Goede keuze

Goede keuze tegels. Enige minpunt dat na 15 uur geen tegels meer meegenomen kunnen worden. Speciaal uit Duitsland gekomen maar was er om 15:30. Zou goed zijn als dit duidelijk op site stond.

Prachtige tegels, goede service en schitterend gelegd

Wij hebben een prachtige vloer, dankzij het prima advies en de keurige service van Intro. En de vloer is schitterend gelegd door de door Intro aanbevolen firma Dietzenbacher!

Goed, deskundig geholpen

Aardig behulpzaam meedenkend personeel. Prijs - kwaliteit verhouding goed voorzover ik het kan beoordelen. Mijn ervaring over het geheel is dus zeer positief te noemen. Zal zeker hier terugkomen mocht ik nog iets nodig hebben.

Prima advies en ruime keuze

We hebben een prima advies gekregen en er was een ruime keuze aan tegels.

Zeer vriendelijk personeel en een ruime keus in het assortiment.

Goed advies en prijs

Zeer goed afvies.

Fijne ontvangst en advies

Fijne ontvangst en prima advies

Goed en deskundig

Zeer goed geholpen door personeel dat weet waarover ze praten . En zeer deskundig, en nemen de tijd voor je

Alles top

Alles was super gegaan klantvriendelijk gunstige prijzen en super advies gekregen. we zullen zeker Intro Tegeloutlet verder adviseren

Zoals het hoort

Top bedrijf

Een prettige ervaring!

xxx

Vakkundig advies en snelle levering.

Zeer positief.

Behulpzaam

Wordt tijd genomen voor de klant.

Goede service en goed advies

Goed geslaagd bij Tegeloutlet

Perfecte voorlichting

Ik ben zo goed en eerlijk geholpen, door een leuke blonde mevrouw dat als ik punten moest geven een 10 niet genoeg zou zijn! Hartelijk dank daarvoor!

Supoer Geschäft

Seriös, freundlich, super Beratung mit viel Zeit und top Ware!

Vriendelijk en deskundig

Uitgebreid assortiment met trendy tegels tegen goede prijs.

Uitstekend geholpen

We zijn super geholpen in de winkel en er is een passende oplossing gevonden op onze vraag.

Heel vriendelijk, behulpzaam en goede ideeën om je verder te helpen.

Goed geholpen voor redelijke prijzen

Deskundige aardige verkoopster,goed advies en goede afspraken. Tegels zijn nog niet geleverd maar neem aan dat dat ook probleemloos verloopt.

Zeer vriendelijke medewerker(s)

Bestelling geplaatst, bleek een klein foutje te zijn gemaakt maar fat werd super en eenvoudig gecorrigeerd. Totaal een probleem en goed opgelost. Beslist gaan wij de tegels voor rond het zwembad ook hier halen. Bedankt en een tof complement voor jullie!!!!

Goede prijzen, soepel in de afhandeling

Wel keus, goede prijzen, afspraak makkelijk te maken

Prima tegel, prima service en een prima tegenzetter

Goed en vriendelijk advies gekregen in de zaak. Door ziekte kon mijn geplande tegelzetter niet komen. Via Intro Tegeloutlet in contact gekomen met aannemersbedrijf Dietzenbacher uit Merkelbeek. Het was geen gemakkelijke klus, de tegelvloer moest op twee punten aansluiten aan een andere vloer. Hier zat ruim twee centimeter hoogteverschil in. Ik weet dat het hoogteverschil er is, maar ik zie het niet. Prachtig eindresultaat.

Wiebachstraat 10

6466 NG Kerkrade

Over Intro Tegeloutlet

Intro Tegeloutlet verkoopt Italiaanse en Spaanse keramische designtegels. Omdat de tegels door eigen import verkregen worden zijn de prijzen zeer gunstig. Intro Tegeloutlet geeft dan ook een laagste prijs garantie. Er is 40.000M2 in voorraad. U kunt uw bestelling meteen meenemen. De adviseurs van Intro Tegeloutlet geven u een stijladvies en kunnen u ook al uw technische vragen beantwoorden.