Prima service....Verkerk alweer vergeten ! Ga zo door !

Alles conform afspraak, op tijd, schoon opgeleverd.

We zijn zeer klantvriendelijk, hulpvaardig en deskundig geholpen Matthijs Wolzak

Bij het zoeken naar een occasion toch weer terecht gekomen bij Volvo Broekhuis. Volvo Broekhuis staat bij ons voor betrouwbaar, klantvriendelijk en deskundig.

Niets op aan te merken

Toegankelijk en meedenken.

Zeer tevreden met mijn aankoop,alles duidelijk uitgelegd. Zeer goed geholpen door Mathijs.

Onderhoudsbeurt naar behoren, vervangend vervoer (fiets) slecht

Had tijdig afspraak gemaakt met de receptie dat ik mijn auto in de loop van de dag zou brengen en dat de onderhoudsbeurt een dag later zou plaats vinden. Daarbij ook afgesproken dat ik een leenfiets mee zou krijgen. De receptionist leek verrast dat ik in de vroege middag mijn auto bracht. Een fiets stond dan ook niet klaar. Korte tijd daarna kreeg ik een dames fiets mee, zonder versnelling met groot onhandig stuur en na mij later bleek, toen ik er op weg fietste,zachte achterband en met een zadel dat van voor naar achter met elke beweging mee bewoog. Kortom over de onderhoudsbeurt geen wanklank, maar slechte ervaring met aangeboden vervoer (fiets).

Volledig prima uitgevoerd

Uitnodiging via mail, met uitleg. Op korte termijn een afspraak, prima uitgevoerd.

Goede service en kundigheid

Goede service en kundigheid, een bedrijf dat staat voor de kwaliteit van Volvo en deze ook uitstraalt.