Uitstekende klant service

Goed geholpen, kennis van zaken.

Wat fijn dat u zo tevreden bent!

prima !

Goede ontmoeting met Martijn, die geinteresseerd door ons huis liep en kundig advies gaf

Bedankt voor uw beoordeling!

Vlot, toegankelijk en efficient

Heel goede en vlotte communicatie, ter zake en klantgericht

Snel, vertrouwd

Na bericht OHRA dat mijn opstalverzekering ( traditioneel rieten dak) werd opgezegd, heb ik eerst via tussenpersoon Kroezen gevraagd naar andere verzekeraar. Hier moest ik 3 maanden wachten voor een offerte met 2x zo veel premie. Bij rietpolis offerte binnen 4 dagen en met een premie die goed bij ons paste. Verder correcte afhandeling.

Fijn dat u tevreden bent. Ons team probeert altijd zo snel mogelijk een offerte uit te brengen!

snelle en professionele dienstverlening

snelle en professionele dienstverlening

De dienstverlening is tijdig, correct en volledig

Wat fijn dat u ons aanbeveelt!

Vlot, persoonlijk en snel geregeld

Persoonlijk en snel geregeld.

Dank voor uw mooie cijfer!

Snel en duidelijk

Wij hadden snel een verzekering nodig i.v.m. aankoop Bed en breakfast en huis met rieten dak. Super fijn dat dit allemaal in 1 keer geregeld kon worden.

Bedankt voor de mooie 10! Bed & Breakfasts verzekeren doen we vaker! Succes met de gastenkamers.

Klantvriendelijk

Snel advies voor ons nieuwe huis.

Bedankt voor de aanbeveling! En veel plezier in uw nieuwe woning!

Goede ervaring, erg klantvriendelijke professsionele benadering

Voordat jullie uiteindelijk de verzekering konden opstellen hebben zowel jullie als wij, de klant ,veel geduld moeten hebben. De gemeente Epe heeft erg lang(ruim 2 jaar) gedaan om ons huis ,dat een woonbestemming had , maar foutief bestemming Bos en Natuur heeft gekregen, door foute tekening in bestemmingsplan Buitengebied, officieel weer Woonbestemming te geven. De afgelopen 2 jaar is er regelmatig contact geweest met jullie en jullie begrip voor deze kafkaiaanse situatie en het vertrouwen dat jullie ons gaven dat ons huis (uiteindelijk) bij jullie verzekerd kon worden ,hebben wij erg op prijs gesteld .

Bedankt voor deze beoordeling! En wat fijn dat jullie in eindelijk in de woning kunnen.

Snelle deskundige hulp

We zijn snel en vakkundig geholpen en bovendien op een heel plezierige manier. Aanrader!

Wat goed om te horen dat u ons aanraadt, dank daarvoor!

Vlotte en goede service.

Vlotte en goede service, gecombineerd met aanzienlijk gunstiger premie.

Bedankt voor uw mooie cijfer en waardering van onze service!

uitstekend

snel contact , snel antwoord. Zeer vriendelijke en behulpzaam. alles naar wens verlopen.

Fijn dat het naar wens is verlopen! Daar doen we ook ons best voor.

Uitstekende service, vanaf offerte tot en met de inspecties

Een rieten dak verzekeren blijkt nog steeds moeilijk te zijn in Nederland, zelfs als dit splinternieuw is en ook een gesloten/geschroefde dak constructie heeft. Dat geldt echter niet voor Rietpolis, zijn kwamen snel met een keurige offerte en redelijk lage tarieven. Na de eerste acceptatie kwam de inspectie, en die verliep ook sympathiek en goed; alles besproken en vervolgens keurige verslaglegging. Rietpolis steekt er met kop en schouders bovenuit!

Wat een mooie recensie! Dank voor uw uitgebreide beschrijving en complimenten. Daar worden we blij van ;)

Inmiddels al aanbevolen bij iemand anderd

Positieg

Dank voor aanbeveling!

Zeer goede en snelle service alles volgens afspraak

Zeer goede en snelle service alles volgens afspraak Goede adviezen Duidelijke antwoorden op vragen

Bedankt voor uw mooie cijfer!

Prima. Zakelijk en snel

aa

Dank! We doen altijd ons best om snel te reageren.

Doen wat ze beloven!

Snelle reactie, duidelijke uitleg, komen afspraken na, inspectie ter plekke. Biedt zekerheid en dus (gemoeds)rust dat je goed verzekerd bent. Extraatje: ze geven tips voor een veiliger omgeving. TOP!

Dank voor uw mooie cijfer en waardering voor onze service!

Vriendelijk correct helder

Communicatie en adviezen zijn snel en helder. Vriendelijk te woord gestaan.

Dank voor uw review en aanbeveling!

Prettige gesprekken en duidelijke omschrijving van de polis

Doordat de huidige verzekering geen huizen met rieten daken meer wil verzekeren, kwam ik bij Rietpolis terecht. Deze verzekeren dit type huizen gelukkig nog wel. Tijdens mail en telefonische gesprekken ben ik goed geholpen.

Fijn dat we uw woning weer hebben kunnen verzekeren!

Snel schakelen en duidelijk advies

Snel schakelen en duidelijk advies, heel prettig! Hopelijk gaan we ze niet te vaak nodig hebben, maar als er iets is dan is er vertrouwen dat ze ons goed gaan helpen.

Dank voor uw tien! We hopen ook dat u ons niet vaak nodig heeft. Een schade is nooit fijn. Maar als het zo is helpen we u graag!

Goede en vakkundige service. Regelmatig wordt relevante informatie aan klanten verstuurd.

We houden onze klanten en relaties graag op de hoogte. Maar ook bij vragen kunt u altijd bij ons terecht.

Tips van jullie

Fijn dat u met uw kennis dit met uw klanten deelt.. Bedankt Mvg Frans

Dank voor uw beoordeling. We delen onze kennis graag. Bij vragen over preventie of onderhoud van een rieten dak helpen we uiteraard ook graag.

Snel en goed geregeld!!

Veel vervelende verhalen gehoord over het verzekeren van een rieten dak maar gelukkig kregen wij goed advies bij Rietpolis en we waren ook nog eens tevreden over het bedrag dat we voor onze verzekering moeten betalen. Absoluut een aanrader wat ons betreft!

Wat fijn dat u ons aanraadt! We doen ook ons best om u en andere klanten goed te adviseren.

Deskundig en behulpzaam!

Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Kim heeft verstand van zaken.

Dank voor de mooie 10. Goed om te horen dat u ons deskundig vindt!

Over Rietpolis

Rietpolis biedt een verzekering met uitstekende voorwaarden voor uw woning met rieten dak. Hierdoor kunt u onbezorgd genieten! Wij werken nauw samen met de Vakfederatie Rietdekkers Nederland en waarborgen de bescherming van uw woning. * woonhuisverzekering * opstalverzekering * inboedelverzekering Van oude boerderij tot moderne villa, bewoners weten dat wonen onder een rieten kap bijzonder is. En daar zijn ze maar wat trots op! Een woning met een rieten dak koopt u namelijk niet zomaar, u wordt er simpelweg verliefd op. Riet geeft warmte, gezelligheid, charme en karakter. Riet is typisch Hollands en uitermate duurzaam. Riet is puur natuur en dat voelt u terug in uw huis. Een huis met rieten kap verzekeren is het dan ook dubbel en dwars waard. U beschermt namelijk ook dat heerlijke en bijzondere gevoel.