Een auto kopen is hier een beleving!

Zeer enthousiaste eigenaar, neemt je als koper heel serieus en geeft je veel vertrouwen. Vakman met veel verstand van auto techniek.

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit

Cars Completed in een woord perfect!

Ik was opzoek naar een kleine en zuinige auto. Deze heb ik gevonden bij Cars Completed! Enthousiaste en vakkundige ondernemer die graag met je meedenkt en uitstekende service verleent. Zeker aan te raden!

• Kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over Cars Completed. Erg betrouwbaar, persoonlijk en toch zeker professioneel. Ik heb er geen slecht woord over te zeggen.

Super tevreden!

Vrijdag een berichtje gestuurd naar Cars Complete en s 'avonds al telefonisch contact gehad. Zondag was er al een mooie auto gevonden. Na een proefrit en een kopje koffie de auto gekocht. Woensdag kon ik de Volkswagen Up mooi opgepoest ophalen. Ziet eruit als nieuw, zowel van binnen als van buiten. Alles super geregeld!

Gewoon goed !

Ik heb een Twingo bij hem gekocht en de auto werd netjes afgeleverd.De auto zag er zowel van binnen als buiten er goed uit.

• Kwaliteit

Denkt erg mee met de wensen vanuit de klant

Meedenkend opzoek gaan naar een geschikte auto. Niet opdringerig maar erg juist vriendelijk.

• Kwaliteit

Top service en kwaliteit voor goede prijs

Ik heb een Skoda Citigo bij deze organisatie gekocht en de service was echt top. Indien je vragen had of specifieke wensen hebt, dan helpt hij graag!

Weversveld 47 A

7031CP Wehl