Goede en snelle service.

Ik heb een bestelling geplaatst en deze is snel geleverd. De producten zagen er prima uit. Ik denk dat onze kleindochter hier blij mee is.

Het pakket is ergens bij DHL blijven hangen. Na contact via whatsapp en mail met Peppernuts, is de order opnieuw verzonden en op tijd binnen. Bedankt Yasmin! De giftboxen zien er leuk uit, ben benieuwd naar de smaken.

Optijd geleverd, en goed verpakt.

Uitstekende service na een kleine fout in de levering

Toen ik mijn pakketje opende vond ik helaas het verkeerde product in de doos. Hiervan heb ik een melding gemaakt via de mail, deze is dezelfde avond nog beantwoord met de mededeling dat het juiste product zo snel mogelijk mijn kant op kwam. Een dag later is er nog contact opgenomen door het bedrijf waarbij er netjes werd uitgelegd wat de vervolgstappen zijn. Er is mij verteld dat het juiste product eraan komt, en dat er nog wat extra’s bij zit. Dit is wat mij betreft een 10+ ervaring voor je klant. Super geregeld van de klantenservice!

Snelle en goede service!

De cadeauboxen zijn goed bedacht en leuk om weg te geven! Een paar cadeauboxen voor klanten besteld en de volgende dag al verzonden. Daarnaast goed op de hoogte gehouden over het proces.

Goed overleg en oplossing voor niet te leveren product en alles is heerlijk

Glutenvrije pepernoten zijn dit jaar moeilijk te krijgen. Helaas ook in de peppernut winkels. Online besteld en echt de allerlaatste kunnen bemachtigen. Fijn overleg omdat er iets niet leverbaar was maar prima opgelost. En belangrijk….. alles is heerlijk wat we gekocht hebben

Erg lekker super

Het zijn erg lekkere pepernoten en een zeer ruim assortiment om uit te kiezen

Vlotte levering en netjes verpakt

heerlijk

geweldige lekkere pepernoten zowel de gewone 'traditionele' als die met chocolade

Ik wacht na 7 dagen nog altijd op mijn pepernoten

Normaal vind ik de chocolade kruidnoten altijd erg lekker van de pepernuts en genieten we er altijd volop van. Echter wacht ik nu al een week op mijn bestelling zonder enige gehoor.

Pfeffernüsse

Hab diesen kleinen tollen Laden mit vielen verschiedenen Sorten nur durch Zufall in Amsterdam gefunden. Die Pfeffernüsse sind super lecker. Den online Shop auch nur durch Zufall gefunden. Bin darüber sehr froh,weil ich die Sachen jetzt auch zu Hause essen kann. Bestellung und Versand war top. Preis Leistung sowieso klasse. Ich werde immer wieder bestellen.

De lekkerste Peppernuts

Klantvriendelijk, lekkerste pepernoten

Een klein nadeel.jammer dat jullie dit jaar niet in Venlo zitten

Heerlijke kruidnoten

Wachten ivm drukte was het waard wat zijn ze lekker kiezen welke smaak is je enigste uitdaging

Beste Jetty, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. We communiceren wanneer we verzenden maar niet wanneer we leveren. Wij kunnen dat namelijk niet garanderen. Ivm met de drukte is de levertijd nu vaak tussen de 1-3 dagen. Groetjes, Team Peppernuts

Superlekker!!!

Peppernuts besteld; cadeaudoos voor een vriendin en losse zakjes voor hier thuis. Snel en netjes geleverd. En heel erg smullen natuurlijk!

teurer Versand nach Österreich (knapp 20 Euro !! ) Sehr gute Produktqualität !

Heerlijk

Lekker en blij mee als vervanger van gewone pepernoten. Eindelijk kan ik ook iets eten met mijn dieet

De smaak van de Friese pepernoten is uniek

De voor mij lekkerste pepernoten zijn bijna nergens te koop vandaar mijn online bestelling voor de "Friese pepernoten"

Echt lekker

Heel lang naar gezocht. Hier in Brabant nergens kunnen vinden. Eindelijk weer die lekkere smaak van ouderwetse moppen. ( benaming van vroeger ) Bedankt.

Precies de smaak die we zochten.

Ruime keuze, de smaak waar we 2 jaar naar zochten (drop), bedankkaartje erbij, top!

Heerlijke glutenvrije speculaasbrokken en pepernoten

Producten zijn prima van smaak!!!!

Excellent

Love Peppernuts not too sweet but just a pop of flavour with a coffee

Pepernoten smaken oud en weeïg

Ik had verschillende zakken pepernoten besteld maar de pepernoten smaken oud en de koek is niet knapperig. Ik heb ze 9 november ontvangen en de houdbaarheidsdatum voor de producten is 31 december. Ondanks dat het nog binnen de houdbaarheidsdatum is smaken ze niet vers.

Hoi Robin, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je de pepernoten niet lekker vind. We willen dit natuurlijk graag oplossen! Groetjes, Team Peppernuts Holland

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering

Geweldige service

Bij perongeluk een verkeerd zakje te hebben verstuurd, verstuurde ze zonder probleem het goede zakje met nog een zakje erbij

Haven 43

1131 ES Volendam

Over Peppernuts Holland

Bij Peppernuts Holland zijn wij gek op kruidnootjes, het is onze passie. Van de ‘originals’ tot speciale smaken.