Ik heb nog geen behandeling ondergaan, kan dus geen feedback geven, Maar de intake is prima verlopen.

Gewoonweg de beste ever

Kheb jaren lang men wimpers extentions bij u gedaan van one by one tot russian volume en was keer op keer trots op de resultaten en ze bleven ook zeker een maand of soms langer zitten in 1 woord perfect

Super behandeld

Nathalie legt goed uit wat er allemaal gaat gebeuren en ze werkt heel hygiënisch. Voor mij was het de eerste keer dat er überhaupt wat aan mijn wenkbrauwen gedaan werd en het is een supermooi resultaat geworden waarbij ik al veel complimenten heb mogen ontvangen. Dus ik ben echt heel tevreden

Powderbrows laten zetten bij Nathalie. Heel erg blij mee! Wimperextensions zetten kan ze ook als de beste!

Super tevreden

Ik heb voor een powderbrow behandeling gekozen bij My-Lash Roosendaal. Ik ben heel blij met het resultaat. Mijn wenkbrauwen hebben een natuurlijke, volle uitstraling gekregen. Nathalie werkt precies en hygiënisch Bovendien luistert zij naar de klant en is zij pas tevreden als de klant dat is. Ik heb ook een deepliner laten zetten bij Fleeky Fresh. Ook hier ben ik dik tevreden mee. Ik wordt wakker met een hele frisse look, zonder dat ik hier moeite voor hoeft te doen.

Suergoed

Leuke ontvangst. Voor het eerst wenkbrauwen laten epileren met een mooi resultaat.

GE WEL DIG !!!

WAT EEN TOPPER!! Cursus Lash lifting gehad. Nathalie is zeer professioneel en legt alles heel goed uit stapje voor stapje. Ze is echt heel vriendelijk en neemt echt de tijd voor je. Ik raad dit zeker aan :)

Wenkbrauwen blijven lang zichtbaar na behandeling Dit is erg fijn

Geweldig goed

Proffesioneler behandeling. Een super resultaat en een vriendelijke bediening.

Heel precies, heel mooi gedaan

Om de zoveel weken zorgt Nathalie ervoor dat mijn wenkbrauwen weer een mooie vorm krijgen. Ben er erg tevreden over. Nathalie is professioneel, luistert naar de klant en zorgt ervoor dat je met mooi gestylde wenkbrauwen weer naar buiten loopt. Salon ziet er netjes uit en je kan goed parkeren nabij de salon.

Zeer professioneel!

Keurige behandelruimte, duidelijke informatie over de behandeling zelf. Professionele registratie en uitleg over de werkwijze. Nathalie is zeer klantvriendelijk!

Zo gelukkig met het resultaat

Ik heb even geleden bij FleekyFresh Powder brows laten zetten. Ik vond het stiekem best spannend, want t is toch je gezicht. Ik kreeg hele goede uitleg, adviezen en Nathalie was heel professioneel in haar handelen. Ik heb nu een paar prachtige wenkbrauwen waar ik in de ochtend niets meer aan hoef te doen. Ik heb de wenkbrauw potloden en poedertjes allemaal de deur uit gegooid!. Ik ben er zo blij mee!.

Fijne professionele salon

Fleeky Fresh, Nette salon waar je met een fijn gevoel binnen stapt. Professionele salon met veel kennis van de behandelingen.

Nathalie is lief en professioneel. Ze is heel goed in haar vak en denkt ook met je mee wat je tijdens je behandeling graag zou willen (denk aan shape, color etc). Een hele fijne plek om voor je beauty behanding te komen. Een mooie, opgeruimde en vooral schone ruimte. Ik kom hier elke maand en ga met een goed gevoel weer naar buiten!

Een hele fijne lieve professionele vakvrouw dat veel plezier beleeft aan haar beroep. Ik ben uiterst tevreden over haar werk.

Ik word altijd keurig geholpen en er word met me mee gedacht heel erg vriendelijk een mooie nette salon…

Mooi opvallend en natuurlijk

van mijn wimperextensions krijg ik van heel veel vrienden en kennissen complimenten hoe deze eruit zien. Dus geen beter compliment voor Fleekyfresh dan dit mooie compliment.

Hi Marjo, Bedankt voor jouw beoordeling! Jij bent al vanaf dag 1 (sinds 2013!) een vaste klant bij ons. Dank je wel voor je vertrouwen, nog steeds na al die jaren! Liefs, Nathalie

Helemaal naar wens

Spannend! Dat vond ik het, ik die echt nooit wat aan mijn wenkbrauwen had gedaan ben in één keer van niets naar powderbrows gegaan, gelukkig had ik alle vertrouwen in Nathalie en heeft ze dan ook een perfect resultaat weten te behalen, natuurlijke look, die bij mijn gezichtskleur en natuurlijke haarkleur past. Ik ben er heel blij mee!

Hi Mandy, Bedankt voor jouw beoordeling! Super fijn om te lezen dat alles naar wens was en dat je heel blij bent met het resultaat! Liefs, Nathalie

Over Fleeky Fresh

Fleeky Fresh is een modern salon waar je terecht kunt voor verschillende wimper- en wenkbrauwbehandelingen. De salon wordt sinds 2013 gerund door Nathalie Schijven welke de salon is begonnen onder de naam My-Lash Roosendaal. Met inmiddels ruim 8 jaar ervaring kunnen wij kwaliteit waarborgen voor elke behandeling die wij aanbieden.