prima service en eerder klaar dan ik dacht

omdat ik de dag ervoor al in Houten was heb ik mijn auto al eind van de ochtend gebracht voor de grote beurt en bandenwissel de dag erna. diezelfde dag kreeg ik al een belletje dat ie al klaar was! prima werk!

Top adres omgeving Houten

Ik kom hier al jaren, ook toen het nog Verkerk was in Nieuwegein. Toen werd er al topservice verleent. Dat is gelukkig niet veranderd met de ombouw naar Broekhuis Volvo Houten. Dezelfde aanspreekpunten als voorheen, mensen die met je mee denken. En service met een Hoofdletter "S". Heel veel garagebedrijven kunnen bij deze mannen in de leer gaan.

Het was weer prima!

Bandenwissel weer fijn meegenomen

vriendelijk en service gericht personeel

keurig bedrijf dat z,n afspraken na komt het enig minpunte was dat de auto iets schoner afgeleverd had mogen worden maar dat mag verder geen naan hebben de koffie zou een bonen machine mogen zijn bij mijn vorige merk skoda hadden ze nespresso dus voor een semi premium merk als volvo zou je dat wel verwachten voor de rest keurige service en garage

Plezierig klantgericht

Ik heb tot nu toe alleen ervaring met het garage personeel. Dit is heel plezierig en voelt voor mij heel goed.

Linieveste 10 3992 DJ Houten