Zeer kundig!

Zeer tevreden waren wij met deze rietpolis. Hiervoor hadden wij een dure dakverzekering afgesloten en met Rietpolis betalen wij nu veel minder! Uitstekend contact met de medewerkers, alles werd snel afgehandeld. We zijn er heel blij mee!

Bedankt voor uw mooie review!

In prima overleg een nieuwe verzekering afgesloten

Omdat Ohra plotseling na jaren stopte met het verzekeren van rietgedekte daken moest ik op zoek naar een verzekering die huizen met een traditionele rieten kap konden verzekeren. Dat kon snel gebeuren via Rietpolis. Overigens de enige verzekering die ik kon vinden voor dit type rietgedekte daken.

Fijn dat we de traditionele rieten kap snel voor u hebben kunnen verzekeren!

Vriendelijk en snel.

Bij oorspronkelijke verzekering kwam ik paar honderd euro hoger uit. Snel en goed geregeld.

Mooi dat we u een goede aanbieding hebben kunnen doen en dank voor het vertrouwen!

Vriendelijk en snel geregeld.

Bedankt voor de vriendelijke beoordeling!

Juiste aandacht

Zeer plezierig en hulpzaam

Fijn dat u onze dienstverlening plezierig vindt

Professioneel en duidelijk geholpen

Ik ben zeer goed en snel geholpen. De communicatie was zeer prettig.

Dank voor de 10! Daar worden we blij van ;)

Vriendelijk en duidelijk

Zeer snel geholpen. Duidelijke en vriendelijke uitleg en te woord gestaan. Door Kim en Martijn

Dank voor het mooie cijfer, fijn dat u onze uitleg duidelijk vindt!

Enorm vriendelijk en goed geholpen!

Ik ben goed te woord gestaan door beide dames aan de telefoon. De afhandeling is vlot verlopen.

Rosalinde is een zeer deskundige adviseur mbt rieten dak en boerderij

Rosalinde weet van de hoed en de rand. Niet alleen over verzekeren maar gebruikt ook verder waar je tegenaan loopt wat betreft risico’s bij de verbouwing van een boerderij. Ze kon snel een offerte regelen en afhandeling was ook goed.

Dank voor uw reactie! Fijn dat u tevreden bent

Vriendelijk en snelle levering

Wij hadden op korte termijn verzekering nodig voor onze vakantiewoning. Fijn dat verzekering ook mogelijk is bij verhuur en tot dusver is afhandeling heel vriendelijk en snel. Onze ervaring is te kort om al naar 5 sterren te gaan maar tot dusver is afhandeling top.

Dank voor de 4 sterren! We hopen er snel 5 van te kunnen maken

Snelle en service en vriendelijk contact

Ik ben erg prettig geholpen. Op een fijne en duidelijke manier uitleg gekregen. Ik ben hier hee blij mee.

Dank voor de review! Goed om te horen dat u blij bent

Goede service!

Ben ontzettend vriendelijk en goed geïnformeerd aan de telefoon, top!

Bedankt voor de 10! daar zijn we blij mee

professionele partij

Snelle service en kennis van zaken.

Fijne persoonlijke service en deskundig advies!

Snelle offerte en een goed advies gegeven door de adviseur. Een professionele partij!

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Over Rietpolis

Rietpolis biedt een verzekering met uitstekende voorwaarden voor uw woning met rieten dak. Hierdoor kunt u onbezorgd genieten! Wij werken nauw samen met de Vakfederatie Rietdekkers Nederland en waarborgen de bescherming van uw woning. * woonhuisverzekering * opstalverzekering * inboedelverzekering Van oude boerderij tot moderne villa, bewoners weten dat wonen onder een rieten kap bijzonder is. En daar zijn ze maar wat trots op! Een woning met een rieten dak koopt u namelijk niet zomaar, u wordt er simpelweg verliefd op. Riet geeft warmte, gezelligheid, charme en karakter. Riet is typisch Hollands en uitermate duurzaam. Riet is puur natuur en dat voelt u terug in uw huis. Een huis met rieten kap verzekeren is het dan ook dubbel en dwars waard. U beschermt namelijk ook dat heerlijke en bijzondere gevoel.