Prima locatie en goeie instructies

Miro is een praktische leraar die goed weet wat vaak fout word gedaan. Zijn aanwijzingen zijn duidelijk en zinnig.

Een goede informatieve curses

We hebben een goede uitleg gehad van een goede leermeester heel belangrijk vind ik zelf ben blij dat ik hem weer in de pochet heb

Leerzame curcus

Hele fijne dag gehad. Goede uitleg en weer helemaal up to date. Fijne cursusleider.

leuke curcus om de ervaren chauffeur weer ff scherp te krijgen!

Was een geslaagde ochtend met een bekwame en vriendelijke instructeur. Ik kan weer 5 jaar verzekerd op mijn hef en reachtruck rijden en op wat extra vragen die ik vanuit mijn organisatie had meegekregen voor de instructeur kreeg ik ook bevredigende antwoorden/tips waardoor we hier weer wat aanpassingen zullen doen qua veiligheid omtrent het laden van de trucks en het gebruik van voorzetstukken.

Fijn

Tip top

Guter Kurs Bin sehr zufrieden

Docent goeie uitleg Vriendelijk Hulpzaam

Top cursus

Ervaren als een leuke en leerzame cursus. Aardige instructeur, Henk, bedankt!

Prima!

Uitleg is helder en voldoende ruimte om vragen te stellen. Praktijk gedeelte is op de nieuwe locatie een iets grotere uitdaging en vergt meer concentratie maar dat zorgt er voor dat je beter oplet.

Alles werd duidelijk uitgelegd en goed herhaalt ik ga met een voldaan gevoel naar huis. En geslaagd!

Goede instructeur

Een leerzame dag!

Leerzame dag

Leuke leerzame dag

Aardige instructeur goede aanwijzingen

Was in één woord heel goed

Zeer goede ervaring van een trainer met no nonsens

Goede instructie

Ik zou Bace academy willen aanbevelen

Ik zou deze school van harte willen aanbevelen omdat er een zeer goede leraar is die vriendelijk is voor alle mensen die hij kan uitlachen, hij moedigt leren en kinderwagens aan er is een gratis snack met lolly's en ontbijt Ik kom graag terug naar school over 5 jaar om het certificaat vernieuwen

Gigantisch goede uitleg

Mooie lokatie

Superfijne heftruck training

De instructeur Bart geeft zeer duidelijke uitleg, maar vooral meest recentelijke ontwikkelingen over de vorkheftruck cursus!

Duidelijk en leerzaam.

Goed, kort en duidelijk

Goede opbouw, met duidelijke onderwerpen waar iedereen wat aan zou kunnen hebben.

Bijna Helemaal Vergeten kloot wel. Vaker een cursus gedaan, maar gelukkig nooit toe hoeven te passen. Dus voor herhaling vatbaar.

leerzame uitleg!

Fijne instructeur met duidelijke en prettige uitleg. De dag vloog voorbij!

Eendrachtsweg 4

4131 NS Vianen

+31 85 782 0688

Over BACE Academy

BACE Academy is, met meer dan 120 opleidingen en trainingen, één van de grootste onafhankelijke opleidingsinstituten met name binnen de transport en logistieke sector. Per jaar volgen meer dan 6000 cursisten één of meerdere modules, variërend van vmbo tot hbo+ niveau. Uw behoefte is ons uitgangspunt. Door jarenlange ervaring in het snel kunnen opstarten van (maatwerk)trajecten zijn wij zeer flexibel op dit gebied. Wij staan bekend als een betrouwbare opleidingspartner met oog voor persoonlijke aandacht. De opleidingen en trainingen worden bij ons, of natuurlijk in-company, verzorgd met begeleiding van docenten die over veel praktijkervaring beschikken. Door onze grote docentenpool kunnen wij op ieder gewenst moment en tijdstip een training opstarten. Bij BACE Academy bieden we onder andere de volgende opleidingen/trainingen aan: Veiligheidstrainingen, zoals heftruck/reachtruck rijden Chauffeursopleidingen, zoals alle Code 95 onderdelen, ADR en het ondernemersdiploma voor goederenvervoer, VCA opleidingen in de variant VOL en VCU, Arbotrainingen zoals BHV.