Goede fresh-up training

-fijne trainer met veel praktijkervaring/voorbeelden, luistert prettig -lesstof soms te high level en gaat soms zo snel dat je wel nog wat zelfstudie en opdrachten nodig hebt om het ook echt te begrijpen en te kunnen toepassen. Zelfs de trainer gebruikt aanvullende slides voor betere duiding. Veel theorie en geen praktijk -modules niet altijd evenredig verdeelt over de tijd, met name sessie 1 tijd tekort en sessie 4 tijd over. Zou die volgorde wat wijzigen. -lesstof is voor iemand met scm achtergrond veelal niet nieuw maar wel waardevolle opfriscursus

Relevante theoretische kennis verbreding

De training zoomt in op de gehele theoretische S&OP cycle die gevolgd zou moeten worden om een zo'n effectief mogelijk planning process op te zetten. Vervolgens wordt deze met praktische voorbeelden toegelicht en besproken. De theorie is relevant voor hetgeen wij als SC professionals dagelijks mee te maken hebben en maken het mogelijk om met een helikopter view te kijken naar hetgeen er gebeurt.

very inspiring

All information are provided timely and sufficient.

• Would you recommend us? Yes

Veelzijdige uitleg van leraar door veel praktijkvoorbeelden

Zeer leerzame opleiding waar ontzettend veel aspecten vanuit de supply chain worden besproken. Tempo van de cursus lag wel erg hoog. Het uitleggen van het lesmateriaal met behulp van veel praktijk voorbeelden maakt het een goed te volgen cursus.

Kompetent, angenehme und sinnvolle Weiterbildung

Gute strukturierte Wissenvermittlung für den CPIM von einen sehr erfahrenen Mentor.

Sehr guter Kurs

Der Kurs bei Maarten war sehr gut. Das Thema ist anstrengend, das Material sehr umfangreich und erfordert viel Konzentration und Zeit. Maarten hat den Kurs super geleitet. Er war sehr nett, hat super erklärt und hat sich für alle Fragen Zeit genommen. Sehr gut hat mir auch gefallen, dass er sich für unsere Firma und vor allem für uns als Teilnehmer interessiert hat. Er hat Späße mitgemacht. Es gab ausreichend Pausen. Das Tempo war sehr gut. Der Kurs bei Maarten mit wirklich ganz toll.

Goed bereikbaar en goed geregeld

Het examen was goed georganiseerd en de locatie was goed bereikbaar. De gegeven informatie was ook duidelijk. Wellicht had kunnen worden aangegeven dat de toets schriftelijk op papier was en niet per computer. Maar gelukkig werd alles gefaciliteerd.

The sessions were informative and effective

The quality of the course was good. The training sessions were very targeted and I learned a lot of new things.

• Would you recommend us? Yes

Goede uitleg door een instructeur die goed de groep kan inschatten.

Een instructeur die goed rekening houd met de groep, deze ook betrekt tijdens de lessen. De tijd neemt om vragen te beantwoorden en uit te leggen.

Geweldige cursus!

Mijn ervaring met de cursus is positief. Ik heb enorm veel geleerd ervan en weet dit nu ook toe te passen op de werkvloer. De trainer (David van Elk) was erg duidelijk en de manier hoe hij les gaf was fijn. Zeker een aanrader!

Persoonlijke benadering, goede organisatie

3 keer een examen via Atim afgelegd. Netjes verzorgd. Heldere communicatie en snelle reactie op vragen.

Was veel herhaling voor mij maar zeker geen kwad

Zeer positief

De locatie is goed onderhouden en erg fijn en rustgevend. Lokalen zijn ruim opgezet en goed geventileerd.

Nette en keurige dienstverlening

Goed geregeld, alles lag gereed, duidelijke uitleg en verloop van het examen was prettig.

Ik heb de klassikale training als toegevoegde waarde in mijn voorbereiding ervaren.

Het fijne aan de klassikale training is dat het ruimte voor discussie geeft waardoor ik persoonlijk de stof beter begrijp dan via zelfstudie. Daarnaast zijn er oefenvragen gemaakt die een beeld geven over wat er te verwachten is op het examen.

Kan meer gericht worden op de office en niet alleen Lean/Kaizen in het algemeen

Bij een ander instituur heb ik al Lean en Kaizen trainingen gevolgd. Ik had nu gehoopt dat de focus meer op de office gericht zou zijn ipv alleen Lean en Kaizen in het algemeen

Goede trainer, wel starre theoretische cursus

Heel informatief en interessant

De cursus was best uitgebreid en heel informatief. Soms zou ik verwachten dat er op bepaalde aspecten meer ingegaan zou worden. Ik vond 1 lesdag van 7,5 uur best lang. Ik zou liever meer lesdagen van max 4 uur willen hebben. Het is best lastig om de hele dag geconcentreerd te blijven. Het enige wat tegenviel was de locatie in Vianen. Ik moest naar de cursus vanuit Eindhoven komen en elke keer zat ik 's ochtends en 's middag heel lang in files wat 3 uur rijtijd bij elkaar was. Dat is heel veel tijd. Ik zou liever een cursus ergens volgen op een locatie die makkelijk met de trein bereikbaar is om files te vermijden. In het algemeen is deze cursus een aanrader.

Goed verzorgd

Heldere communicatie over het te volgen examen op een prettige locatie

Ontzettend leuke en waardevolle training

Veel opgestoken en geleerd. De materie is direct toepasbaar in de praktijk en werd op een leuke manier onderwezen. Ik ben blij dat ik de opleiding gevolgt heb en kan het iedereen die in het werk met processen te maken heeft aanraden. Veel examen vragen vond ik discutabel op de manier dat zij gesteld werden en het wachten (4 tot 6 weken) op de uitslag vind ik niet van LEAN getuigen.

Leerzame ervaring

Met deze interessante cursus ben ik veel wijzer geworden over de achtergrond en de te gebruiken tools voor binnen projecten. Duidelijke en leerzame cursus. Zeker een aanrader.

Fijne ondersteuning & duidelijk

CPIM Part 1 klassikaal gevolgt & Part 2 middels een zelf studie. Beide ervaringen waren prima en ATIM heeft prima support geleverd. Ik raad een opleiding via ATIM zeker aan.

De opleiding is Mudaloos

Erg prettige opleiders, veel geleerd en probeer zoveel mogelijk in de praktijk toe te gaan passen.

Lean Green Belt Examen is geen Lean ervaring

- ze werken met batches voor de Lean Green Belt examens (komt door IIBLC) - de verwerkingstijd van de antwoordformulieren (multiple choice) is 4-6 weken (komt door IIBLC?) - geen routebeschrijving naar examenlocatie - de enige reden om het aan te bevelen is omdat er niet echt andere opties zijn

Beste Wyona, Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je het examen negatief ervaren hebt. Echter worden wij nu ook door jou beoordeeld op de richtlijnen van het IIBLC, daar kunnen we helaas weinig aan veranderen. De uitslagen van de examens zijn op 28 juni bij ons binnen gekomen en direct weer verstuurd naar iedereen. Dat is 10 dagen na het examen. Mocht je nog vragen hebben, dan staan we altijd open voor feedback. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Team van ATIM

Ervaren en enthousiaste leraar

Alles prima geregeld