Heerlijk wijntje

Heerlijke klein beetje zoete Duitse wijn met een laag, 8%, alcoholpercentage. Een allemansvriend, heerlijk koel te drinken en verrassend lekker.

Fijne winkel en webshop

Fijne winkel met goed personeel en een ruime keuze aan wijnen

Prima wijn voor een redelijke prijs

Prima wijn en service

Matig

De wijn zal wel goed zijn. Maar heb een order geplaatst en meteen een bevestiging gekregen, zag daarop dat de datum van levering verkeerd was ingevuld. Heb 2 keer een mail gestuurd maar niets is eraan gedaan helaas. Wim.

Goede service!!!

Fijne winkel, goed en kundig personeel

ik heb nog niets ontvangen

ik heb nog niets ontvangen door drukte bij postnl

Alles snel en keurig afgehandeld.

Heerlijke Portugese wijn besteld die snel en netjes verpakt binnen was.

Heerlijke rosé

Heb deze rosé besteld naar aanleiding van mijn vakantie ze schonken deze rosé bij de strandtent foto gemaakt en gelukkig gevonden bij de heeren van wijn!!

Uitstekende service en heerlijke mad rose !

Snelle goede service en heerlijke MAD rose. !

Snel geleverd

Mijn favoriete rode wijn is hier voorradig. Snelle levering.

Prima bedrijf

Goede prijzen en snelle levering

Super fijn geholpen toen we een fles cava op kwamen halen en er nog 2 extra mee konden nemen!

Goede service!

Bijzondere alcohol vrije wijn

1ste slok moet je wennen, maar daarna is de wijn beter van smaak. Het is ook wgewenning.

Hallo Rene, We zien de vraag naar alcoholvrije wijn toenemen, toch is de beleving hiervan nog steeds echt anders. De kwaliteit van deze wijnen nemen absoluut toe, maar is zeker nog niet op hetzelfde niveau als die van een bier 0.0. Goed om hier feedback van onze klanten van te krijgen, dank hiervoor! Team Heeren van de Wijn

Klasse wijn voor een nette prijs!

Bedankt voor de snelle levering van onze heerlijke wijnen!

Mijn bestelde wijn was verkeerd bezorgd, top opgelost! Snel en vriendelijke service

De wijn is nog niet geleverd!

De wijn is nog niet geleverd! Nog bij Post.NL

We betreuren het zeer dat de bestelling langer op zich liet wachten dan u van ons gewend bent. Helaas heeft PostNL op dit moment te maken met een vertraging in de levering. We versturen de order per direct, maar kunnen onverwachte langere levertijd hierdoor niet altijd voorkomen. Gelukkig gaat het nu weer beter bij PostNL. Onze excuus hiervoor. Team Heeren van de Wijn

Mooie wijnen en snelle afhandeling van de bestelling!

Duidelijke info, goed overzichtelijke website. Bestellen gaat eenvoudig. De levering van de wijn Is goed verpakt! Maar boven alles, de wijnen zijn heerlijk! Proost!

matig

geen reactie op mailing's, Maken fouten in verzending. Trage levering product.

Ik heb ooit flessen stuk gehad maar zonder pardon gelijk vergoed.. Je word er snel en goed geholpen

makkelijk en snel

Prima. Vandaag besteld morgen in huis.

Lekkere wijn en goede service!

Laatst een bestelling gedaan en deze laten versturen via PostNL. We hadden de bestelling twee dagen later al nodig. Als service nam Heeren van de Wijn persoonlijk contact met ons op en konden wij de bestelling bij een eventuele te late levering door PostNL alsnog bij hun ophalen. Fijn dat er zo wordt meegedacht!

Top lokal, mooie wijnen , super bediening Kan je ook lekker buiten zitten in de zon ☀️

Lekkere zoete betaalbare wijn

Idem

een goede ervaring

mijn ervaring is goed , wilde alleen weten of ik al eerder klant van u was ,ik heb namelijk een nieuw email adres , het oude was [email protected] en mijn nieuwe email adres is nu [email protected] . het is lang geleden dat ik wijn besteld had van voor corona . wij zaten op het terras van een restaurant waar ik de naam niet meer van wist het was voor het rijks museum , wij gebeld naar het museum en die dame wist de naam van de groothandel uiteindelijk was die het niet vandaar dat ik bij u terecht gekomen ben !

Snelle verzending en handgeschreven kaart

Makkelijke we site, goede omschrijving bij de meeste wijnen. Handgeschreven kaart komt persoonlijk over als je de wijn cadeau doet. Top!

Francis Baconstraat 5 6781XA Ede

0318 514900