Vlot en netjes gewerkt, prima gedaan.

Je kunt er op rekenen dat alles volgens afspraak verloopt.

Levering conform verwachting.

Eind 2023 een schuco pui laten plaatsen deze kon snel worden geleverd en gemonteerd, De hor kwam later (hierover ben ik goed geïnformeerd) en is inmiddels ook geleverd. Telefonisch was bedrijf soms lastig te bereiken zowel mobiel als op vaste nummer. Maar blijkt achteraf deels verklaarbaar omdat een van de medewerkers een nieuw nummer heeft. Al met al ben ben ik tevreden over de levering en montage.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Bereikbaarheid vaste lijn > zorg dat je bereikbaar bent of terug belt als klanten bellen.

Alles liep goed alleen de bedrijf moeilijk bereikbaar

• Tips of verbeterpunten:: Betere telefonische bereikbaarheid

Goeie service goeie prijs

heel mooi geworden

Ik kan niet veel anders zeggen dan dat de hele renovatie van onze kozijnen erg mooi geworden is. Mijn man was er de hele tijd bij en ik weet dat hij nogal precies kan doen maar ook hij is blij met de oplevering.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: radio iets minder hard

uitstekend

we zijn onder de indruk van de snelheid van werken. zonder pauze en onvermoeibaar hebben de heren doorgewerkt. ook werd netjes aangeveegd en opgeruimd.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Mwoah - eerst goed nadenken voor in zee gaan met de heren

Goed in verkoop, leveren. Bijzonder slecht in communiceren en werkzaamheden afmaken. Wacht nu al sinds december op afmaken van de klus en levering van de beloofde 'gratis' horren. Regelmatig slecht bereikbaar met smoesjes over te weinig man. Vandaag (12 april 2024!!!) zou men langskomen (nadat eerdere afspraak was verzet), maar de heren zijn niet verschenen! Zorg er aub voor dat de rekening niet volledig betaald is en dat het restant pas na afloop van klus betaald wordt, want ze reageren bijzonder slecht na betaling

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Communicatie en afwerken van opdracht!

Beste Eric, onze excuses voor dit misverstand in de communicatie. We hadden vandaag ingepland om uw laatste restjes af te werken, echter hebben we nooit een bevestiging mogen ontvangen van uw kant. Daarom is deze afspraak niet doorgegaan. Uiteraard zullen we zsm een nieuwe poging inplannen zodat ook de laatste openstaande restjes op korte termijn worden opgelost. Nogmaals onze excuses voor dit misverstand in de communicatie.

December besteld, maart geplaatst

In december hebben we deuren en kozijnen besteld, en in maart is alles opgeleverd. ging mooi snel en het ziet er netjes uit.

hele mooie schuco pui

sinds vorige week hebben we een prachtige schuifdeur waardoor onze kamer veel ruimer en groter lijkt. Ook is het veel helderder in ons huis. hij zit er prachtig in en schuift erg makkelijk open en dicht. Zeker aan te raden.

tevreden met resultaat

Overal kun je wat van vinden, maar wij zijn tevreden met onze kozijnen. Het is jammer dat we smalle vensterbankjes hebben, dit hadden we liever anders gezien, maar ja. De voordeur is echt mooi geworden.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

snelle afhandeling van onze klacht

In oktober 2023 is onze voordeur vervangen. deze begon wat door te zakken. Gisteren is dat keurig verholpen daarom 5 sterren.

good

3 maand geleden hebben we kozijnen besteld voor ons huis, en die zijn vorige week geinstalleerd. Er is netjes gewerkt en de afwerking is in overleg met ons gedaan.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Prima ervaring mogen ervaren. Een keurige offerte die we geaccepteerd hebben, keurige man die is komen inmeten en prachtige kozijnen inmiddels die door dezelfde ploeg is geplaatst

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Kozijnen zijn mooi en netjes opgeleverd.

Service en garantie

De aankoop ging allemaal voorspoedig en ook de levering in juni 2023 ging vlot. Helaas bleken enkele ramen lastig op de kierstand te krijgen; wij hadden gekozen voor ramen zonder rooster. De service afdeling zou langskomen en is tot op heden voorjaar 2024 niet geweest. In het najaar bleek er water tussen het raam door te komen. Dachten dat het kiertje verstopt zat, waardoor het water weg moest lopen. Dat hebben we schoongemaakt. Helaas bleek het toch weer terug te komen. Opnieuw contact gezocht en gekregen. Wederom de toezegging dat de serviceafdeling langs zou komen. Inmiddels weer weken verder en geen service en appjes en telefoontjes worden niet opgenomen/beantwoord. Kortom vriendelijke mensen om mee te spreken. Helaas maken ze hun beloftes tot op heden niet waar.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Lever ook service als het niet goed gemonteerd of geleverd is.

mooi

mooie pui, zoals verwacht. monteurs waren op tijd, en binnen 3 uurtjes klaar met afwerken en al. Keurig.

Goede ervaring

Goed en netjes. Leuke mensen

3 dagen

Onze hele woning is in 3 dagen tijd omgetoverd van een tochthol tot goed isolerend huis. Er werd hard doorgewerkt en ondanks het vele werk was er tijd voor een grapje op zn tijd. Al met al een goede en plezierige ervaring die zeker het aanraden waard is.

blij

We liepen al 3 jaar tegen nieuwe kozijnen aan te hikken, en eind vorig jaar hebben we de knoop doorgehakt. We kozen voor Shuco van EA-Kozijn omdat we in de showroom gezien hebben wat het verschil is met andere merken. 3 weken geleden is het werk begonnen, en vrijdagmiddag kregen we de laatste horretjes. En net kregen we het verzoek om een review af te geven, dus bij deze.

Mooie producten

In januari 2023 had ea kunstofkozijnen techniek bij ons nieuwe kozijnen en deuren geplaatst. Wij waren zeker tevreden over de producten. Maar jammer genoeg zijn de afwerkings punten niet gerepareerd en wordt er geen gehoor gegeven op de mails die wij hadden gestuurd. In de voordeur zou een nieuwe brievenbus geplaats worden aangezien deze stuk geleverd was en 1 van de platen in de deur zou vervangen worden omdat er deuken in zaten. Ook het afwerking van het kitten van de kozijnen is zeer matig erg jammer. En de beloofde afwerkdopjes voor de ramen zijn ook niet naar ons toe gestuurd. Je betaald toch veel geld en verwacht dan toch dat er goede resultaten en goed contact mocht er nog iets mis zijn. Of afgemaakt moeten worden. Dus mijn advies is aan nieuwe klanten laat het werk eerst goed af zijn !

• Tips of verbeterpunten:: Nettere afwerking

Beste fam Noteboom, Het spijt me te lezen dat niet alles naar tevredenheid opgelost is. Ons werk is klaar, en zoals u al aangeeft is de plaat in de deur beschadigd geleverd, de fabriek zou dit (moeten) oplossen, omdat het onder fabrieksgarantie valt. (De dopjes natuurlijk niet. Deze zullen we opsturen). Ik ga dit doorgeven aan de fabriek zodat zij dit kunnen oppakken.

doorpakkers

Direct na de welkomstkoffie werd begonnen met slopen van de kozijnen. Elk uitgehaald kozijn werd meteen dichtgezet met nieuwe ramen, wat we heel prettig vonden. Eén man werkte daarna de kozijnen af, met hoeken en vensterbakjes, terwijl de andere doorgingen met montage. Het hele project kwam daardoor goed verzorgd over, en zo ziet het er ook uit.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Komen niet hun afspraken na, nadat je betaald hebt

Op zich waren ze netjes en werden kozijnen en ramen ongeveer geleverd zoals gepland, ze werden ook keurig geplaatst, ware het niet dat de communicatie over wanneer welke werkzaamheden uitgevoerd werden steeds slechter werd - wij werden 's morgen om 6 uur gewerkt door een paar man die steigers kwamen afbreken (werk was nog niet af). De werkzaamheden moeten nog afgemaakt worden en iedere keer krijg ik te horen dat "Hans de planning heeft" en word ik ondanks beloftes nooit teruggebeld. Dit sleept zich nu een paar maanden voort en het verbaasd me dat dit bedrijf nog bestaat, want volgens de contactpersoon is deze Hans de enige nog die werkzaamheden uitvoert. Ik ben helaas zo stom geweest het volledige bedrag te hebben betaald, wijze les voor anderen: houdt minimaal 5% (liefst 10%) in van het eindbedrag. Nu moet ik maar hopen dat ze de werkzaamheden afmaken ....

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Communicatie en afspraken nakomen!!

Beste Eric, U had inderdaad het hele bedrag vooruit betaald, en we hebben onze werkzaamheden daarna uitgevoerd. Helaas kampen we met te weinig mensen zoals overal in de bouw, en er moeten nog enkele kleine werkzaamheden gebeuren. Ook deze staan inmiddels ingepland, dus we gaan ervan uit dat u dan ook straks tevreden bent met uw nieuwe kozijnen.

we zitten er warmpjes bij

We zitten er weer warmpjes bij, dankzij de prettige en kundige mensen van EA-kozijnen. Het hele proces van bestellen tot en met de installatie is goed verlopen en door ons als prettig ervaren. We kunnen daarom ook niet anders als 5 steren geven.

Snel en strak

alles zit er in zoals beloofd. deur is snel en netjes geplaatst en strak afgewerkt van binnen. shuco deur sluit goed en ziet er degelijk uit zoals verwacht.

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed. Onze kozijnen zijn mooi gemonteerd en met witte vensterbanken van binnen.

Marssteden 51

7547 TE Enschede

+31 53 478 7118

Over EA Kunststoftechniek

EA-Kunststoftechniek is meer dan 25 jaar jaar actief in de kunststof kozijnen branche, en dan met name voor de particuliere markt. Met zorg voor de beste montagewijze en aandacht voor luxe, strakke en nette afwerking zijn we met recht dé renovatie-specialist te noemen. We gaan puur voor kwaliteit. Daarom leveren we ook alleen kunststof kozijnen van het merk Schuco. Van ramen en deuren tot schuifpuien en andere aanverwante zaken bieden we kwaliteit voor een altijd scherpe prijs.