Prettig te woord gestaan door eigenaar Jack

Nadat bleek dat er een technisch mankement aan de auto was nam de eigenaar telefonisch contact op. Nadat er duidelijk was uitgelegd wat er aan de hand was en wat de verschillende kosten waren is de reparatie vakkundig uitgevoerd.

topmensen, goede service

goed bedrijf, goede service

Snel en prettig geholpen

Het probleem aan de auto snel opgelost

Ze zijn eerlijk en goed!

Ik kom voor mijn APK's speciaal naar Jack gereden. Je krijgt goed advies, no nonsens en een eerlijke prijs. Tevreden klant, bedankt weer mannen!

Perfecte service

Eerste keer dat ik er kwam. Vriendelijke man en snelle service!

Goed en eerlijk!

APK en een grote service beurt laten doen. Een keurig telefoontje gekregen om aan te geven wat er scheelde. Na advies te vragen wat wijsheid was, kreeg ik een eerlijk antwoord waarbij werd meegedacht in het voordeel van mijn situatie. Super!! Dat zie je niet vaak meer in deze tijd. Klant is koning!

Goed geholpen, prima!

De auto is weer helemaal nagekeken. Fijn!

Bedankt voor de reparatie tot de volgende keer

Super service

Altijd alles gereed volgens afspraak

alles fijn en goed geregeld

altijd vriendelijk en mooi afgewerkt

Weer netjes geholpen!

Weer netjes geholpen!

Fijn bedrijf , zijn eerlijk, goede prijs.

Fijn bedrijf waar je netjes wordt geholpen. Online een afspraak gemaakt. Smorgens (8 uur) de auto gebracht , Voor een APK en een grote beurt. Ze belde dat de voor banden ook nodig waren. Dus die ook vervangen. En een deur slot vervangen. De volgende dag belde ze dat de auto klaar was. Nette prijs , we zijn zeer tevreden! En de auto rijd weer een stuk lekkerder. Tot de volgende APK beurt!

Gekregen wat verwacht

Is goed

Vak mannen

Super service en goed geholpen

snelle goede service

snelle goede service

Prettig en professioneel geholpen. Uitstekende dienstverlening.

Al een aantal maal diverse auto's laten keuren en reparaties laten uitvoeren. Zeer duidelijke communicatie m.b.t. uitleg en kosten van noodzakelijke reparaties. Zeer tevreden over de vriendelijke en zeer kundige dienstverlening.

Goede service Bellen je op met de kosten en hun advies

Reparaties conform afspraak

Deze autobedrijf is heel goed bezig Goede service en goed geregeld

top bedrijf

snel en betrouwbaar

goede service

goed geholpen

Goede en snelle service

Vakmanschap en fijne garage.

Goede service en vakmanschap.

Prima verlopen en goede ervaring '

Perfecte service

Perfecte service, bedankt!