Top Cursus

Veel geleerd in een korte tijd

super goede service!

Via mijn werkgever heb ik deelgenomen aan de CPIM training. De online trainingen heb ik allemaal gevolg maar door de dagelijkse hectiek ben ik in eerste instantie niet toegekomen aan het examen doen. Ruim 1 jaar na de start van de trainingen wilde ik alsnog beide examens doen. Cassandra heeft mij super goed geholpen met advies en het vrijgeven van de inmiddels verlopen studie omgeving. Nu nog de examens met succes afronden.

prima geregeld

examen qua organisatie prima opgezet en duidelijk uitgelegd

fijne ervaring

De toets was een goede ervaring. De inhoud kwam goed overeen met de stof. Een mooie locatie, goed te bereiken.

Goede training met deskundige trainer.

Tijdens de trainingen was er voldoende ruimte voor vragen en inbreng en werd er ruim ingegaan op praktijkvoorbeelden welke vor onze organisatie van toepassing zouden kunnen zijn.

Zeer professioneel

Fijne locatie, goed examen materiaal, en kleine groep waardoor rust tijdens het examen.

Uitstekend lesmateriaal en supergoeie docent

Ontzettend blij met de lessen, de docent en de lesstof. Examen moet nog komen, maar dat ga ik met veel vertrouwen tegemoet. Enige minpuntje is de voorkeurslocatie waaraan niet voldaan kon worden, maar verder helemaal top!

Enthousiaste en duidelijke lessen en leraar.

Opleiding klassikaal gevolgd en inbreng van de leraar is erg goed en duidelijk aanwezig. Dit zorgt er voor dat de theorie erg goed kan worden uitgelegd naar de praktijk (voorbeelden).

Bruistensingel 110 5232 AC

085 782 06 88