volgens verwachting

eerste ervaring na overgang van Verkerk naar Broekhuis. Goede 1e indruk.

Beste Andrew, Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij om te lezen dat uw eerste indruk bij Broekhuis volgens verwachting is verlopen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht

Slechte service.

Helaas gaat het sinds de overname door Broekhuis niet meer om service maar om geld verdienen. Een te grote werkdruk voor de medewerkers zorgt voor slechte service on onduidelijkheid naar de klant. Ik rij voortaan door naar een dealer in een andere stad waar er een stuk meer service is.

Beste Brian, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u contact opnemen met ons via: 030-2411440 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht

Bij kennismaken voelt het direct vertrouwd

We kwamen kijken voor een jong gebruikte xc40 en wilde onze huidige auto inruilen. Marco van den Heuvel heeft ons daarbij goed geholpen om tot een juiste keus te komen. We konden zelfs meerdere proefritten maken met soortgelijke jonge auto’s. Ook de procedure m.b.t. Inruil was transparant en het bod heeft uiteindelijk geleid tot de aanschaf van de xc40. De waarden die het bedrijf Broekhuis op haar website uitdraagt, hebben we zeker herkent in het contact met Dhr Van den Heuvel.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring te delen. Wij zijn blij om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is geregeld. Wij wensen u fijne kilometers en veel rijplezier toe in uw Volvo! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht

Werkplaats is Top, De sales is waardeloos

Bij 2 vestigingen een bezoek gebracht voor een andere wagen, huidige auto is bekeken, van geen een vestiging een terugkoppeling ontvangen. De werkplaats is wel een aanrader, koop je wagen buiten de Broekhuis groep maar laat hem wel daar onderhouden!

Vertrouwd

Begin april 2022 liep ik binnen bij Broekhuis en werd ontvangen door de heer Bas Westerhuis. De sfeer was meteen goed en ik kreeg het advies waar ik om vroeg. Geen poespas op opdringerigheid erom heen. Twee dagen later een proefrit gemaakt en de dag erna de aankooporde getekend. Sinds een week, maart 2023, de trotse eigenaar van een Volvo XC40 Recharge. Gedurende de 11 maanden die verstreken was er op de juiste momenten contact met Bas Westerhuis. De aflevering ging in de reeds bekende sfeer. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

Dank je wel voor het delen van je positiever ervaring Bert. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Utrecht

Ik kwam uit het buitenland, kon mijn Audi Q5 inwisselen en meteen een Volvo CX40 recharge bestellen. Om de levertijd plezierig te overbruggen kon ik een CX40 Hybride voor deze tijd huren en dat allemaal zonder drempels. Broekies: goed gedaan.

Bedankt Pieter, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid voor je is geregeld! Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Utrecht

Wat een prachtige auto hebben wij! Dank Broekhuis Utrecht Leidsche Rijn! Top.

Prima service gekregen bij het zoeken naar een nieuwe auto. Alles volgens afspraak. Dank Marnix!

Bedankt Marc, voor je mooie review. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en veel mooie kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Utrecht

Wij zijn prima geholpen. En we zijn tevreden met onze aankoop.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Utrecht

The service was good

The appointment for the service was smoothly done over phone , with few reminders on the actual appointment. Though the waiting time is high but the service updates are done perfectly and with timely updates.

• Would you recommend us? Yes

Prettig en Duidelijk

Prettige en duidelijke uitleg en voorlichting. Afspraken snel nagekomen.

Niet echt tevreden.

Auto gekocht en vervolgens lang moeten wachten voor aflevering. En wilde geen gevecht aangaan, maar vond, en vind ik nog steeds dat bij mijn auto geen laad kabel geleverd wordt. Terwijl er bewijs is dat iedere plug-in hybride geleverd wordt met een 220 aansluiting. Maar nee, doe moest ik er zelf bij kopen. Dat heb ik dan maar gedaan, maar zij tegen de verkoper, dus als ik een benzine auto had gekozen dan kan ik dus een benzinetank kiezen van; 40-50 of 60 liter. Die vergelijking maak ik nu maar. Dan heb ik nog een mondelinge afspraak gemaakt dat de aanduidingen op de achterklep geplaatst zouden worden, allemaal moeilijk schijnbaar, afgesproken , stuur ze maar op, dan plak ik ze er zelf wel op. Maar tot nu, niks reactie’s. Maar goed, waarschijnlijk hoor toch niets op deze reactie. Net als de andere beoordeling die in december gedaan heb, dus denk ik dat het allemaal niet veel voorstelt. Mvg Aloys Bloemen. Cuijk NBr.

Slechte service

Heb 25 nov. 2022 een Volvo 60 van *** Gekocht. Heb in Jan. 2023 (1500km mee gereden) gevraagd of ik deze toch niet in kan ruilen voor een grotere (duurdere) xc60 die ik bij broekhuis heb gezien. Dat kan wel, maar moeten ze mijn auto opnieuw inkopen. Willen deze dan wel inkopen voor ***. In 1,5 maand *** kwijt. Wat een boeven. Nooit geen zaken doen met deze gasten. Willen zo 3x marge pakken.

Beste Ton, Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Onlangs hebben we met u contact gehad voor een constructieve oplossing. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent en hopen dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen. Groet, Broekhuis Volvo Utrecht

Professioneel en klantvriendelijk geholpen

Vriendelijk, professioneel en behulpzaam geholpen. Ook tussentijds goed contact gehad. Kreeg het gevoel dat wat ik ook vroeg, nooit te veel was. Altijd bereikbaar, luisterend en meedenkend.

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Zeer prettig geholpen met mijn 'nieuwe' auto.

Bij Broekhuis ben ik zeer prettig geholpen nadat ik een jonge occasion via internet had uitgezocht. De auto is piekfijn in orde gemaakt bij de afleverbeurt met nieuwe banden rondom. Wat het perfect had kunnen maken was een setje nieuwe automatten geweest.

Prima beurt gegeven

De jaarlijkse beurt is prima gedaan: volgens afspraak, geen issues, duurde 2 uur zoals was voorspeld, goede plek om te wachten met lekkere koffie. Puntje voor verbetering: alle communicatie gaat via de werkplaats receptie, er is bijna geen contact met de monteur.

Meijewetering 41 3543 AA Utrecht