van offerte aanvraag tot uitvoering top

na offerte aanvraag voor 2 airco's en opname ter plaatse, alles netjes nagekomen qua afspraak. Beide installatie technici waren zeer kundig en aardig. werkzaamheden voorspoedig en netjes opgeleverd, inclusief uitleg over de werking van de installaties.

Goede en meedenkende monteurs.

Goede en meedenkende monteurs,werken netjes

Goede en uitgebreide informatie vooraf. Vriendelijke en bekwame monteur.

Snelle installatie

Monteurs leggen alles goed uit wat ze doen

Uitstekend!!!!!!

De jongens kwamen netjes op tijd waren beleefd en hebben uitstekend werk geleverd en alles netjes opgeruimd. Heb van Cristian goede tekst en uitleg gekregen over de afstandsbediening. Ben erg tevreden over AircoDirect en wens jullie veel succes!

Ik ben dik tevreden met Airco Direct

De levering werd met een week vertraagd, doordat Daikin niet de bestelde artikelen kon leveren. Maar na levering werd snel geschakeld en stonden de monteurs de dag erop om 8 uur voor de deur. Nette kundige jongens die doel bewust en klantgericht werken. 4 Zware airco's moesten worden geplaatst op niet eens makkelijke plaatsen. Continue hebben zij doorgewerkt (met af en toe een rookpauze maar ik heb niet eens gezien dat zij hebben geluncht). Nog voor 6 uur was de klus naar mijn tevredenheid geklaard. Ik ben zelf gepensioneerd, maar mijn vertrouwen in de jeugd heeft hierdoor een geweldige boost gekregen. Mijn complimenten.

TOP BEDRIJF

Zoek niet verder, maar ga voor een airco direct naar AircoDirect! Vanaf het begin tot het het plaatsen totaal geen problemen gehad en de gemaakte afspraken nakomen. Deskundige medewerkers die met je meedenken en goed advies geven. Dringen niets op. Goede prijs, we hadden diverse offertes met exact dezelfde materialen etc., waarvan ze de goedkoopste en betrouwbaarste waren. Monteurs waren zeer deskundig, werken zeer netjes, secuur, en lopen als ze klaar zijn met hun werkzaamheden alles samen met je door en vragen of je ergens beschadigingen ziet die er voor aanvang niet waren. Ook een goede en duidelijke uitleg van de units. Een dikke pluim voor Aikim en zijn collega!

Professioneel en kundig

De buitenunit en de twee binnen airco's keurige geïnstalleerd door Christiaan en Joep alles netjes opgeruimd Een dikke tien voor de installateurs en ook de communicatie met de binnendienst verloopt zoals het hoort.

Heel slechte afhabdeling

Door Airco direct een airco laten hangen. Samen besloten waar het gat moest komen. Nee wat doen de monteurs. Ze overleggen niet maar boren een gat 3 cm van de rand waardoor de muur beschadigd. Zit een grote scheur. Kozijn beschadigd. Latei beschadig. Komt goed zeiden de monteurs. We zijn verzekerd werd er gezegd. Dat is inmiddels een half jaar geleden en tig keer contact opgenomen. De persoon in kwestie is elke keer met vakantie/niet aanwezig. Zouden het doorgeven. Tot op heden geen telefoontje of huisbezoek gehad. Waardeloos vinden wij dit. Wij zitten hier met ruim 1000 euro schade!!!

geweldig

Hele goede ervaring met de firma airco direct. Alles ging in een snel tempo...zeer snelle plaatsing. Monteurs waren vakkundig en heel vriendelijk. Alles keurig achtergelaten!! goede uitleg...kortom..GEWELDIG!! zeer aan te bevelen.

perfect

Een snelle levering en een dito plaatsingen dit door prima en vakkundige monteurs ,die ook nog eens netjes werkten. Na de werkzaamheden werd alles netjes opgeruimd en kregen we een rustige en duidelijke uitleg door Akim.

De monteurs waren op het afgesproken tijdstip aanwezig. Twee rustige, vriendelijke en vooral kundige medewerkers. Ieder zijn eigen taak; de een bezig met de plaatsing van de binnen-unit, de ander met het buitenwerk. Ze namen tijd om zaken duidelijk uit te leggen. Alles keurig opgeruimd nadat de airco geïnstalleerd was. Blij dat ik voor dit bedrijf gekozen heb.

Professioneel en kundig

Wat een geweldig team werd er gestuurd onder de leiding van Akim. Alles werd van te voren besproken wat onze wensen waren, na het plaatsen van de drie airco units werd alles uitgelegd en opgeruimd en gestofzuigd. Goed en kundig bedrijf is Airco direct en een echte aanrader als je een airco wil aanschaffen. Wij zijn zeer tevreden.

Professionele monteurs!

Snelle levering van AircoDirect. Monteurs Christian en collega waren op afgesproken tijd aanwezig. Gaven goede adviezen/aanpassingen, m.a.w. ze denken mee met klant. Alles vakkundig geïnstalleerd. Na gedane arbeid alles netjes opgeruimd en afval meegenomen. Een dikke pluim voor Christian en collega!

Netjes en correct

Netjes en correct

Top service...

Vandaag onze 3e airco geïnstalleerd gekregen en wat een service, 6 wkn eerder dan gepland en dat ook nog eens in de late namiddag. Monteurs Christian (van stagair naar leermeester in 1 jaar!!) en Colin (de stagair) toppers en harde werkers, ondanks de regen en duisternis en de niet "effekes" klus. En ook nu weer alles netjes opgeruimd en meedenkend. Zeker aan te raden!!! Top met een grote T

In een woord professionals.

De installateurs kwamen op de dag van installatie en stelden vast dat plaats waar de buitenunit moest komen niet bereikbaar was. Samen een oplossing gezocht en hebben direct een nieuwe afspraak gemaakt voor installatie. De installatie verliep accuraat, en netjes. Er werd voldoende tijd genomen om de unit uit te leggen. Dank jullie wel.

Punctueel, Secuur, Professioneel, Vakkundig en

De medewerkers van AircoDirect zijn echte professionals die weten wat ze doen. Voor ze met de installatie beginnen wordt alles nog een keer nauwkeurig bekeken of geven zij adviezen om kleinigheden aan te passen zodat alles nog beter tot zijn recht zal komen. Zij werken niet alleen heel erg secuur maar ook heel erg netjes. Al het (verpakkings-) afval wordt keurig opgeruimd. Ook krijg je heel correct en rustig uitleg over de gekochte apparatuur. Kortom, Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

SUPER!!

Telefoontje gekregen dat ze iets later kwamen. Geen probleem, zit je niet voor niets te wachten. Aardige monteurs, alles zeer netjes achtergelaten en goed uitgelegd! Ben zeer tevreden van het eerste gesprek t/m de levering. Fijn als je als bedrijf zulk personeel hebt!

Werkt netjes, houdt zich aan afspraken, vriendeljk personeel

X

Vakkundig en klantvriendelijk

Afgelopen woensdag bij ons 2 Daikin airco's geplaatst door Akim en Chris. Alle lof voor hun werkwijze. Enkele keren overleg over hoe en waar we de airco wilden hebben. Na afloop alles keurig gestofzuigd en verpakking opgeruimd en meegenomen. Uitleg over de hoofdzaken van de werking. Maar ook het voor traject met bezoek van Danny voor de offerte is prima verzorgd en correct. Zelfs de telefonische bereikbaarheid is goed en dat is zeker niet overal zo. Al met al een bedrijf wat ik zeker zal aanbevelen bij anderen!

Ervaren medewerkers alles netjes achtergelaten

Verstand van airco zaken Bouwkundig mag er nog wat scholing volgen Bij het boren van binnen naar buiten is het de kunst om het buitenwerks zo min mogelijk te beschadigen Verder goede vakmensen

Vakkundig werk geleverd. Top.

Mijn ervaring met airco direct is in 1 woord super. Akim heeft geweldig werk geleverd. Vakkundig, duidelijke tekst en uitleg over de airco en de afstandsbediening. Alles netjes gemonteerd en alles netjes opgeruimd. Akim ik kan je bij iedereen aanbevelen. Airco direct mag trots zijn op een werknemer zoals jou.

Perfecte service

Heel netjes, mooi op tijd. Totaal niks achter gelaten fijne uitleg en overleg hoe iets te doen. Waar precies te hangen van de apparatuur pok uitleg waarom. Niks als lof zeker ook over de monteur Hakim want die moet het toch maar doen. Uithang bord altijd van een bedrijf.

Airco vakkundig en snel (2 uur) geïnstalleerd. Prima

Aanwezig volgens afspraak, netjes en snel gewerkt. Vriendelijke vak mensen. Duidelijke uitleg van de afstandsbediening voor de airconditioning. Kortom zijn we heel tevreden over het plaatsen van de airconditioning door AircoDirect.

Gewandeweg 17 6161 DJ Geleen

+31 46 206 0105

Over AircoDirect

Snel, Deskundig en een eerlijke prijs! Dat is AircoDirect, dé specialist als het gaat om het leveren, plaatsen en onderhouden van airco's. Wij hebben alle disciplines in huis; van technisch adviseurs tot service- en onderhoudsmonteurs. AircoDirect is STEK gecertificeerd! Met deze STEK-certificering toont AircoDirect aan te voldoen aan de wettelijke eisen met betrekking tot kwaliteit, duurzaamheid en veiligheid bij de aanleg van alle koeltechnische werkzaamheden. Geniet jaren lang van een aangenaam klimaat huis of op kantoor door uw airco professioneel te laten installeren en onderhouden.