Zeer klantonvriendelijk en niet bereikbaar.

Na montage niet bereid om een optredend probleem op te lossen. Reageren nergens op

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Wees klantvriendelijk en los problemen op ook na montage!

Alles naar volle tevredenheid verlopen

Net na het verlopen van de garantieperiode is het kunststof tussen de 2 kozijnen vervangen. Alles naar volle tevredenheid verlopen, en nette werkwijze alles was bij weggaan netjes opgeruimd.

Prima advies, uitstekende service

Prima advies, uitstekende service en ze stoppen pas als je echt helemaal tevreden bent! Vakkundig kozijnen vervangen. Graag voortijdig communicatie als verwachte leveringsdatum verandert.

• Kwaliteit van produkt

Mijn huis heeft een totaal andere look.

Afgelopen week heeft EA-Kunststoftechniek BV de houten kozijnen van mijn jaren 60 woning vervangen door kunststof kozijnen met hr++ glas. De hele week aardige mannen over de vloer, snel en netjes afgewerkte kozijnen! Mijn huis heeft een totaal andere look.

Geweldig bedrijf

Geweldig bedrijf waarin goed wordt gecommuniceerd en hele fijne mensen werken die ook mee denken! Wij hebben prachtige kunststoffen kozijnen aan onze achterkant boven en onze voorkant boven en beneden van het huis laten plaatsen door dit bedrijf! Wij zijn zeer tevreden een raden het iedereen aan!

• Kwaliteit van produkt

Afgelopen week zijn de kozijnen op de 1e en 2e etage aan de achterzijde van ons huis vervangen door EA Kunststoftechniek. Ziet er weer mooi uit! Monteurs zijn vriendelijke vakmensen, die snel en netjes werken. Blij mee! Nu sparen voor de andere zijde van het huis.

• Kwaliteit van produkt

rots op het eind resultaat .

rots op het eind resultaat . Monteur hebben het netjes gedaan En dank aan de fijne adviseur Na mijn voorjaars schoonmaak afgelopen weekend beseffen we pas wat voor een gemak we er nu al van hebben. Afgelopen maand de kou uit huis gehouden afgelopen weekend kon de Schuifpui met een hand open , de oude houten zat al jaren vast . Nou ik kan nog wel even door , gewoon fijn en geweldig vinden wij en willen EA-Kunststoftechniek BV kozijnen voor t mooie resultaat en goede service hartelijk danken

Een fantastisch resultaat

Wij hebben een schuifpui (2.65x4.90) met triple glas laten plaatsen. Het resultaat is geweldig. Wij zijn erg tevreden en wij zullen in de toekomst zeker weer zaken met hen doen.

• Kwaliteit van produkt

Op 3 en 4 juli zijn onze kozijnen op de bovenverdieping vervangen voor kunststof kozijnen door EA Kunststoftechniek BV. We kunnen niets anders dan positiviteit uitspreken; wat een verbetering en meer woongenot. Een aanrader voor ieder huis. Het raampje van de badkamer wordt komende maandag geplaatst, dan is het helemaal af. We zullen zeker terugkomen mochten we besluiten de zolder of benedenverdieping aan te pakken!

• Kwaliteit van produkt

Geweldig goeie ervaring mee gehad.

Geweldig goeie ervaring mee gehad. De verkoper Mark F. was duidelijk in zijn uitleg over de producten die bij ons geplaatst konden worden. Ook diegene die kwam in meten was heel erg duidelijk in wat er allemaal mogelijk was. Tussen door ook door EA-Kunststoftechniek B.V. gebeld of alles in orde was en in drie dagen tijd hebben ze alle ramen en deuren in huis vervangen. De monteurs hebben werkelijk top werk geleverd. Alles netjes opgeruimd en zeer vakkundig geïnstalleerd.

• Kwaliteit van produkt

We hebben eind mei onze kozijnen laten plaatsen vanaf het begin tot het eind een goed gevoel bij gehad. Netjes afgemonteerd binnen en buiten, monteurs vriendelijk en meedenkend. Als we de beneden de kozijnen gaan vervangen komen we zeker terug bij EA-Kunststoftechniek BV.

• Tips of verbeterpunten:: n.v.t

Zeer slecht

Leugenaars is het eerste dat in mij opkomt! Beloven gouden bergen en komen niets na. In het eerste gesprek alles besproken, zelfs nog betere plannen dan wij oorspronkelijk zelf hadden. Het best geïsoleerde glas in alle schuifpuien hadden we besteld. Er moesten nieuwe gaten gezaagd worden in de muren voor 5 puien. Dit was allemaal geen probleem. Al bij dag 1 van de plaatsing sloeg de twijfel toe. Onprofessioneel en gebaseerd op zoveel leugens!! Het inzagen van de puien, de afwerking, de plaatsing van het glas. Allemaal drama! Zolang moeten wachten op plaatsen van nieuwe glas (omdat ze het oorspronkelijke glas hadden laten vallen) dat we een advocaat in handen hebben genomen. Na onderzoek bleek dat al het glas dat we hadden besteld (hr ++ tripple gelaagd) nergens inzat! Ze hadden er gewoon glas ingezet. En voor de grootste schuifpui waarvan ze het glas hadden laten vallen bleek dit glas er helemaal niet in te passen. Leugens, alleen maar leugens!! Wij hadden gelukkig niet de volledige aankoopprijs vooraf betaald. Na het inschakelen van een advocaat hebben zij gelukkig aan het kortste eind getrokken!! En hebben wij met behulp van een andere partij de schade redelijk weten te herstellen. Maar wees gewaarschuwd!! Het glas dat ze zeggen te leveren blijkt echt gewoon glas te zijn wat verzekeringstechnisch nog niet eens mag!! Wij hebben al ons glas moeten laten vervangen. We kunnen een boek schrijven over de afspraken die ze niet zijn nagekomen en de leugens die ze hebben verzonnen zich er onderuit te praten. Ons advies; zoek verder naar een ander bedrijf!!

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Mijn tip naar het bedrijf; spreek de waarheid! Verzuip niet in je eigen leugens!

Tot aan de betaling loopt alles goed na betaling worden beloftes niet nagekomen

Doordat wij nu al meerdere maanden wachten op een hor die binnen 4 tot 6 weken gemonteerd zou worden en het bedrijf op elk vlak van communicatie niet te bereiken is raad ik hun niet aan. Voor de betaling waren ze goed te bereiken! Schuifpui is geplaatst en betaald [dus ook voor de hor] is het opeens muisstil Montage verliep wel goed maar toch zonde dat je voor een aantal honderd euro daarna *** word

• Tips of verbeterpunten:: Bereikbaar blijven en afspraken nakomen

Beste Gerco, De hor is ''eindelijk'' binnen, en er staat ook al een afspraak (ingepland met uw vrouw) om deze te plaatsen. Het woordje oplichting is nogal wel een beschuldiging, wellicht kunt u dit aanpassen? Wij hebben geen invloed op de levertijden van horren leveranciers, zeker niet in de zomer.

goede leveringen

Tevereden met het eindresultaat

Zeer mooi en vakkundig geplaatste schuifpui door vriendelijke monteurs.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: iets betere communicatie en bereikbaarheid

prettige samenwerking

We bestellen regelmatig kozijnen voor diverse projecten in Belgie. De levering als altijd goed.

Goede keus

Prima,ziet er goed uit!

fantastische schuifpui

met 2 man sterk binnen een dag een 5 meter brede schuifpui geplaatst. Muurtje slopen was geen probleem voor hans, het was binnen paar uurtjes klaar.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Niet bereikbaar en klus niet afgemaakt

Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, wordt niet gereageerd op What'sApp of e-mail. Vreemd genoeg wordt er wel tijdens het offerte proces en als de factuur betaald moet worden gereageerd. - Ik wacht al 6 maanden op beloofde afwerking vensterbanken en plaatsing rooster in schuifpui. Herhaaldelijk contact gezocht maar krijg geen respons. - Bij de offerte wordt een termijn van leveren aangegeven van 16 weken die zie niet kunnen halen en in werkelijkheid het dubbele bedraagt. Als reden wordt afhankelijkheid van levering aangegeven maar lijkt er meer op dat er niet voldoende capaciteit is. Zou beter zijn een realistischer termijn op te geven en als het langer duurt communiceer hier dan tenminste over. Als je zo lang moet wachten en aanbetaling hebt gedaan en er geen communicatie mogelijk is krijg je toch een onprettig gevoel of het wel e.a. wel klopt. Het gaat toch om een behoorlijke investering. Positief is dat het team dat de werkzaamheden uitvoert professioneel en prima zijn. De plaatsing is goed gedaan . Jammer dat door de slechte organisatie eromheen en e.a. niet zoals beloofd is afgehandeld ik toch niet kan aanbevelen om in zee te gaan met dit bedrijf.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

service laat op zich wachten

Heel positief over het plaatsen van de voor- en achtergevel. Af en toe komen er mensen langs die van jullie gehoord hebben of informatie hebben gevraagd. Ze komen dan kijken hoe alle werkzaamheden zijn verricht en vragen naar de ervaringen. Ik antwoord dan altijd dat wij jullie aanbevelen. Dan valt hun oog op een wijkende deur (je kijkt naar buiten) en een scheur in het glas. Op hun vraag hoe het met de afterservice is gesteld, antwoord ik prima ze komen het deze maand maken. Maar sinds november 2022 vraag ik al maandelijks om om vervanging van het glas in de voordeur en het wijken van de deur. Natuurlijk begrijp ik dat het druk is, maar als er op telefoontjes, emails en pushberichten niet gereageerd wordt dan ben ik helaas genoodzaakt een negatieve beoordeling over de afterservice te schrijven.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: reageren en actie nemen

Beste Ron, Glasschade dat enkele maanden na montage ontstaat valt onder uw glasverzekering. Dit had ik u ook al doorgegeven. Daarom begrijp ik deze 3 sterren niet? Ook hebben we inmiddels nieuwe ruiten voor u besteld.

Zeer snelle service en levert een goede kwaliteit voor een nette prijs.

Zeer snelle service en levert een goede kwaliteit voor een nette prijs.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Komen de afpraken niet na ,!!!!

In het begin liep het ok. Dachten wij. Verkeerde ramen voor de schuifpui. Matglas in 1 raam. Geen roosters hebben hier 8 maanden op moeten wachten. Alle afwerkingen zijn niet gedaan,wat ze beloofde. Probeer je te bellen,mailen of appen geen gehoor. In december 2022 zegt men,in de 2 week van januari zal H jullie bellen. Helaas geen telefoon gehad. Als je ze dan te pakken krijgt is het antwoord: Het is druk.. Ok.dat kan maar zij inmiddels meer als een jaar verder en het is nog niet naar wens. Spijt van dat we alles gelijk betaald hebben. Zei al tegen mijn man. Doe het nou niet. Maar hij vertrouwde het wel. Nou zie schat. Nu zie en hoor je ze niet meer !!!

• Tips of verbeterpunten:: Afspraken nakomen

Mooi bedrijf, vriendelijke medewerkers, persoonlijk betrokken op de klant.

Mooi bedrijf, vriendelijke medewerkers, persoonlijk betrokken op de klant.

Zeker een aanrader

Top kwaliteit kozijnen. Deze vakmannen leveren een goede service, zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!!!

Reageren snel op vragen.

Eind 2022 alle kozijnen laten vervangen. Na de doorstart gelukkig nog veel dezelfde medewerkers. Reageren snel op vragen. Eventuele puntjes worden goed opgepakt en hersteld.

Marssteden 51

7547 TE Enschede

+31 53 478 7118

Over EA Kunststoftechniek

EA-Kunststoftechniek is meer dan 25 jaar jaar actief in de kunststof kozijnen branche, en dan met name voor de particuliere markt. Met zorg voor de beste montagewijze en aandacht voor luxe, strakke en nette afwerking zijn we met recht dé renovatie-specialist te noemen. We gaan puur voor kwaliteit. Daarom leveren we ook alleen kunststof kozijnen van het merk Schuco. Van ramen en deuren tot schuifpuien en andere aanverwante zaken bieden we kwaliteit voor een altijd scherpe prijs.