Vakwerk en geweldige service

Na een vriendelijk en kundig advies van Vincent zijn wij zeer tevreden met het mooie eindresultaat van onze trappen. Zeer netjes gewerkt door de vakmannen van Creastairs! Elke dag werd alles netjes achtergelaten en konden we ‘s avonds de trappen weer gebruiken.

Strakke trap!

Mooie trap, goed geholpen bij het uitzoeken en uitstekende (en aardige) vakmensen! Zeker een aanrader!

Wat een vakmanschap!

Vincent van Creastairs is een vakman! Vanaf de kennismaking is het contact erg goed geweest. Hij dacht mee en elke vraag kon gesteld worden. Tijdens de werkzaamheden aan de trappen kon ook nog wat gewijzigd worden, dat was geen probleem. Er werd netjes gewerkt, de werkers waren erg vriendelijk. De afspraken werden nagekomen. En de trappen zien er prachtig uit!

Verrast!

In het begin was ik erg huiverig over de soort trapbekleding, een vlokken trap had ik nog nooit van gehoord. In de winkel zag ik ook niet direct een kleur waar mijn keuze op viel maar er werd al gauw meegedacht, er kon een kleur naar wens worden aangemaakt. Een vriendelijke team dat de trap heeft bekleed en ik ben uiteindelijk blij met het resultaat. Een zeer servicegerichte organisatie waar klanttevredenheid erg belangrijk is!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top product, blikvanger in huis.

Vandaag is onze houten trap met halve maantjes (dat kan echt niet meer) omgetoverd tot een prachtige trap van Creastairs. 2 geweldige werknemers hebben keurig werk afgeleverd en alles weer netjes achtergelaten. De trap is exact geworden zoals in de showroom te zien was, echt een blikvanger in ons huis. Creastairs bedankt.

Leuk concept, mooi eindresultaat

Leuk concept, zelf je kleurtjes uitzoeken dat past bij omgeving. Duurde even voordat het uitgevoerd kon worden maar echt heel blij met eindresultaat. Netjes gewerkt. Ook zo fijn dat trap direct lekker stroef én dus veiliger is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flexibel, meedenkend en kwaliteit!

Mijn ervaring mijn Creastairs is alleen maar positief! Na bijna half jaar uitloop van mijn verbouwing, konden eindelijk mijn trappen gecoat worden. Helaas werd de lijmlaag van de oude bekleding weer actief en kwam het door de coating heen. De mannen van Creastairs hebben dit aangepakt en mijn trappen voorzien van een ijzersterke onderlaag waardoor ik nu twee geweldig mooie trappen heb, die perfect passen bij mijn nieuwe huis. Vincent en Mo, met collega, bedankt voor jullie flexibiliteit en vakmanschap!

Geweldig mooi resultaat

Wij hebben onze trappen en het bijbehorende hekwerk laten opknappen door Creastairs. Vooraf heeft Vincent ons goed geholpen door ons goed voor te lichten en met ons mee te denken. Mo en Aziz hebben vervolgens heel vakkundig de klus uitgevoerd. Zij hebben dit echt heel zorgvuldig gedaan. Er is netjes gewerkt en het resultaat is nog mooier dan we al verwacht hadden.

Mooie muurafwerking

Op de woongroep hebben wij een snoezelkamer (ontspanningsruimte voor de bewoners) waar de muren stevig zijn afgewerkt met vlokken en een afneembare laag waardoor alles netjes schoon gemaakt kan worden. Er is erg netjes gewerkt en na de werkzaamheden is de ruimte ook keurig netjes afgeleverd, de werknemers waren correct en aardig. De ruimte is er echt mooi van opgeknapt, wij zijn erg tevreden.

Eindresultaat boven verwachting

Goede vakmannen. Niet gehaast maar zorgvuldig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede uitleg van tevoren Goede communicatie Profsesioneel bedrijf Aziz heeft er iets moois van gemaakt Houden zich aan de afspraken Over het algemern heel erg tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Absoluut vakwerk en geweldige service!

Zeer goede en prettige ervaring met dit bedrijf! Ik ben nogal kritisch en daarnaast erg wantrouwend na een aantal vervelende ervaringen, maar werd steeds opnieuw gerust gesteld en met werkelijk alles wat ik belangrijk vind is rekening gehouden. Mijn trappen zijn prachtig mooi geworden, er is super netjes/schoon gewerkt en flexibel over alles mee gedacht. Afspraken zijn nagekomen, communicatie was prettig, mannen zijn rustig en correct in de omgang. Absoluut vakwerk en een aanrader!

Heel goed gedaan

Goed resultaten. Mijn trap is echt opgeknapt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakmanschap tot in detail uitgevoerd

Dit product kennen wij reeds 20 jaar, toen is het bij mijn tante geplaatst. (En zit nu nog steeds alsof het nieuw is) Strakke mooie afwerking in elk gewenste kleur. Bijkomend voordeel is dat onze trap uit 1971 nu niet een meer kraakt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super werk afgeleverd …wat een vakman !!! Trap bij de buren gezien en helemaal verliefd op geworden , nu zelfde trap laten maken door de zelfde bedrijf , echt een aanrader

Duidelijk en vakwerk.

Vincent komt zijn afspraken keurig na en levert ook keurig werk. Vakman in wat ie doet. Ben een zeer tevreden klant met een mooie trap.

Uitstekend werk geleverd

Wij hebben voor een klant een camper aangepast voor een Mindervalide. Hier is een oa een tillift en natte ruimte in gemaakt. Colorstairs heeft de natte ruimte afgewerkt met kleur pigmenten en coating welke waterdicht is en slijtvast.

Perfect werk

Zou het iedereen aanraden perfecte afspraken en ziet er mooi uit en zeker betaalbare prijs

Griekenlandweg 16 2411 PZ Bodegraven