.

Goed geholpen met mijn zoek opdracht naar een jong gebruikte Mercedes, nog steeds erg veel plezier van mijn gekochte occasion bij KW Automotive.

Een uitstekend bedrijf

Een Hyundai IX35 gekocht uit 2011 in de diesel uitvoering. Tijdens de bezichtiging is alle informatie over deze auto vermeld. We hebben een aanvullende afspraak gemaakt over de APK die na een half jaar actueel zou worden. Dit inmiddels een aantal maanden geleden naar volle tevredenheid gebeurd. Deze auto wordt voor 70 % voor bedrijfsdoeleinden gebruikt en was, en is, nog steeds in een topconditie. Website is in orde en de mensen die invulling geven aan dit bedrijf zijn jong maar vooral enthousiast en dit waardeer ik als klant. Gezien het feit dat zij zich aan de gemaakte afspraken houden ga ik mijn huidige auto zeker bij hun inruilen en wat leuker en luxer kopen.

Vriendelijke mensen

Ben zeer tevreden met mijn aankoop, jammer dat ze de auto niet van binnen en van buiten hadden gepoetst zoals afgesproken was ,

Top service!

Luistert naar wat de klant nodig heeft en levert dit aan! Goede service en super vriendelijk.

Christiaan Huygensstraat 26

6603BC Wijchen