Prachtige keukenblok achterwand....helemaal naar verwachting!

Deskundigheid en vriendelijkheid waren naast het feit dat ik in alle rust een keuze kon maken, de kenmerken van het aankoopgesprek. De plaatsing gebeurde door een uitermate precieze en toegewijde monteur- echte vakman. En uiteindelijk resultaat: een stijlvolle boost voor mijn keuken. Aanrader wat mij beteft!

De combinatie van natuursteen en glas is erg mooi geworden. We zijn er stil van.

Jullie zijn een fijn bedrijf die de klant aanvoelt, persoonlijke aandacht heeft en er een mooi geheel van maakt. De combinatie van natuursteen en glas is erg mooi geworden.

Fantastische hulp

De mensen van Bosch Glaskunst ons fantastisch geholpen in een moeilijke tijd. Ze hebben meegedacht en ontzettend geholpen. Dit heeft voor ons het verdriet een beetje verlicht. Hun kennis en kunde straalt in alles af.

Fijne mensen waar wij vriendelijk door zijn ontvangen

Prachtige glas objecten waar we heel blij mee zijn. Alles wordt keurig en vertrouwelijk behandeld. Zeer vriendelijke mensen.

Vakwerk met aandacht voor details.

Voor de derde keer een goed contact en een mooi resultaat. Vakwerk met aandacht voor details.

Super service

Denken mee met het ontwerp van de gedenksteen,werken snel. Heel mooi dat ze het voor de kerst klaar wilde hebben,het is nog gelukt ook. Nog steeds erg dankbaar voor

Grote persoonlijke betrokkenheid

Nemen alle tijd om een mooi persoonlijk monument te creëren.

Professioneel, persoonlijk en inlevend.

Al vanaf het eerste contact met dhr Michael Bosch een vertrouwenwekkend gevoel. Inlevend, correcte en professionele benadering. Duidelijk advies, heldere offerte. Ontwerp en uitvoering zeer deskundig en tot in detail heldere begeleiding door ontwerper Arnold. Ook afwikkeling tot op het laatste moment plezierig en goed. Een aanrader dit familiebedrijf. Zeker ook omdat bij het kiezen van een grafmonument na het verlies van mijn geliefde man vd Bosch wist hoe hier mee om te gaan zonder de zakelijke aspecten uit het oog te verliezen. Dank!

Heliumstraat 150 2718RS Zoetermeer

079 - 343 67 97

Over Bosch Glaskunst

Bij Bosch Glaskunst staan we voor persoonlijke aandacht op elk vlak. Wij vertalen uw wensen en ideeën naar een bijzonder en persoonlijk ontwerp. Ambachtelijke glasbewerking op maat noemen we dat, met een passie voor glas maken wij het zoals u dat voor ogen heeft: glazen grafmonumenten, urnen en asbestemmingen, bewegwijzering, glaswanden voor interieur, awards & trofeeën, naamborden en kunstobjecten. Tot in detail vormgegeven en altijd op maat gerealiseerd in ons eigen atelier. Wij maken letterlijk alles van glas!