Een zeer positieve, professionele verkoper.

Ik heb een gebruikte, oude(re) Renault bij deze Volvo dealer gekocht. Ondanks dat de prijs van deze auto in geen verhouding stond tot de prijs van een gemiddelde gebruikte Volvo, werd ik fantastisch geholpen. Er werd alle tijd voor mij gemaakt, ik voelde mij belangrijk en de auto stond klaar voor een proefrit. En.....de aflevering was een feestje! Alsof ik een echt nieuwe auto gekocht had. Terwijl de verkoper, de heer Kroon, door de vakantieperiode, er alleen voor stond! Chapeau!

Duidelijk en bijzonder klantgericht met respect !

De zin hier boven zegt eigenlijk alles,naast natuurlijk een deskundig monteur!!

Prima ontvangst, informatie en goede deal

Prima ontvangst, informatie en goede deal

Gewoon een top vestiging

Al jaren goede ervaringen in Bilthoven. Het is de extra reistijd meer dan waard vanuit Almere

Technisch lijkt me alles in orde

Er werd mij nieuwe bougies en een luchtfilter aangeraden. Ik heb daar mee ngestemd. In een autoblad las ik dat bougies normaliter tussen de 50000 en 100000 km mee moeten gaan. Ik heb 20000 km gereden. De hooguitgevallen factuur bevat nauwelijks specificaties

prima uitvoering van onderhoudsbeurt en APK

goede informatie en uitgebreide toelichting op de servicebeurt alvorens deze uit te voeren.

Vriendelijk, persoonlijk

Wederom met veel plezier me 4e auto gekocht.

uitstekend geholpen

uitstekend geholpen

Snel en goed contact

Prettige omgang en snel geregeld

Uitstekende service door enthousiaste en vriendelijke medewerkers

Makkelijk om online een afspraak te plannen en een uitstekende service.

Goede en prettige voorlichting en begeleiding bij aankoop auto

Mogelijkheid proefritten te maken met verschillende auto’s. Uitgebreide tijd genomen voor voorlichting. Zeer prettig en persoonlijk.

Super goede service

Vriendelijke mensen. Aan de telefoon leggen ze duidelijk uit wat er vervangen/gerepareerd moet worden en vertellen meteen de kosten. Je weet dus precies waar je aan toe bent. We kregen onze auto na een onderhoudsbeurt schoongemaakt terug. Super fijn!

Toegankelijk en zeer bereidwillig bij plotselinge problemen.

Het contact verliep vriendelijk en correct. De afspraken zijn nagekomen. Heldere tussentijdse communicatie ter voorkoming van verrassingen In voorkomende gevallen zal in een aanbeveling doen.

Auto doet het

De auto doet het weer zoals het hoort

Professioneel, persoonlijk

Persoonlijk, met kennis van zaken, efficiënt

Uitstekende service.

Adequate en kundige uitvoering van de werkzaamheden. Zeer goede communicatie.

Zeer prettig geholpen

Voor de koop prettig geholpen en ook de aflevering was zeer goed.

Top service!

Vriendelijke ontvangst, goede afstemming en goed onderhoud.

Onderhoud uitgevoerd door kundig en vriendelijke medewerkers

Werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en vooraf gemelde kosten. Medewerkers vriendelijk en kundig. Ruim binnen de verwachtte tijd bericht gekregen dat de auto weer gehaald kon worden.

Alles prima en auto super schoon!

Zie boven

Service en kwaliteit als vanouds

Nette ontvangst en goede communicatie over het verloop van de servicebeurt met uitleg over wat er gebeuren moet en vervangen wordt. Door onvoorziene omstandigheden heeft het iets langer geduurd dan gepland maar dat neem ik voor lief; liever iets goed afgemaakt dan afraffelen.

Goede service ben tevreden.

Opdracht goed uitgevoerd werd over meer kosten telefonische geïnformeerd.

Bijzonder klantvriendelijk en professioneel

Ik werd bij de aankoop van mijn Volvo (Select) S90 zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan door dhr Gerrit Kroon. Na een proefrit zijn we vrij snel tot een akkoord gekomen en de koop gesloten. De aflevering is eveneens op een zeer prettige wijze gedaan. Chapeau!

Prettige mensen

Prettig, snel ,

Goede service, aardig personeel.

Goede service, duidelijke afspraken (op tijd bellen over de extra kosten bijv. ) en aardig personeel, zowel aan de balie, als vanuit de werkplaats. Jammer dat het zo druk was dat ik een aantal weken moesten wachten voordat ik de auto kon brengen.