Snelle en goede hulp bij problemen met de auto

Afspraken worden nagekomen en je wordt op een vriendelijke manier geholpen. Al 22 jaar tot volle tevredenheid klant. Allereerst bij vader en nu bij de zoon.

Tevreden

Goeie service krijg van te voren te horen wat er gemaakt moet worden en wat de kosten zijn

Eenmanszaak met grote klasse. Of het nu gaat om een kwart liter ruitenwisser vloeistof of de verkoop van een auto, je wordt altijd even netjes geholpen. Afspraak is afspraak en een reparatie is zo gepiept

Fijn en eerlijk behandelt!

Fijne ervaring met de inruil en aanschaf van de nieuwe auto. Fijne service en eerlijke prijzen! Wij zijn tevreden!

Prima gedaan

Communicatie en snelheid waren OK. Gedaan zoals beloofd. Ik ben tevreden en zal een volgende keer vast weer bij AST mijn auto in onderhoud geven.

Netjes gebeld wat eraan de hand is. Met prijs indicatie. Goede service.

duidelijk en eerlijke service

ben meer dan uitstekend geholpen. prima service tegen een eerlijke prijs wat wil je nog meer

Klantvriendelijk en goede service

Denkt met je mee, is klantvriendelijk. Heeft ook tijd voor een gezellig praatje ondanks dat hij het druk heeft

Super goede service, professioneel bedrijf

Onze auto heeft groot onderhoud gehad. Bij grote uitgave wordt er contact opgenomen en overlegd wat de beste optie is. Prijs / kwaliteit is goed Service is goed Vakmanschap is goed Kortom een goede garage met vakkundig personeel.

Deskundig en open communicatie.

Michiel is deskundig en laat het weten als deze een ander om advies moet vragen. Hij ontzorgt je problemen die je met je auto mocht hebben.

Helemaal perfect een super bedrijf.

Vriendelijk en meedenkend

Michiel is altijd bereid te helpen en gaat verder dan de gemiddelde garage. Hij behandelt iedereen vriendelijk en luistert goed naar je wensen. Mij heeft hij goed geholpen om een oude auto goed door de apk te krijgen en dankzij hem heb ik deze auto nog jarenlang fijn kunnen rijden.

De onderhoudsbeurt en APK werden volgens afspraak heel correct uitgevoerd.

Klant gericht met vijf sterren service

Goede service en klantgericht waarbij wij erg goed zijn geholpen en genieten van een fijne auto

Daar moet je echt eens geweest zijn.

Michiel heeft door zijn jarenlange ervaring veel kennis opgedaan in vele automerken. Heeft een goed luisterend oor voor jouw eventuele auto-storing en je wordt vriendelijk en correct behandeld. Mijn advies: rijd er zeker niet voorbij

Een goede en betrouwbare garage in de buurt.

Het is duidelijk dat Michiel wet waar hij het over heeft, hij is een echte vakman. Denkt met je mee, hoe kan het 'probleem' zo goed mogelijk voor jouw als klant worden opgelost.

goede service

de service is goed, en afspraken worden nagekomen.

Deskundig, en meedenkend

Michiel luistert goed naar je vraag en geeft pas een reactie als hij zeker weet dat dit het juiste voor jou is, eigenlijk is er niets een probleem bij hem.

OK

prima service

Goede ervaringen tot dusver.

Michiel, je straalt vertrouwen en vakmanschap uit. Mede door je rustige gedrag.

Goedcgeholpen met technisch probleem.

Top service!

Top Service!

Alles snel geregeld

Alles snel en netjes geregeld met de Apk keuring. Ook toen er iets kapot was aan mijn auto kon ik snel terecht en is het goed opgelost. Ook werd ik duidelijk geïnformeerd over de tarieven.

Top service en snel klaar!

Altijd een top service!

Goed, snel en betrouwbaar

Al jaren onderhoud Michiel mijn auto. Altijd flexibel in halen/brengen en overleg vooraf zodat er nooit verassingen achteraf zijn.

Dongenseweg 21 A

5121 PB Rijen