Blij dat ik dit avontuur ben aangegaan

In maart van dit jaar heb ik besloten om me in te schrijven bij Partnerselect. Ik had een aantal relaties achter de rug en was tot de conclusie gekomen dat ik steeds op dezelfde soort (voor mij niet geschikte) mannen viel. Omdat ik 2 kinderen heb wilde ik dat patroon doorbreken en het eens aan de professionals overlaten. Wat ben ik blij dat ik dit avontuur ben aangegaan. In het totaal heb ik 4 voorstellen gekregen. De eerste 3 waren o.k., ik begreep waarom ze ons aan elkaar gematcht hadden maar er was geen echt vonk. De vierde was Willem... en die chemie was er wel en spatte er bij ons vanaf. We hebben zoveel overeenkomsten, kunnen ontzettend goed met elkaar praten en zijn echt helemaal verliefd. Er zijn ook wat verschillen die voor ons allebei een uitdaging zijn. Daar praten we veel over. Willem heeft naast alles ook nog eens een meer dan goede band met mijn 2 kids. Ik ben heel blij met de bemiddeling. En extra dank aan Bahar, mijn vaste bemiddelaar, voor haar inzet, warmte en begeleiding.

Hoi Lian, bedankt voor je mooie woorden. Groetjes, Bahar

Wow, wat heeft Partnerselect een goede keuze gemaakt!

Langs deze weg wil ik Partnerselect aan iedereen aanbevelen. Na 5 jaar single te zijn geweest en heel veel (teleurstellende) datingervaring te hebben opgedaan via datingapps besloot ik, ook door Corona- het over een andere boeg te gooien en voor een professionele aanpak te gaan. Dus heb ik mij ingeschreven bij PS. Deze schakelden snel. Een heel fijn persoonlijk intake gesprek. Naar aanleiding daarvan heeft de consulente een zeer goed profiel geschreven. Daarna contact met mijn bemiddelaar, Bahar. Dit contact verliep zeer prettig. Ze was duidelijk, serieus en heeft mij constant goed begeleid en geholpen met nuttige tips&trics. De 1e twee voorstellen bleken geen match. De 3e liep een beetje moeizaam. Maar de vierde!!! Dat was Lisanne. Wij hadden direct een klik. Onze eerste date was een strandwandeling. We hebben toen enorm veel gelachen maar ook gesprekken met veel diepgang gevoerd. 2e, date, 3e date... Het ging beter en beter en nu zijn we stapelgek op elkaar. Het is zeker niet zo dat wij qua persoonlijkheid erg op elkaar lijken. Misschien zelfs wel integendeel. Maar beiden zeiden wij: “Wow, wat heeft Partnerselect een goede keuze gemaakt!”

Bedankt voor je mooie review Willem! Lisanne en jij passen goed bij elkaar en wat dat betreft hebben we vertrouwen in een mooie toekomst samen. Laat nog eens iets van jullie horen.

Boven verwachting!

Na een tijd alleen te zijn geweest viel mijn oog op Datingbureau Partnerselect. Ik heb hun slagingskanstest ingevuld en kreeg snel de (positieve) uitslag toegestuurd. Daarop volgde een prettig gesprek en vervolgens heb ik mij ingeschreven. Doorslag gaf het feit dat er iemand bij je thuis langskomt om kennis te maken en rustig met je te praten. Dat intakegesprek vond ik zeer prettig. Vrij snel kreeg ik een eerste voorstel. Geen succes. Maar al bij het 2e voorstel was het raak. We hadden direct leuk contact. Nu regelmatig met elkaar afgesproken en het contact wordt alleen maar intensiever tussen ons. Deze ervaring was voor mij echt boven verwachting!

Geniet van elkaar en blijf aan jullie relatie werken, dan komt het vast goed!

Een beetje geduld maar uiteindelijk mooi resultaat

Eind 2019 heb ik de stoute schoenen aangetrokken en mij ingeschreven bij Partnerselect. Na 45 jaar was er een einde aan mijn huwelijk gekomen. Dit moest ik uiteraard verwerken maar na 3 jaar was ik klaar voor een nieiuw avontuur. Als ik eerlijk ben dacht ik misschien iets te positief. Ik heb een aantal voorstellen gekregen, waarover ik niet echt positief was. Mijn grootste punt van kritiek was toch wel de afstand. Ik had een max reistijd aangegeven en daar werd naar mijn gevoel steeds geen rekening mee gehouden. Hier liep het dan ook steeds op stuk. Vervolgens zaten we ineens midden in de Corano-periode waardoor het duidelijk wat lastiger werd. Eigenlijk was ik al van plan om het op te geven en mij uit te laten schrijven. Ik kreeg vervolgens contact met directeur en wat schetst mijn verbazing? Ik kreeg een voorstel, Leo, en dit was direct van beide kanten: klap..boem.. raak! Eerst nog rustig een beetje aftasten maar we zien elkaar nu heel veel! We hebben het heel fijn samen, lachen veel en doen samen leuke dingen. Precies waar ik op gehoopt had! Ik beveel Partnerselect aan!!!!

In onze dagelijkse praktijk merken we dat de aanhouder wint. Gelukkig was jij een aanhouder ;-) Bedankt voor je mooie aanbeveling!

Een klik van beide kanten!

De reden dat ik voor PartnerSelect heb gekozen was in eerste instantie omdat ze discreet zijn. Ik vond het belangrijk dat ik niet met al mijn gegevens plus foto online zou staan. Het intakegesprek was prettig. Fijn gesprek goed contact en ik voelde me echt gehoord. Mijn eerste voorstel was helaas geen succes. Een vriendelijk maar door meerdere teleurstellingen wat onzekere man die afzag van een verder contact. Dat was jammer. Mijn tweede! voorstel was echter wel een succes! Met Boris was er direct van beide kanten een klik. En na 3 vervolgafspraken zijn wij echt verliefd geworden. Wij hebben ons allebei laten uitschrijven en zijn nu aan het onderzoeken hoe we verder gaan.... Het enige mindere punt is de afstand, met het oog op ouder worden. En wel 90 autominuten rijden minimaal. Openbaar vervoer is geen optie. Voorlopig kunnen we dit beiden nog aan. Ik heb PartnetSelect al aan verschillende mensen aangeraden en blijf dat, nu ook middels mijn review, van harte doen.

Doe Boris de groeten van ons en we wensen jullie veel geluk samen!

Over PartnerSelect

PartnerSelect brengt duurzame relaties tot stand via professionele matching, coaching en single-events. Om de dienstverlening te verbeteren, maakt PartnerSelect gebruik van Klantenvertellen.nl, zodat positieve en negatieve ervaringen, reviews en klachten gedeeld kunnen worden. Heb je een klacht of wil je jouw ervaring delen? Schroom niet om het te laten weten. Wat gaat goed en wat kan beter? PartnerSelect neemt iedere review serieus. Geef via deze weg je ervaring met PartnerSelect door. Natuurlijk is het ook mogelijk om PartnerSelect direct over je ervaringen te benaderen. Van minder goede ervaringen kan PartnerSelect leren en natuurlijk is het voor de medewerkers van PartnerSelect fijn om ook de goede ervaringen te lezen. Men zegt wel: Een klacht is een gratis advies. Bij klachten lukt het vaak om deze om te buigen en samen alsnog tot een succesvolle match te komen. Klachten over PartnerSelect worden daarom altijd opgevolgd. Veel mensen ervaren matching als een emotionele rollercoaster. Je leest over de datingbureaus diverse reviews, ervaringen en klachten en hakt een knoop door. Heb je eenmaal de stap gezet, dan wil je direct aan de slag en zo snel mogelijk succes. Ter voorkoming van klachten, negatieve reviews en ervaringen, informeert PartnerSelect iedereen zo goed mogelijk. Vooraf met de slagingskanstest op de website, door middel van adviesgesprekken en duidelijke informatie op de website. Tijdens de inschrijving heb je zo veel als je wenst contact met je eigen persoonlijke matchmaker. PartnerSelect Relatiebemiddeling bestaat al meer dan 25 jaar. Met als enige doel: Singles die verlangen naar een duurzame relatie samen te brengen. Heb jij tips hoe we dit nog beter kunnen doen of feedback, we lezen het graag en reageren altijd.