Ontzettend dankbaar voor de uitstekende ondersteuning!

Na een verkeersongeluk ben ik in contact gekomen met Jelmer Drewes van Wolters Jagersma Advocaten. Heel tevreden kijk ik terug op de jaren dat ik ben bijgestaan. Ik voelde me gehoord en had altijd prettig contact. In de wirwar van alle procedures kreeg ik duidelijk uitleg en goed advies. Geen valse verwachtingen, maar altijd eerlijk, deskundig en empatisch. Ondanks dat ik een paar keer heb overwogen het bijltje er bij neer te gooien had Jelmer altijd genoeg energie en vertrouwen om nog even door te zetten en mij goed te adviseren. En wat ben ik daar blij mee! Na 5 jaar heb ik de zaak met een goed gevoel kunnen afsluiten.

• Geholpen door: Jelmer Drewes

Ontzorgend

Alles werd super goed en snel geregeld

• Geholpen door: Sandra Weening

Woters Jagersma vriendelijk duidelijk en daadkrachtig

Advocaat Rutger Zwols heeft mijn casus behandeld. Vanaf het begin was het contact vriendelijk doch duidelijk qua mogelijkheden en onmogelijkheden. Zeg maar kans berekening. Gaande weg het proces welke een kleine twee jaar heeft geduurd bleef Rutger volharden in zijn visie. Dit heeft er toe geleid dat mijn zaak naar tevredenheid is afgedaan.

• Geholpen door: Rutger Zwols

Uitermate correcte en plezierige samenwerking.

Vanaf het eerste tot en met het laatste contact zeer professioneel en vriendelijk bijgestaan naar een positief eindresultaat. Ik ben zeer tevreden over de werkwijze en afwikkeling van de dienstverlening.

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Veel begrip, geduldig en professioneel!

Mijn ervaring heb ik als heel prettig ervaren. Het contact tussen mij en mijn advocaat liep aardig vlot en super fijn. Vooral het begrip wat er werd getoond en het medeleven. Ik werd zelf geholpen door mw. Sandra weening. Hele lieve mevrouw die ontzettend haar best doet! Hier zou ik voor toekomstige belemmeringen zeker op terug vallen. Eerder geholpen en ook bekend bij familie en vrienden! Top service.

• Geholpen door: Sandra Weening

Goede service, maakt waar wat beloofd wordt!

Ik ben zeer tevreden, perfecte communicatie. Korte lijnen en duidelijke afspraken. Afspraken die gemaakt worden komen ze na! Heel vriendelijk en de juiste hulp ontvangen. Ze hebben hard gewerkt om alles positief af te kunnen sluiten. Ik had Rutger zwols. En ben zeer tevreden over zijn werkwijze. Heel vriendelijk. En alles goed geregeld. Ik raad ze met 100% zeker aan!

• Geholpen door: Rutger Zwols

Professioneel fijn contact Top !

Erg fijn en snel

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Zeer deskundige, professionele en mensgerichte begeleiding

Na een auto ongeval in 2018 heeft Niek Wolthers mij de afgelopen jaren ondersteund. Vanaf het begin heeft hij mij op een zeer deskundige en professionele manier bijgestaan. Niek is betrokken, empathisch, begripvol en heeft een enorme kennis van het vak. Ik ben daarom ook ontzettend blij met zijn begeleiding. Verder is de communicatie met zowel Niek als met het kantoor erg goed. Er wordt snel gereageerd en geschakeld. Ik ben erg tevreden en ik raad dit kantoor zeker aan.

• Geholpen door: Niek Wolthers

Heel erg tevreden!

Zeer goed geholpen door Wolthers Jagersma Advocaten!

• Geholpen door: Niek Wolthers

Hele lieve vrouw die je overal goed mee helpt

• Geholpen door: Jildou Berduszek

ondersteuning met aandacht voor mij, respect, geduld, vertrouwen en medeleven

Mijn ervaring met mw.Mr Berduszek vanaf het aller begin, juni 2021, was zeer positief. Het was en is voor mij een onbekende wereld , de juridische wereld. Dus was het heel fijn mw Berduszek aan de andere kant van de lijn te ontmoeten, zij kon mij ondersteuning geven ivm een aanrijding. Een letselschade advocaat die mij ondersteuning kon geven waarbij ik meteen haar respect en aandacht kreeg en ik alle vertrouwen in haar had om verder te gaan. Wil haar graag complimenteren voor de menselijke manier waarop zij mij op mijn gemak stelde en mij ondersteunde met respect, aandacht en geduld tijdens de afgelopen 22 mnd. tot en met de afwikkeling ( maart 2023) van het letselschaderapport. Opgelucht en blij met het positieve resultaat. Het leven gaat weer verder: Pluk de Dag Mijn dank is groot.

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Aangename en professionele ondersteuning door dit kantoor

De keuze voor dit letselschadekantoor was de goede. Het gehele traject is prettig en professioneel verlopen. We kregen steeds vlot antwoord op onze vragen. Er is veel kennis aanwezig. Ook was er een prettige samenwerking met onze verzekering.

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Op een hele fijne manier geholpen

Na een mindere ervaring bij onze rechtsbijstand verzekering. Zijn wij geweldig geholpen door Wolters en Jagersma Advocaten. Rutger Zwols heeft de zaak tot onze volle tevredenheid overgenomen.

• Geholpen door: Rutger Zwols

Een vrouw met verstand van zaken die mij goed heeft bijgestaan in deze procedure qua letsel !

Vanaf het eerste moment af aan kreeg ik Mr. Jildou Berduszek aangewezen als mijn belangenbehartiger . Na wat papierwerk toch maar een keer langs geweest om persoonlijk een gesprek te voeren en daar beeldvorming bij te hebben . Aangekomen bij het pand waarin Wolthers/Jagersma is gehuisvest viel mij het volgende op, Een prachtige uitstraling qua gebouw en een ruime parkeermogelijkheid ,aanwezig . Eenmaal binnen goed ontvangen door de receptioniste en begeleid richting een kopje koffie . Daarna was het Genieten , nee niet alleen van de koffie, het was alsof er iemand binnenliep uit een sprookje,, zo mooi ! Maar o zo duidelijk over de gang van zaken , zeer vertrouwelijk en iemand met verstand van zaken en toch ook wel in voor een grapje op zijn tijd . Uiteindelijk heeft ze het maximale er voor mij als cliënt uit weten te halen gebasseerd op recht wat zij heel goed beheerst , petje af . Ben uiterst tevreden als persoon hoe dit alles is gelopen en raad een ieder dit kantoor aan voor hun te bieden en geboden hulp . Nogmaals mijn dank is groots ! M vr gr Jaap

Vertrouwd en uitstekend

Wij zijn geweldig door jullie geholpen en met goed advies. Fijne gesprekken gehad en goed afgehandeld met alles.

Minpunt afstand advocaten

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Mr. Rutger Zwols heeft mij fantastisch geholpen om mijn geleden letselschade te verhalen.

Middels de deskundige interventie van mr. Rutger Zwols heeft hij mijn letselschadezaak, welke t.g.v. een trainerende ongeval inzittende verzekeraar in het verdomhoekje was geraakt, nieuw leven ingeblazen. Door zijn volhardendheid en parate kennis op het gebied van letselschade heeft hij een dreigende langslepende kwestie, binnen 1 jaar naar volle tevredenheid af kunnen handelen. Ik ben niet alleen tevreden over de financiële afhandeling maar ook de persoonlijke ontzorging, doordat mr. Rutger Zwols het dossier in behandeling nam, was van toegevoegde waarde. Door deze persoonlijke ontzorging, zoals ik het noem, heb ik 100% kunnen werken aan mijn fysiek en mentaal herstel.

• Geholpen door: Rutger Zwols

Ontzorgen in een emotionele periode.

In een periode van veel emotie heeft Jildou mij goed geholpen met advies en met de communicatie richting de verzekeraar van de tegenpartij.

Top advocatenkantoor

Goede begeleiding bij de zaak. Altijd vlot en netjes Heel tevreden gevoel. Zeker een aanrader mocht je een schadeletseladvocaten kantoor zoeken.

• Geholpen door: Elske Reitsma

Betrokken en professioneel advies door S. Weening

Mijn ervaring met letselschade advocaat S. Weening heb ik als erg positief ervaren. Mevrouw Weening heeft mij op een professionele en tegelijkertijd betrokken wijze geholpen na mijn auto ongeluk. Ze heeft mijn belangen t.o.v de verzekeraar uit handen genomen en mij bij gestaan met passend advies. Wanneer je door omstandigheden een letselschade advocaat nodig hebt zou ik praktijk Wolthers & Jagersma en dan specifiek mevrouw Weening zeker aanbevelen!

• Geholpen door: Sandra Weening

Heel fijn en goed begeleid door het lastige en ook moeilijke traject van het afwikkelen van mijn letselschade. Ook goed voorbereid op steeds weer een volgende stap. Voorbeeldig en Uitmuntend, niet alleen gefocust op de financiële uitkomst, maar ook op wat voor jou, als persoon het beste is.

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Uitstekende expertise en fijne en persoonlijke begeleiding tijdens het traject

Tijdens mijn letselschade-zaak zijn wij uitstekend begeleid door Wolthers Jagersma Advocaten. Wij zijn dan ook uiterst tevreden over de manier waarop mr. Rutger Zwols ons hiermee van dienst is geweest. Zijn bemiddeling was prettig, persoonlijk en adequaat.

Zeer tevreden, top resultaat

Zeer goede ervaring met deze advocate. Zeer kundig, snel en met een uitstekend resultaat. Zeker aan te bevelen.

Goed aan te raden

Ik ben erg goed geholpen en begeleid! Zeker aanbevolen

• Geholpen door: Leonie Hendriks

hele fijne samenwerking!

Ik ben ontzettend goed geholpen door Sandra Weening van Wolthers Jagersma letselschade advocaten. Als er een verandering of iets anders is word dit ook gelijk besproken. Ik heb het contact met Sandra als zeer prettig ervaren als ik iets niet snapte of als ik vragen had werd ik altijd goed door haar geholpen! Mocht ik ooit in de toekomst weer een letselschade advocaat nodig hebben dan zou ik zeker weer naar Sandra toegaan!

Spiekampenweg 4 7921 PA Zuidwolde

Over Advocaatscore.nl