Top samenwerking

Veel beter kan een samenwerking niet zijn. Enkel geen 10 maar een 9 omdat we af en toe een detailopmerking wat logisch is.

Ze hebben bij ons een heel mooi basketbal veldje aangelegd. Omdat we al een relatief nieuwe basket hadden, hebben ze hier een speciaal grondanker voor gemaakt zodat deze stevig in het veld kon worden gemonteerd. Ook hebben we een logo in het gras laten plaatsen wat er echt heel mooi uitziet. Kundig aangelegd, netjes gewerkt.

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Goede communicatie, korte lijnen, zeer mooi resultaat. Jammer dat het wel (logisch) duur is.

Snelle service, goede kwaliteit

Professioneel en een fijne communicatie

Een prettige communicatie en fijne samenwerking om een nieuwe opbouw te realiseren in de patio van het Cultureel Educatief Centrum in Amsterdam. Met een strakke kunstgras afwerking en een pannakooi via het bedrijf VrienDD staat de patio er voor de aankomende decennia weer keurig bij.

heb goede ervaring met S&P

makkelijk bereikbaar, goede ervaring, prima service

Proces niet perfect, eindresultaat wel

Proces door onderaannemer niet perfect, maar door uitstekende after service uiteindelijk prach

Top bedrijf

Ze hebben heel veel werk verricht in een heel korte tijd met een fantastisch resultaat!

Informeel, maar professioneel waarbij maatwerk en service voorop staan

Inmiddels maken wij alweer enkele jaren naar volle tevredenheid gebruik van de diensten van Sports & Playgrass. Wij zouden onze samenwerking omschrijven als persoonlijk, informeel maar professioneel, waarbij maatwerk en oog voor service voorop staan. Wij hopen de komende jaren dan ook nog vele projecten samen uit te mogen voeren.

Werken op afspraak, netjes en oplossingsgericht

Sports en Playgrass levert en installeert al diverse jaren het kunstgras in de door ons aangelegde minigolfbanen en bij renovatie werkzaamheden van bestaande midgetgolfbanen. De werkzaamheden worden worden volgens afspraak uitgevoerd, zeer netjes en indien nodig wordt er oplossingsgericht meegedacht. Kortom topteam en een zeer prettige partij om als partner te hebben.

Al jaren werken we samen met Sport & Playgrass voor de aanleg van onze padelvelden en landscaping! Topteams en topwerk!

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Grote kracht in meedenken

Enthousiasme in overvloed en altijd mee denken in de beste oplossingen. Een goede partner die helder communiceert met korte lijnen in de organisatie.

Snel en goed contact met de afdeling verkoop en service. Er was een klein misverstand en dat is binnen enkele dagen opgelost. We zijn super blij met ons prachtige pannaveld.

Super om dagelijks te chippen en te putten

Kwaliteit en top service!

Een bedrijf waar je van op aan kunt. Super enthousiast personeel en qua prijs/kwaliteit verhouding erg interessant om zaken mee te doen. Nogmaals dank mannen!

Hele plezierige firma om mee samen te werken.

Eindresultaat van de gerealiseerde projecten zijn heel mooi geworden. Harde werkers en oplossing gericht.

Goed bedrijf

Afspraak = Afspraak

Prettig bedrijf om zaken mee te doen van offerte tot eindprodukt. Zeer tevreden met het eindresultaat in al onze winkels!

meedenken en meewerken

Super contact en levering van een prachtige basketbal-court. goede navolging van afspraken, offerte, inmeten en levering. Aanrader!

Er zijn soms wel wat klachtjes maar die worden snel opgelost

We gaan er en mooi jaar van maken samen met jullie in 2022

Professioneel, denken mee en zeer vlot!

We hebben inmiddels een aantal projecten mogen doen met Sports & Playgrass - zeer tevreden met de resultaten, communicatie en snelheid.

Een fantastisch veld waar de kinderen al hun energie kwijt kunnen.

Het is een top veld van 14 bij 7 waar de kinderen volop kunnen voetballen, hockeyen en basketballen. Zelfs volwassen kunnen hun lol op. Erg fijn en vakkundig aangelegd ook nog eens. bedankt!

Een fijn bedrijf met korte lijntjes en een brede expertise m.b.t. kunstgrasprojecten.

Voor het tweede jaar op rij heeft Sports & Playgrass binnen de gemeente Oss laten zien dat zij niet alleen in staat zijn om een goed product te realiseren maar ook goed kunnen adviseren en ontzorgen. Het eindresultaat is naar wens en gedurende de werkzaamheden heeft contact plaatsgevonden omtrent de voortgang en mogelijke onvoorziene zaken.

Meedenkend en flexibel

Sports & Playgrass hebben wij ons een kunstgras voetbalveld aangelegd. Wij hebben ze ervaren als meedenkend en flexibel. Tevens lossen ze oneffenheden snel op. Wij zijn erg tevreden.

Het Geffens Veld 6

5386LL Geffen

+31(0)85-1306921

Over Sports & Playgrass

Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop, aanleg én het onderhoud van kunstgras sport- en speelvelden.