een goede ervaring

mijn ervaring is goed , wilde alleen weten of ik al eerder klant van u was ,ik heb namelijk een nieuw email adres , het oude was [email protected] en mijn nieuwe email adres is nu [email protected] . het is lang geleden dat ik wijn besteld had van voor corona . wij zaten op het terras van een restaurant waar ik de naam niet meer van wist het was voor het rijks museum , wij gebeld naar het museum en die dame wist de naam van de groothandel uiteindelijk was die het niet vandaar dat ik bij u terecht gekomen ben !

Snelle verzending en handgeschreven kaart

Makkelijke we site, goede omschrijving bij de meeste wijnen. Handgeschreven kaart komt persoonlijk over als je de wijn cadeau doet. Top!

Heerlijk!

Een smaakvolle wijn

Goede service, lekkere alcoholvrije wijn selectie!

Goede service, lekkere alcoholvrije wijn selectie!

Keurig en correct geleverd

Heerlijk wijntje.

Verschil aanbieding tussen website en winkel

12 flessen besteld via de website en opgehaald in de winkel. Klant voor mij besteld in de winkel en krijgt 12 flessen voor de prijs van 11. De website kent deze aanbieding niet. Medewerkster komt niet verder dan dat zij het weet.

Bij telefonisch overleg prima adviezen en meedenkend.

Goede smaak

Ik had de win ergens gedronken en daarna besteld bij heeren van de wijn. Goede volle smaak

Super snelle service en een heerlijke wijn

Top service en een prima wijnaanbod

Gemakkelijk bestellen en uitstekende afhandeling

idem

super

alles perfect geregeld bij bestellen en afhalen

Goeie service

Goeie service, onze heerlijke wijn staat altijd keurig klaar.

Wijn is prima, bezorging via Postnl niet

Wij halen al jaren onze wijn bij De Heeren in IJsselstein en naar tevredenheid. Nu hebben wij online een bestelling gedaan en normaliter wordt dit door de mensen uit IJsselstein bezorgt. Nu via PostNl. En dit is gewoonweg niet fijn. Pakket is nog niet binnen en waar het nu is? Geen idee. Dus de wijn blijven wij top vinden maar dat het nu via PostNl verzonden wordt vinden wij erg jammer. Online bestellen gaan wij dus ook niet meer doen.

Goed aanbod en vlotte levering

Goed aanbod dat snel wordt geleverd

Goede wijnen

Bestellen betalen en ophalen. Volgens mijn vrouw geweldige wijnen

Netjes, correct en snel.

Zoals hierboven, keurig geholpen, gevonden wat ik zocht en snel thuisbezorgd tot in de wijnmaker.

Snelle levering

Chapeau!

Ik zocht een speciaal drankcadeau voor een speciaal moment en deze fles was in alles niet-doorsnee! Met zelfs een handgeschreven briefje erbij als finishing touch. En snel bezorgd.

Je krijgt niet wat je bestelt

Via de website had ik een doos Casa Silva Carmenere 2019, maar bij ontvangst bleek het een wijn uit 2020 te zijn. Ook lekker, maar anders dan verwacht.

Super snel geleverd

Super snel geleverd, volgens de persoon aan wie ik het gestuurd had was het een heerlijk spaans borrelpakket.

Mooie assortiment en fijne service

Met enige haast had ik een mooi cadeau nodig. Op de website vond ik een cadeauverpakking met mooie port. 4 flessen van samen 100 jaar oud. Dat paste goed bij de twee jarigen die ook samen 100 jaar geworden zijn. Na 1 telefoontje mocht het dezelfde dag nog opgehaald worden. Ingepakt en wel. Fijn als verwachtingen overtroffen worden.

Vlug geleverd

Wel raar dat ik op dinsdag 11 flessen geleverd kreeg en de woensdag de andere 24 flessen ? Voor mij geen probleem hoor maar dat is 2 keer dezelfde rit ....

Snel geleverd, goede prijzen. Vriendelijke service

Correcte levering van de bestelde goederen. Zoals het hoort. TOP!!!

Heeeerlijk

Was al heel lang op zoek naar een alcoholvrije wijn,Deze is heerlijk ,heb echt het idee dat ik een wijntje drink!

Francis Baconstraat 5 a

6781XA Ede