Goed bedrijf dat doet wat afgesproken is. Oude deur werd verwijderd en meegenomen. De nieuwe deur is netjes geplaatst en ook zorgvuldig afgewerkt. Ook de oprit werd schoongeveegd.

heel tevreden

Wij zijn heel blij met onze nieuwe kunststof kozijnen van shuco. In april besteld en week voor de feestdagen zijn ze geplaatst naar volle tevredenheid.

naar wens

Zowel offertegesprek als uitvoering van kozijnen montage zijn naar wens verlopen. kwaliteit nog geen mening maar ziet er degelijk uit

mooi werk

de jongens hebben mooi werk geleverd. In het begin was ik wel bang voor complicaties, maar gelukkig was dit helemaal onterecht. Bij de openslaande deuren is netjes een balk bovenlangs geplaatst zoals het hoort en het zit er degelijk in, naar mijn mening.

Goede ervaring

fantastisch gedaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij dik tevreden zijn. Hans heeft bijna alle kozijnen alleen geplaatst. 1 dagje iemand mee voor de schuifpui en de rest leek wel een peuleschil voor hem. het zit er netjes allemaal

goed gedaan

wat hebben de heren monteurs mooi werk gemaakt. alles liep als een zonnetje, vanaf offerte aanvragen tot n met de plaatsingsdatum aan toe. tot in de puntjes zijn alle ramen netjes afgewerkt. de horren zaten er niet bij, maar als ik deze binnen heb zal ik de laatste ster er ook bijdoen.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: horren gelijk meenemen

Snelle levering

Tot op heden zijn al onze bestellingen snel uitgeleverd, al dan niet met nalevering van sommige zaken zoals horren en roosters.. Voor onze klanten bestellen we regelmatig kozijnen en er zijn geen redenen om dit te veranderen. De montage wordt door onszelf gedaan, dus hierover kan ik geen uitspraak doen.

Goede ervaring

Kozijnen zijn netjes en snel gemonteerd. Binnen 1 dag zat alles erin. Er is zonder pauze doorgewerkt waarvoor ik veel respect heb.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden!

Bij mij onlangs een schuifpui geplaatst.Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Twee monteurs hebben prachtig werk afgeleverd! Ik heb wel een minpuntje te melden.Tot twee keer toe werd op het laatste moment de montage afgeblazen om verschillende redens. Hier was ik niet blij mee,werd simpel afgedaan met excuses en daar kon ik het mee doen.

duidelijk goede kwaliteiten snel

Goede communicatie duidelijke mail wisseling en goede en snelle service.

• Kwaliteit van produkt

Prima hulp per telefoon gekregen, zodat wij alles zelf konden bestellen in de kozijnenverkoop webshop. Na 2 maand werd keurig alles geleverd (in 2x)

• Kwaliteit van produkt

Super monteurs mooi product!!

Gekregen waar we om vroegen. Super mooie schuifpui en zeer mooi gemonteerd. Monteurs <neven> zijn echte vakmensen. Aanrader!!

Eindelijk alles klaar

Bij onze vorige aannemer duurde het lang, maar ook hier ging het niet snel.. Reden: Bruine kozijnen met antraciet aan de binnenkant. Het lijkt vreemd maar voor onze bed en breakfast hebben we deze kleurstelling gekozen. Enfin, alles is eindelijk klaar en erg netjes afgewerkt. Mooi voor onze gasten!

Snelle en perfecte levering

Voor de bouwvak kozijnen besteld en afgelopen week zijn deze geplaatst. Van begin tot eind zijn we goed voorgelicht. Bellen hoef je niet te doen, maar als je mailt wordt je dezelfde dag teruggebeld. Mike en Richard hebben topwerk geleverd tijdens de montage, en ook de moeilijke plekjes zijn keurig afgewerkt.

keurig verzorgde leveringen

meerdere keren kozijnen besteld. Leveringen waren altijd goed verzorgd en op tijd. Bij problemen wordt er niet snel, maar wel efficient gehandeld.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

we hebben een vakantiewoning in de veluwe en we wonen in Duitsland. We konden geen duitse aannemer vinden die bij ons de kozijnen wilde vervangen, maar gelukkig was de prijs van EAkozijnen redelijk te vergelijken met Duitse collegas. In Augustus zijn ze bezig geweest om alle kozijnen te vervangen, en eigenlijk zijn we blij dat het zo gelopen is. prachtig werk jongens, hartelijk dank

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

zag er goed georganiseerd uit

het leek wel een aflevering van tv, eerst kwam de container op 7 uur sochtends, daarna werd glas geleverd en gelijk kwam de hijskraam om de ramen van de schuifpui over de woning te tillen, en de montageploeg kwam ook direct daarna de hoe omrijden. 4 uur later was de gevel verwijderd en ingeruild voor een grote schuifdeur van 6 meter. fantastisch, geen andere woorden voor

Snel en netjes geleverd

Net voor de bouwvak kozijnen besteld. Gisteren opgeleverd. Er is netjes gewerkt en we zijn tevreden.

Zeer slecht

Ze gebruiken zzp ers die hun kozijnen plaatsen die totaal niet vakkundig zijn.ze trappen snel de kozijnen erin een grote ravage laten ze achter.ze doen niet eerst het voorkozijn en daarna het achterkozijn nee!ze slopen beide kozijnen er tegelijk uit terwijl het enorm regende en waaide.en werken het bovendien niet af aan de binnenkant heb nog nooit zo,n klote bedrijf op bezoek gehad.prutsers zijn het!

• Tips of verbeterpunten:: Normaal personeel in dienst nemen

na het bestellen van 4 ramen en een balkondeur werden we goed op de hoogte gehouden. ging ook snel want 3 maand later belde ea-kozijnen al op om te komen plaatsen

vakkundig en professioneel

zoals de titel aangeeft

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Gewoon zoals verwacht mag worden

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Ik ben zeer tevreden over de afspraken en het plaatsen

Jan Bakker 18 Aug 2023 Er zijn deze week nieuwe kozijnen bij mijn huis geplaatst, aan de voorkant van de woning, zowel boven als beneden door het team van EA- kunststof kozijnen. Alles is keurig en volgens afspraak prima geregeld! Wat een vakmensen, het plaatsen gebeurde in een dag Het team werkt heel snel en zorgvuldig, en vooral de afwerking is perfect, ik ben dus zeer tevreden met het eindresultaat! Hartelijk dank aan dit team

Te weinig mensen op 1 dag

Zzpers van werkspot afhalen is geen goed idee Slecht gecommuniceerd met opdrachtgevers. 4 zzpers voor zoveel werk , ze hebben gezwoegd de mannen terwijl 4 dagen werk was alles in 1 dag. Vind ik niet kunnen. Daarom een beetje slordig afgerond maar wel weer opgelost.

• Tips of verbeterpunten:: Vaste mensen

Zeer klantonvriendelijk en niet bereikbaar.

Na montage niet bereid om een optredend probleem op te lossen. Reageren nergens op

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Wees klantvriendelijk en los problemen op ook na montage!

Marssteden 51 7547 TE Enschede

+31 53 478 7118

Over EA Kunststoftechniek

EA-Kunststoftechniek is meer dan 25 jaar jaar actief in de kunststof kozijnen branche, en dan met name voor de particuliere markt. Met zorg voor de beste montagewijze en aandacht voor luxe, strakke en nette afwerking zijn we met recht dé renovatie-specialist te noemen. We gaan puur voor kwaliteit. Daarom leveren we ook alleen kunststof kozijnen van het merk Schuco. Van ramen en deuren tot schuifpuien en andere aanverwante zaken bieden we kwaliteit voor een altijd scherpe prijs.