Uitstekend!

Voor mij staat Auto Service Theeuwes voor professionaliteit, klantgerichtheid en snelle service. Michiel is een echte vakman die luistert naar zijn klanten. Ik ben altijd zeer tevreden!

Altijd eerlijk en betrouwbaar!

Sinds een aantal jaren is Michiel ' mijn' monteur en ook van mijn partner. Vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar, zal altijd proberen mee te denken, een aanrader voor iedereen in de regio

Altijd snel en secuur

Bij Auto Service Theeuwes kan ik altijd snel terecht en wordt er meegedacht aan een voor mij passende oplossing.

Deskundig, klantvriendelijk en snel

We zijn erg blij met deze garage. Onze auto was snel gerepareerd en we kregen vrijblijvend goed advies. Aanrader!

Betrouwbaar, beleefd en professioneel

Zo zie je ze niet vaak: een echte vakman die ook nog eens beleefd, betrouwbaar en professioneel is. Ik ben enorm tevreden over de service die mijn mini genoten heeft bij deze garage. Zelf ben ik altijd achterdochtig wat het garages betreft. Ik kreeg een heldere uitleg die voor mij als leek begrijpelijk was, een echte professional dus. Ik raad Auto Service Theeuwes is dan ook van harte aan! Ik kom zelf uit Rijen, maar ook ik zou er een blokje voor omrijden.

Mijn auto is in vertrouwde “vakhanden” bij autobedrijf Theeuwes

Ik kom al een aantal jaren bij Auto Bedrijf Theeuwes. Goede service en vriendelijke eigenaar. Ik breng mijn auto er met een goed gevoel en weet dat ik op vakmanschap kan vertrouwen.

Zeer tevreden over de service.

Wij zijn zeer tevreden over de service. Fijn om een herinnering te krijgen voor een apk, snel een afspraak te kunnen maken en goed geholpen te worden.

Uitstekende service en deskundigheid!

Ik ben een paar keer bij autoservice Theeuwes geweest. Voor mijn apk keuring maar ook wel eens onverwachts omdat iets niet in orde was met mijn auto. MichielTheeuwes staat je altijd netjes en vriendelijk te woord, kijkt meteen wat er, aan de hand is. Maakte bij mij zelfs meteen een keer iets in orde toen hij tijd had, en anders wordt er in overleg zsm een afspraak gemaakt en hoor je ook wat de te verwachten kosten zijn. Dit bij mij tot volle tevredenheid. Ik ben enorm tevreden voor de kwaliteit van werken en de goede service!

Goede service zonder verrassingen

Altijd goede en snelle service door Michiel. Is er wat loos, dan altijd even overleg met elkaar voordat extra werkzaamheden worden gestart. Snel, eerlijk en persoonlijk zijn naar mijn mening de kernwaarden van AST!

Vriendelijk, meedenkend, en goede service.

Mijn auto heb Ik op afspraak afgeleverd en kreeg netjes een bericht wat er niet goed aan was en of dat vervangen moest worden, en later een bericht dat de auto weer opgehaald kon worden en hij rijd prima , hoop nog lang te mogen genieten van mijn caddy

Erg netjes geholpen

Altijd goede service. Duidelijk afspraken die goed nagekomen worden. Vriendelijke benadering en er wordt goed meegedacht over een oplossing. Fijne garage die ik zeker zou aanraden.

zeer vakkundig

Zeer goed en netjes geholpen bij beurt en keuring. Werd netjes door hem gebeld over extra dingen die vervangen moesten worden en legde zeer duidelijk de reden daarvoor uit.

Snel en vriendelijk geholpen

Ik was doorverwezen naar Theeuwes door een kennis. Problemen met de remmen van mijn auto. Ik belde, en kon de auto meteen neerzetten en had hem de volgende dag terug, gerepareerd en wel. Super vriendelijk en snel geholpen!

zeer goede garage

Prima garage, fijne uitleg wat er moet gebeuren aan de auto en vooraf hierover ingelicht en in overleg correct uitgevoerd. Zeer tevreden

Snel, vakkundig, en heel erg vriendelijk geholpen!

Mijn remmen piepte, ik mocht meteen langskomen en het is ook diezelfde dag verholpen. Superservice! Ik wordt vaste klant : )

Ik heb een goed gevoel over dit garage bedrijf

Ik wacht nog op ,n paar dingen die uitgevoerd moeten worden ,maar ik vertrouw er op dat goed komt

gewoon super auto bedrijff

altijd behulpzaam goede prijs vooraf overleg!! kom er al 4 jaar dus vertrouwd!!

Vriendelijke en vlotte service

Ik kon snel terecht, werd vriendelijk en goed geholpen

Persoonlijke service

Kleinschalig, daardoor tijd voor de klant. Meedenken voor de beste optie voor de klant.

Snel meedenkend oplossingsgericht

Ben zeer tevredenen word snel geholpen! Werkt alles netjes af. Staat ons altijd netjes te woord Kortom een garage waar je op kunt bouwen!

Heel erg goed

Het betreft hier een overname van de garage waar ik al wel 20jaar kom.. Ik ervaar dat de nieuwe eigenaar niet onderdoet voor de gastvrijheid van de vorige eigenaar. Ik geef de nieuwe eigenaar dan ook een 9 als cijfer.

Super geholpen, dat kan niet niet elke autogarage in Rijen zeggen.

Eerlijk en goede service.

Fijne open communicatie en duidelijke afspraken waardoor ik volvertrouwen mijn auto daar heb achtergelaten. Top service!

Super service kunnen veel andere garages een voorbeeld aan nemen.

Super goede service, kan deze garage zeer aanbevelen. Occasion gekocht bleek dat er een probleem was met de drukgroep (dit kon hij ook niet weten) en de koppelingsplaat. Auto stond onderweg stil, na 1 telefoontje kwam Michiel ons gewoon ophalen en auto is onder garantie gemaakt. Een dikke 10 hiervoor.

Dongenseweg 21 5121 PB Rijen