prima en snel verzorgd

mijn eerste bestelling werd met prima service volledig en snel afgewikkeld.

Perfecte service

Bestelling geplaatst vanuit België. Alles netjes en op tijd geleverd in een stevige doos. De gratis levering vanaf een bestelling van 90Euro is prettig meegenomen. Zeker een aanrader!!

Heerlijke wijn

Het pakket zou volgens de post vrijdag geleverd worden tussen 14.30 en 16.30 uur. Ik was om 14 uur thuis maar ze waren véél vroeger bij mij en hebben het pakket weer meegenomen. Heel vervelend en absoluut niet jullie schuld. Maandag heb ik het pakket gelukkig bij een afhaalpunt in de buurt kunnen ophalen. Deze wijn had ik gedronken op een feestje in Limburg, foto van de fles gemaakt maar de wijn niet hier in de buurt kunnen krijgen. Gelukkig bij jullie online kunnen bestellen en kan ik er nu van genieten al ben ik geen echte wijnliefhebber. Bedankt voor de, van jullie kant, snelle levering. Tot een volgende keer.

Nette en correcte ervaring

Snelle levering en geen woord gelogen in de beschrijving van de wijn. Gewoon top

Heerlijke wijnen, goed geleverd

De eerste bestelling is prima afgeleverd, 7 flessen in een 12 flessen doos waarbij de lege vakken verstevigd waren. Goed aangekomen en heerlijke wijnen!

Heel goede service en we genieten van hun wijn.

Alles goed.

Perfect prima en snelle levering. Zal nog bestellen

snelle levering van de bestelling

Had de bestelde wijn in een restaurant gedronken en kon deze voor thuis alleen snel bestellen bij Heeren van de wijn. Top.

Prima wijn, maar de bestelling komt te laat

Ik bestel op dinsdag voor het aankomende weekend, maar de wijn komt pas op maandag. Het is POSTNL die uitstelt, echter ik vind dat je dit als verkoper moet borgen. Zeker als wijnshop.

Top service !

Fijne mensen, lekkere wijn !

Cadeau gedaan na een gelegenheid 3 jaar geleden. Toen prima

Wilde eerst niet geloven dat het alcoholvrije wijn betrof. Kon toen gezellig meedrinken voor een lange autorit.

Heerenwerk

Goede info, goede service, goed product.

super gemakkelijk te bestellen en afhalen

grote keuze om te bestellen

Bestellen ging eenvoudig en nette prijzen

Het bestelproces ging erg eenvoudig en de prijzen zijn heel netjes. Helaas heb ik nog geen bevestiging gehad van PostNL dat het pakket bij de ontvanger bezorgd is, maar vermoedelijk komt dat door de kerst drukte. Hopelijk is het pakket niet zoekgeraakt….

Goede service, en goede wijn. Vriendelijk geholpen. Voor het eerst online besteld met kerst en afgehaald in de winkel. Stond keurig netjes klaar!

Top service!

Bestellingsmail was niet goed aangekomen. Na mailcontact verrast door de snelle en persoonlijke bezorging bv an mijn bestelling, want gezien de feestdagen zou dit anders spaak lopen. Top geregeld, waarvoor dank!

Bestelling ging super. Tussentijdse berichtgeving heel prettig en het is een overheerlijke wijn

Top wijn, top service

Wij bestellen de wijn en halen het zelf op. Staat keurig klaar na een mailtje.

Snel en goed verpakt

Na een avond in een restaurant de meest waanzinnige wijn van mijn leven gedronken te hebben ben ik opzoek gegaan en heb ik deze bij Heeren van de wijn gevonden. Voor een leuke prijs en gratis verzending een doos van 12 stuks besteld. Deze kwam de volgende dag al aan in een goed stevige verpakking. Mijn familie ook allemaal een fles gedaan dus nu maar weer een 2e keer besteld. Erg tevreden met de prijs, verpakking en levering. De derde keer zal ook weer hier zijn!

Top wijnen, goed advies in de winkel en online bestellingen snel geleverd

Goede service goede wijn

Zeer tevreden over de service en kwaliteit Zo kunnen we snel genieten van een lekkere wijn

Zoals het Heeren betaamt

Goede info en service, prima wijn

Goede website, veel informatie.

Goede website met voldoende achtergrond info Redelijk snelle levering in deze drukke tijd.

Goede en snelle service!

Wij hebben al eerder wijnen besteld voor klanten en deze worden altijd goed ontvangen. En zelf vinden we ze ook erg lekker.. De levering was snel en goed, dank je wel!

Heerlijk wijntje

Heerlijke klein beetje zoete Duitse wijn met een laag, 8%, alcoholpercentage. Een allemansvriend, heerlijk koel te drinken en verrassend lekker.