Slecht

Krijg een mail dat mn pakket bezorgd is maar ben niet eens thuis!

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Keurig bezorgt binnen het aangegeven tijdvak.

Meh

Op de stoep gelaten, in zicht - dus iemand op straat zou het makkelijk kunnen zien en op pakken . Gelukkig is dat niet gebeurt, maar toch

Vriendelijk, snel en duurzaam

Duidelijke informatie. Tijdvak wat groot, maar gelukkig in de avond, dus geen probleem. Vriendelijke bezorgers. En heel belangrijk: fietsen is lekker duurzaam!

Vrolijke jonge

Fijn

Prima!

Vriendelijk en snel

• Waar gaat jouw ervaring over? N.v.t.

Goede bezorging

Nette, vriendelijke bezorger.

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Prima op tijd en vriendelijke bezorger.

Slecht

Er word aangegeven dat mijn pakket is bezorgd maar heb helemaal niks ontvangen

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Goede service op een duurzame manier

Goede service en dienstverlening

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Te laat, niet op aangegeven tijdslot en onduidelijk waar

Fietsbroek bij FuturumShop gekocht. Levering volgende dag. Prima dat dat via fietskoerier gebeurd, beter dan een bestelbusje. Bevestigd via track en trace, tijdslot tussen 17 en 22 uur. Na 22 uur berichtje dat er wat vertraging is. Nieuw bezorging dag later, zelfde tijdslot. Volgende dag om 11.30 bericht dat pakketje bezorgd zou zijn. Wij waren niet thuis. Bij thuiskomst geen pakketje en geen bericht waar levering heeft plaatsgevonden. Meerdere buren moeten vragen en uiteindelijk leveradres gevonden. Geen onoverkomelijke problemen maar als dan meteen wordt gevraagd om te reviewen kan ik me niet inhouden.

• Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice

Helemaal op tijd en erg vriendelijke koerier!

Mooie, duurzame dienst. Ga ik vaker gebruik van maken!

Geweldig en snel

Goede info over waar het pakket is en snelle bezorging. Ook is het milieuvriendelijk ook heel belangrijk

Boven de verwachting.

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Snel en duurzaam geleverd!

Levering snel en schoon, zowel de lucht als mijn geweten. Fietskoerier zou HET alternatief moeten zijn voor persoonlijke bezorging. Verder meer via pick-up points.

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Het pakje was netjes dat is met de auto's ooit wel anders Alleen jammer dat er geen mail komt tussen welke tijd dat je het kunt verwachten

Milieuvriendelijke pakketbezorging

Netjes op tijd en een vrolijke bezorger! Een verademing naast de postbezorging per busje. Wat mij betreft mogen de grote postbezorgers hier ook gebruik van maken.

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Super fijn dat ik bij deze bestelling zelf kon kiezen om het te laten bezorgen door Fietskoeriers in plaats van Post.NL. Ik zou graag willen dat alle webwinkels dat als keuzemogelijkheid hebben!

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Mooie manier van bezorging in de stad

De fietskoerier zorgde voor een vlotte ,vriendelijke en vooral DUURZAME aflevering van mijn bestelling van een lokale winkel !

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Niet bij de buren afgeven maar gewoon in de straat!

Mijn pakket is niet bij de buren afgeven maar gewoon in de straat! Deze mensen doen namelijk nooit open en nu heb ik mijn pakket niet! echt jammer, ik woon op 146-2 en mijn buren zijn 145-1 of 145-2 en niet 142 totaal ander blok ook. Echt vervelend!

• Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Goed voor het milieu en binnen de afgesproken tijd afgeleverd

Pakketje buiten achter gelaten

Ik woon in een flatgebouw. De bezorger belde aan en zei dat hij het pakketje beneden achter had gelaten. In een portiek is dit niet handig, want veel mensen kunnen het dan meenemen. Ik kon ook zelf wel naar beneden gaan, maar de bezorger was al weg voor ik dit door kon geven.

Verwarrende communicatie

Ik kreeg om 19:00 een bericht dat mijn pakketje al bezorgd was. Met de vraag of alles naar tevredenheid was verlopen. Maar er was geen pakket bezorgd, ook niet bij de buren. Verwarring alom. De koerier kwam uiteindelijk rond 21:00 alsnog met het pakket. Berzorging op zich prima, op tijd etc., maar berichtgeving uitermate verwarrend.

Top koerier

De koerier was zo beleefd en heel lief. Hij heeft het pakketje persoonlijk overhandigd.

• Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice

Over Fietskoeriers.nl

Bij Fietskoeriers.nl fietsen we samen de wereld groener. Wij zijn de eerste en enige bezorgdienst die pakketten rondbrengt op de fiets door heel Nederland. Onze sportieve fietskoeriers bezorgen elke dag opnieuw pakketten in meer dan 60 steden. Ons doel hiervan is om de logistiek in de Nederlandse steden groener en slimmer in te richten. Onze fietskoeriers gaan slim, snel en zo efficiënt mogelijk te werk. Dit vermindert de verkeersdrukte en beperkt de CO2-uitstoot tot het minimum. En hoe we dat doen buiten deze steden? Daarvoor hebben we ook slimme én duurzame oplossingen. Fietskoeriers.nl is een platform van Cycloon.