Fantastisch!

Aix rosé zeer scherp geprijsd, gelijk een doosje gekocht, en ook nog gratis verzending!

Snel en keurig bezorgd

Zeer snelle bezorging en netjes verpakt. Heel blij mee.

Geweldige wijnen. Perfecte verzending.

Ruim assortiment van wijnen van goedkoop tot het duurdere segment. Verzending in zeer goed verpakte dozen.

Makkelijk besteld, heerlijke wijn

Bestellen en ophalen verliep makkelijk en snel. Heerlijke rode en witte wijn

Snelle levering, zeer goed verpakt en voordelig geprijst.

Super service

Besteld via internet, daarna email ontvangen vanaf wanneer de bestelling gehaald kon worden. Goed geregeld! En zo wie zo een goede selectie aan wijnen

Tof ingepakt en snelle levering !

Goede service en goede wijn en héél snel bezorgd

Binnen 1 dag bezorgd of parkeren voor de deur allebei heel handig En goede wijn natuurlijk

Klein foutje in de levering goed opgelost

Per ongeluk het verkeerde jaar geleverd gekregen. Dit kan gebeuren en gelukkig was de communicatie snel en helder en had ik snel de juiste wijnen in huis!

Goede wijnen, snelle levering

Goede wijnen, online bestellen ideaal...zeer snelle levering. Foed advies In de winkel

Bezorging is goed geregeld

Wijn besteld op basis van beschrijving maar die viel ons erg tegen

Gemakkelijk besteld en snelle levering

Snelle levering, wijnen stevig verpakt, zeer nette afhandeling

Zeer goede wijn en super service

Super service

Fantastische service in de winkel en een duidelijke website. Volgende dag alles in huis

Altijd heerlijke wijn en snel geleverd.

Goede wijnen en snelle levering. Alleen de website werkt niet goed. Het is moeilijk om een account aan te maken.

Ik kom al heel lang bij de heeren vd wijn

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering

Erg klantvriendelijk!

Ik zou oorspronkelijk slechts 4 sterren toe kennen aan de Heeren, vanwege een bestelde en betaalde wijn die niet voorradig bleek. De vijfde ster heb ik echter toch uitgedeeld omdat, na een prettig telefonisch onderhoud, een andere wijn werd voorgesteld, die op tijd kon worden geleverd en bovendien van vergelijkbare kwaliteit was. De meerkosten hoefde ik niet te betalen. De Heeren worden zeer bedankt!

Makkelijk bestellen, op tijd geleverd, goeie track/trace, keurig ingepakt

Topkwaliteit

De ontvanger was blij verrast met zijn pakket

Lekkere wijn, goed en snel geleverd!

Kortom, aanbevolen dus.

Snel besteld, snel geleverd in een degelijke verpakking

Wederom keurig geleverd, zeer goede ervaring mee

Besteld en volgende dag in huis. Keurig verpakt dus prima geregeld.

Goede prijs en snelle levering

Prima service!

Snel en goedkoop

Supersnelle levering

Zeer tevreden over de snelle levering, de keurige verpakking en natuurlijk de héérlijke wijnen!