Ik voelde mij gehoord en op mijn gemak!

Ik heb een erg goede en prettige ervaring met Wolthers Jagersma. Mr. Reitsma heeft mij gedurende 4 jaar na mijn ongeval bijgestaan, ik kon terecht met al mijn vragen en ik ontvingen altijd snel een reactie. Ze is meelevend en geduldig waardoor ik me erg op mijn gemak voelde. Mocht er in de toekomst iets gebeuren (hopelijk niet natuurlijk) dan ga ik zeker terug naar Wolthers Jagersma.

• Geholpen door: Elske Reitsma

Alles super geregeld en behandeld

Ik heb top ervaring met dit kantoor. Had ik vragen werden ze altijd behandeld. Leonie nogmaals bedankt voor alles

Deskundig, helder en ontzorgend

Leonie Hendriks heeft mij bijgestaan met de afwikkeling van letselschade na een aanrijding. Ik twijfelde of ik de hulp van een advocaat wel echt nodig zou zijn. Ik heb dit volledig onderschat en ben achteraf heel erg blij toch de goede keuze te hebben gemaakt. De verzekeringswereld blijkt nogal 'verziekt' en het laatste waar je (tijdens het herstel na een ongeval) op zit te wachten is gezeur en onderhandelingspogingen over uit te keren schadebedragen. Onderschat ook het gevoel van aangedaan onrecht niet, dit kan een serieus negatief effect hebben op je herstelperiode. Leonie heeft de bemiddeling en het contact met de tegenpartij direct voor mij opgepakt en mij enorm geholpen met het verhalen van gemaakte kosten. Daar is zij ook altijd duidelijk en helder tegenover mij geweest. Over de nemen stappen en mogelijkheden, maar ook over de onmogelijkheden. Afspraken worden stipt nagekomen. Deze positieve ervaring met Leonie hebben mij geholpen te focussen op de belangrijke dingen.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Zeer professioneel, betrokken en kundige begeleiding.

De juridische begeleiding van de heer Zwols was zeer prettig. Met zijn uitstekende inhoudelijke expertise, goede communicatie en betrokkenheid ben ik zeer goed geholpen.

• Geholpen door: Rutger Zwols

In alles albereikbaar de advocaat en ook het kantoor personeel en goed kunnen luisteren en begrip vol naar de klant

Professioneel & Zorgzaam!

Ik ben zeer tevreden over de diensten van het schadeletsel advocatenkantoor Wolthers Jagersma Advocaten. Vanaf het eerste gesprek met (Mevr Reitsma) voelde ik me welkom en begrepen. Ze hebben mijn zaak serieus genomen en hebben me op een professionele en empathische manier bijgestaan gedurende het hele proces. Ze hebben me geholpen bij het indienen van de benodigde documenten en hebben me op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen in mijn zaak. Ik waardeerde vooral hun duidelijke communicatie en hun bereidheid om naar mijn zorgen te luisteren. Dankzij hun inzet en deskundigheid heb ik de compensatie gekregen die ik verdiende. Ik kan het schadeletsel advocatenkantoor Wolthers Jagersma Advocaten ten zeerste aanbevelen aan iedereen die een professionele, betrouwbare en persoonlijke dienstverlening verlangt."

Uiterst korrekt en informatief

De begeleiding en informatie werd uiterst correct uitgevoerd. Indien noodzakelijk werd ik op juiste wijze geinformeerd en heeft de afronding zeker bevorderd

Goede en fijne ervaring!

Ik ben zeer tevreden over alles! Goede en snelle communicatie. Altijd te bereiken zowel via de mail als met bellen als je vragen of degelijke hebt. Wordt overal netjes van op de hoogte gebracht. Maken goede inschattingen. Helpen je met keuzes te maken door adviezen te geven.

• Geholpen door: Elske Reitsma

Goed en naar tevredenheid geholpen.

Leuk kontakt met Sandra ( Mr. S. Weening), zie verder hier boven.

• Geholpen door: Sandra Weening

Fijn contact, waarbij actief meegedacht wordt

Bij Wolthers Jagersma Advocaten was mr. Sandra Weening-Bootsma mijn contactpersoon. Ik heb haar ervaren als een kundig advocaat op het gebied van letselschade. Daarnaast was ze zeer plezierig in het contact, dacht pro actief mee en hield rekening met mijn klachten in de contacten die we hadden. Ik kan haar dan ook van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Sandra Weening

Zeer goed en deskundig geholpen

Door een ongeval van onze dochter zijn we zeer fijn geholpen door mr. Sandra Weening-Bootsma. Hele heldere uitleg over de aanpak en afhandeling van onze zaak. Ook word er snel gereageerd op zowel telefonisch en email contact. Had er eerst een zwaar hoofd in omdat wij nooit op deze manier zijn geholpen maar achteraf ben ik blij dat we contact hebben gezocht. Dus bij twijfel altijd even een belletje plegen met dit bedrijf en niet bang zijn over de eventuele kosten want hier zijn ze heel transparant in Al met al een fijn bedrijf die alles uit de kast halen om je te helpen. Van mij verdienen ze een dikke 10 !

• Geholpen door: Sandra Weening

Elske is helder, deskundig en leeft erg mee met de situatie

Na het erven van een al (achter)lopende zaak, heeft Elske ons deskundig meegenomen in het proces. Ze leefde écht mee met onze situatie en had daarnaast inhoudelijk nog veel toevoegingen waarvan we eerder nog niet wisten, ondanks de periode dat de zaak al liep. Tot slot, Elske heeft een fijne manier van communiceren en neemt de tijd om je alles uit te leggen.

• Geholpen door: Elske Reitsma

Wij zijn blij dat wij met de deskundigheid van wolthersjagersma in zee zijn gegaan.

Wolthersjagersma heeft ons zeer professioneel en menselijk bij gestaan in een ingewikkelde zaak. Zonder hen waren wij er niet uitgekomen. Ze hebben een goed resultaat voor ons kunnen behalen.

• Geholpen door: Niek Wolthers

Zeer goed geholpen

Professioneel. Doortastend heldere uitleg zeer snel reageren. Vriendelijk. Benaderbaar

• Geholpen door: Niek Wolthers

Uitstekende belangenbehartigers met juiste kennis en expertise.

In 2019 een ongeval gehad. Van achteren aangereden en hierbij letsel opgelopen. Op aandringen van mijn collega telefonisch contact opgenomen. Ik heb mij in deze 4 jaar gesteund gevoeld door Jelmer, daar waar de verzekeraar een afwendende houding aannam. Na een medische eindsituatie is mijn dossier afgerond met erkenning van aansprakelijkheid, en een schadeafwikkeling waar ik enorm tevreden mee ben.

• Geholpen door: Jelmer Drewes

Rustig, goede punten aangedragen. Veel administratie overgenomen. Zich bepaald tot de hoofdzaken in gesprekken

• Geholpen door: Rutger Zwols

Helder, kundig en prettige communicatie

Rutger Zwols bedankt voor je steun en vertrouwen in de voor mij bizarre rollercoaster de afgelopen 2,5 jaar! De rollercoaster van mijn letselschade zaak. Jij met je warme persoonlijkheid was betrokken, toonde empathie, was kundig en gestructureerd. Je legt alles goed uit wat wel en niet mogelijk is en dit alles heeft geleid tot een tevreden uitkomst. Rutger nogmaals dank voor alle juridische hulp en ondersteuning, ik heb het contract als zeer prettig ervaren!

• Geholpen door: Rutger Zwols

Zeer fijne doortastende betrokken advocate

Na bijna 9 jaar mij te hebben bijgestaan in advies , raad en steun in moeilijke tijden heeft Mr. Sandra Weening - Bootsma dit lange proces heel goed kunnen af sluiten voor mij. De betrokkenheid , compassie , begrip , kortom het warme menselijk zijn en professionele doortastendheid , vasthoudendheid is wat Sandra wel omschrijft denk ik. Ze staat dichtbij je , kan je lezen als (bijna) geen ander , ze is zeer professioneel met een persoonlijke benadering. Je voelt geen afstand wat , naar ik denk, zeer belangrijk is in letselschade zaken. Kan wel met 100% zekerheid zeggen dat ik het zonder Sandra niet had gered! Mijn dank is dan ook groot naar Sandra. Ik zou , en heb , mensen aangeraden om naar wolthers en jagersma advocaten te gaan en het mag duidelijk zijn dat ik een warm hart toedraagt aan Sandra en haar dan ook noem als de advocate waar je naar zou moeten vragen. Bedankt Sandra voor alles !!

Top begeleiding

Ik zocht ondersteuning in een specifieke zaak. Deze heb ik gekregen en werd zeer goed begeleid. Precies waar ik om vroeg. Ook de afstand maakte geen belemmering.

• Geholpen door: Jelmer Drewes

Dag, ik man 46 jaar . Bedrijfsongeval. Ik ben super geholpen door dit advocaten kantoor! Na eerst contact te hebben gehad met een aantal juristen kantoren waarbij ik geen goed gevoel had. Toen in contact gekomen met mr jagersma, gelijk had ik een goed gesprek met duidelijkheid en ervaarde vooral een bepaalde degelijkheid. Daarna een goede afwikkeling! Super blij dat ik hier voor heb gekozen!

• Geholpen door: Pieter Jagersma

Uitstekend geholpen

Behulpzaam, vriendelijk en zeer professioneel geholpen door mijn advocaat. Ze nam alle tijd om te luisteren en informeerde mij over de stand van zaken.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Zeer deskundig en professioneel!

Na een auto-ongeluk ben ik bij Wolthers en Jagersma advocaten uitgekomen voor hulp. Daar ben ik door Jelmer Drewes geholpen. Het was een lang proces, maar wat was ik ontzettend blij met Jelmer aan mijn zijde. Alle regel dingen nam hij compleet over en ik kon met alle vertrouwen alles loslaten en aan hem overlaten. Jelmer reageerde adequaat, was een luisterend oor en is altijd eerlijk en vriendelijk geweest in het contact. Hij gaf mij goed advies wanneer nodig. Ik voelde mij altijd gehoord en gesteund. Hij zei altijd: ‘Het is mijn werk’. Maar voor mij heb je meer dan dat gedaan, je hebt mij ontzettend goed geholpen en dat zal ik nooit vergeten.

• Geholpen door: Jelmer Drewes

Fijn om mee samen te werken

Ik heb net een langdurige zaak afgerond en ben al die tijd bijgestaan door Wolthers Jagersma Advocaten. Het contact verloopt heel fijn en je merkt dat er alles wordt gedaan om het beste eruit te halen. De advocaat die mij werd toegewezen, Jildou Berduszek, is erg vriendelijk en je kan makkelijk met haar praten. Je merkt dat ze goed naar je luistert en meedenkt, wat je verwacht en wilt van een letselschade advocaat. Als ik in de toekomst nog een letselschade advocaat nodig heb (hopelijk niet) kies ik zeker weer voor Wolthers Jagersma Advocaten.

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Ontzettend dankbaar voor de uitstekende ondersteuning!

Na een verkeersongeluk ben ik in contact gekomen met Jelmer Drewes van Wolters Jagersma Advocaten. Heel tevreden kijk ik terug op de jaren dat ik ben bijgestaan. Ik voelde me gehoord en had altijd prettig contact. In de wirwar van alle procedures kreeg ik duidelijk uitleg en goed advies. Geen valse verwachtingen, maar altijd eerlijk, deskundig en empatisch. Ondanks dat ik een paar keer heb overwogen het bijltje er bij neer te gooien had Jelmer altijd genoeg energie en vertrouwen om nog even door te zetten en mij goed te adviseren. En wat ben ik daar blij mee! Na 5 jaar heb ik de zaak met een goed gevoel kunnen afsluiten.

Ontzorgend

Alles werd super goed en snel geregeld

Over Advocaatscore.nl