Vlotte afhandeling en vriendelijke communicatie

Een auto voor mijn bedrijf via hier gekocht

Uitstekend!

Auto agent komt de belofte zeker na! Via hun heb ik mijn mooie auto kunnen verkopen! Zeer vertrouwelijk

Hele goede ervaring met dit bedrijf, mijn bmw 745le is in een kort tijdbestek via dit bedrijf verkocht, vriendelijke man verder, duidelijke afspraken gemaakt, deze zijn altijd nagekomen, mocht je een auto willen kopen dan wel verkopen, dan raad ik autoagent ten zeerste aan.

Top service!

Top service!

Autoagent komt zijn afspraken na en doet wat het beloofd! Altijd netjes te woord gestaan.

Mijn droomauto gekocht bij autoagent. Omdat hij wist dat ik hem zsm wou hebben heeft hij daar veel moeite voor gedaan. Ook wanneer ik terug kwam met een klein probleempje heeft hij deze keurig en netjes opgelost!

Goede service en snel geregeld.

Auto is snel verkocht dankzij autoagent bedankt!!

Uitstekend service

Heel goed geholpen door AutoAgent

AutoAgent heeft alles geregeld voor me. Top service en raadt dit bedrijf zeker aan !

Zeer tevreden!

Ik had zelf geprobeerd te verkopen maar dat ging moeilijk. Daarna ging ik via auto agent proberen en dat ging heel goed en voor een goeie bod! Hele goeie service en zeer vriendelijk en professioneel!

Leuke auto gekocht bij een zeer vriendelijke man.

Fijn en zeer netjes geholpen

Goede service en komt zijn woord na

Eind maart een Volvo V50 gekocht bij AutoAgent. Erg vriendelijk geholpen door Michel. Later bleek dat de airco niet helemaal naar behoren werkte. Vervolgens contact opgenomen met Michel, die zei dat hij de auto met airco had aangeboden dus dat die ook moest werken. Na de auto terug gebracht te hebben heeft Michel deze laten repareren, waarbij de aircopomp en de koelvin zijn vervangen, zonder dat er kosten voor mij aan verbonden waren. Helemaal top tot nu toe!

Niet verder zoeken, aan professioneels overlaten.

Ik heb getracht om mijn auto zelf te verkopen als particulier. Hoop reacties met onzinnige biedingen. Vervolgens via Autoagent te koop aangeboden. Ik paar zinnen - Auto Agent geeft een goed advies verkoopprijs. Houd rekening met de wensen van de klant, marktwaarde en status van de auto. - Bij het inleveren/stallen van de auto wordt het netjes nagelopen, plus en minpunten benoemd en advies gegeven. -Je wordt netjes geïnformeerd over de voortgang en als je zelf contact opneemt altijd netjes hoeveel mensen langs geweest zijn, etc toegelicht. - Bij het verkopen van de auto, zelfde dag het geld op mijn rekening gestort. -Zeker een aanrader voor iedereen die zijn/haar auto wilt verkopen.

Beste meneer Odunc, Dank u wel voor uw super mooie review. U noemt precies de punten, die wij proberen te waarborgen. Uiteraard zijn wij u weer graag van dienst, mocht u weer een auto willen verkopen of kopen. Met vriendelijke groet, Team AutoAgent

Ik werd goed geholpen, ze denken met je mee en ze kunnen snel schakelen.

Beste Meneer Muskiet, Wij willen u hierbij nog bedanken voor uw review. Wij wensen u nog heel veel plezier en veilige km's toe in uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team AutoAgent

Heel goed erg goede contact persoon Michel

Een snelle verkoop van mijn bmw 330 e Erg goed be geleid door Michel Prettige afhandeling

Beste meneer Hogervorst, Wij willen u nog bedanken voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team AutoAgent

Great Service For Selling Your Car

I tried to sell my BMW 3 Series by myself, but at this class of the cars people expect a guarantee and service oppurtunity. Michel reach out to me and with the help of Family Cars, they sold my car with the market value. We got a fair agreement beforehand and they immidiatly transfered the money. If I am going to buy/sell car again, I would definitly reach out to them

Nette service en heldere communicatie

Precies zoals afgesproken

Mijn ervaring is uitstekend! Je krijgt een stuk meer dan bij andere tussenpersonen. Alles is mij goed uitgelegd en ben vriendelijk te woord gestaan. Ik ben vrij snel opgebeld om een afspraak te maken en bij de eerste afspraak is de auto verkocht. .

Betrouwbaar en plezierig zaken doen :-)

Auto Agent is snel en duidelijk in de communicatie, communiceerd open en komt afspraken na. Betrouwbaar bij het maken en nakomen van gemaakte afspraken! Ik ben erg blij met mijn aankoop en hoop daar de komende jaren van te gaan genieten! Michel, nogmaals dank voor de plezierige samenwerking/ervaring en leuke gesprekken

Tevreden! heel snel mijn auto kunnen verkopen op deze manier

Tevreden! heel snel mijn auto kunnen verkopen op deze manier

Super service

Heb mijn auto via AutoAgent geplaatst, hele goede behandeling gehad en goed communicatie.. en de service was top

Uitstekende ervaring

Michel is een top man! Erg goed in zijn vak en geeft goede advies. Is altijd open en eerlijk tijdens het verkoop. Daarnaast is hij erg spontaan!

Vanaf begin tot het eind het proces als zeer prettig ervaren door de hulp van Michel. Vriendelijk en behulpzame verkoper die mijn wensen en behoeften omtrent het aanschaffen van een nieuwe auto heeft vervuld. Ik ben tevreden en kan Michel zeker aanraden.

Goed, betrouwbaar adres om een auto te kopen

Men “oude” Mustang ingeruild en een “nieuwe” Mustang gekocht. De deal was snel gesloten. Prijs was goed, de communicatie was goed en duidelijk en de nieuwe auto is top. Kortom, een aanrader!

Dank voor snelle afhandeling en wederom alles goed geregeld van AtotZ.

Stijn Streuvelshof 20

1321 AA Almere