Goede service!

Goede service, helpen meedenken met de juiste keuzes voor de auto.

Geholpen door Michel, super fijn betrouwbaar persoon. Denk met je mee geef tips neem snel actie.

Uitstekende service, zeer tevreden

Superblij met mijn nieuwe auto. Michel heeft mij vanaf het eerste telefoontje heel goed geholpen. De communicatie heb ik ervaren als zeer duidelijk en prettig. Michel was altijd bereikbaar en de afhandeling ging heel snel. Ook heb ik mijn oude auto kunnen inleveren. Autoagent heeft een tevreden, vaste klant erbij.

Heel tevreden!

Makkelijke omgang van zaken, netjes. Echt tevreden.

geweldig

snelle service, goed contact, en een mooie prijs.

Top bedrijf

Ik heb dit bedrijf benaderd op internet. De communicatie was top. Kwaliteit was top. Ik heb niks te klagen. Ik geniet nu van een auto wat ik heel graag wilde.

Duidelijk snel en goed geregeld!

Snel en goed gehulpen

Ben goed gehulpen, alles werdt snel geregeld duidelijke uitleg en antwoorden over je vragen, ze helpen met het zoeken naar de juiste passende lease met de laagste rente

Mijn ervaring met autoagent was uitstekend! Ik ben zeer goed geholpen en de proces ging heel rap! Ze zijn betrouwbaar en zeer behulpzaam! Ik zou iedereen die een auto zoekt aanraden bij AutoAgent

Fijne ervaring bij een betrouwbare eerlijke man

Meneer weet zeer veel over de auto's en verteld een eerlijk verhaal erover. Heeft veel inlevingsvermogen en denkt mee naar de wensen en behoeftes. Zeer fijne ervaring gehad bij een eerlijke en betrouwbare man.

Vriendelijk en betrouwbaar bedrijf.

Al vaker een auto verkocht via Autoagent. Snel een koper gevonden voor een goede prijs.

Ik vond het goed om met hun te werken

Alles ging snel en makkelijk voor mij

Zeer te vreden, erg bedankt! Justin en michel!

FAN-TAS-TISH

Geweldig geholpen! Binnen een week een super mooie auto gevonden! service tot in de puntjes geregeld. Overal woord aan meegedacht. ECHT AAN TE RADEN!

Toppie

Ik heb ervaren dat auto agent zeer betrouwbaar en goed werkt verricht voor hun klanten. Ik zou hen iedereen aanraden. Heel geduldig en zorgvuldig werd ik geholpen om mijn mooie auto te kunnen kopen. Meedenken en adviseren was zeer goed. Ik ben super blij. Dus twijfel was er voor mij niet. Top service nogmaals ik zou iedereen AUTO AGENT AANRADEN!!!

Alles was snel geregeld en duidelijk, Top

De auto is perfect de man zelf was heel vriendelijk hij legde ook goed uit over de auto zelf.

Ik ontschrijf het als perfect ik ben tevreden met mijn nieuwe auto de contact was ook goed ik kreeg uitleg over de auto van dingen die ik zelf niet echt wist bij deze nieuwe auto

Super!!!

J’ai acheté une audi a 3 chez autoagent.nl Personnel très accueillant et professionnels La voiture était exactement comme sur les photos. Je recommande fortement. Très belle expérience !!! Merci autoagent.nl

Erg goed contact met de verkoper

Goede verkoop prijs snelle verkoop erg prettige contact met Michel. Top bedrijf

Heel duidelijk voor een startende ondernemer als ik om in zee te gaan met auto agent. Elke stap netjes in overleg gemaakt met mij. Elke wensen en voorkeuren werden aangepast tot dat ik de auto naar mijn wensen had.

Goed en snel geregeld.

Goed geholpen bij het zoeken naar de juiste bedrijfsbus. Ook over de nazorg tevreden. Zeker aan te raden.

Spectacular

Today I picked up my car, the experience was spectacular, I am glad to have known your company and I recommend to everyone looking for a professional service to use this company, they a professional and they put the interest of their clients first. Thanks and keep on putting smiles on people’s face.

Fijne en snelle communicatie

Goede service, en een snelle levering, daarbij heb ik een plaatje van een BMW 520 touring gekocht !! Kortom een fijn bedrijf

Goede communicatie en topservice!

De titel is alleszeggend. Wij zijn zeer tevreden over de verkoop van onze auto én het nieuwe bedrijfsvoertuig.

De beste autodealer zeer klantvriendelijk en ze hebben mij heel goed geholpen

De beste autodealer zeer klantvriendelijk en ze hebben mij heel goed geholpen Ben ze heel erg dankbaar