Prettige ervaring

Leuke auto gekocht bij Cars Completed, topservice en een fijne communicatie. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Succes voor in de toekomst!

Uitstekend!

Juliën heeft mij geholpen bij het vinden van een kleine, zuinige automaat. Ondanks dat dit niet even makkelijk is, heeft hij veel tijd en energie gestoken in het vinden hiervan. Hij heeft veel kennis van het vak en gaat professioneel te werk. Ik ben super blij met mijn nieuwe auto, en wil Cars Completed hier heel erg voor bedanken!

Perfectie!

In het weekend mijn allereerste auto gekocht bij Cars Completed. De naam zegt het al "Complete Auto" en dat is de auto in alle opzichten. Eigenaar Juliën staat voor perfectie en precisie. Dat zie je in alles, hoe de auto's erbij staan maar zeker ook de passie voor het vak. De uitleg van de auto en het nakomen van afspraken staan bij Juliën hoog in het vaandel. Dit heb ik als zeer prettig ervaren en ben dan ook SUPER BLIJ met mijn mooie car. Hierbij wil ik Cars Completed heel veel succes toewensen voor de toekomst, ga zo door. Ik zal je vol trots blijven volgen en aanbevelen.

• Kwaliteit

Als autoliefhebber een auto gekocht bij een autoliefhebber

Afgelopen weekend onze in nieuwstaat verkerende Opel Corsa OPC line opgehaald bij Carcompleted. Snelle en duidelijke communicatie van begin tot eind. Julliën is geen standaard verkoper maar net zoals wij een liefhebber van mooie en nette auto’s, en dat koopt gewoon heel fijn een nieuwe auto. Geen addertjes onder het gras maar gewoon een eerlijke en nette prijs. Alhoewel het best ver rijden is zullen wij dan ook de auto in onderhoud blijven houden bij Carscompleted.

Top service!

Bij cars completed hebben wij onze nieuwe auto gekocht. Julien heeft ons tot het einde uitstekend geholpen. Alles is mogelijk in overleg. Top service!

Goed en vriendelijk geholpen

Na een aantal tegenvallende bezichtigingen bij diverse autobedrijven,ben ik bij toeval terecht gekomen bij Cars Completed,Fijn en vriendelijk geholpen,en wat nog belangrijker is een mooie in bijna Nieuwstaat auto gekocht,Zeer tevreden er mee,Ik raad daarom ook iedereen aan om een auto hier te kopen.

Uitstekend!

We waren op zoek naar een 2e auto die vooral ook erg zuinig is in verbruik. We kwamen niet lang daarna bij Juliën terecht. Deze jongen komt zeer enthousiast over en maakte voor mij gelijk al een goede indruk. Daarnaast heeft hij ook zeker verstand van zaken (automotive). Hij denkt goed mee over verschillende mogelijkheden. De auto die we bij Juliën hebben gekocht zag er gewoon ontzettend goed uit. Ook de service staat bij Juliën hoog in het vaandel. Niets aan op te merken. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe aanwinst en ik zal iedereen Juliën dan ook aanraden.

Top service!

In de avond een afspraak gemaakt bij Juliën om te kijken naar een Citroën C1. Eenmaal aangekomen, stond de auto perfect voor ons klaar om de auto goed te kunnen bezichtigen. Juliën had alle tijd voor ons en heeft alles laten zien van de auto. Bij aflevering kon ik vanwege Corona helaas niet de auto persoonlijk ophalen. Hij boodt zelfs aan om de auto bij mij thuis af te leveren. Dat noem ik nog eens service. Een absolute aanrader. Juliën bedankt voor je enthousiasme en de goede zorgen. Mij zie je zeker terug.

• Kwaliteit

Met een goed gevoel mijn nieuwe auto gekocht!

Heb zojuist mijn auto gekocht bij Cars completed en ben zeer tevreden! Goede service, mooie prijs en hij kwam zijn afspraken na.

Fijne en persoonlijke hulp

Afgelopen week heb ik een auto gekocht bij CarsCompleted. Ik werd goed geholpen en er werd goed meegedacht met de aankoop van mijn auto. Daarnaast werd de auto netjes afgeleverd.

• Kwaliteit

Fijne ervaring gehad bij Cars Completed en het heeft een eerlijke prijs-kwaliteit verhouding.

• Kwaliteit

De auto's verkopen zichzelf!

De auto's die aangeboden worden, staan er allemaal netjes bij. Niets op aan te merken. Wij kochten een auto van 9 jaar oud. Maar hij leek van binnen en van buiten als nieuw!!! De verkoper of moet ik zeggen, de adviseur! Want je ziet de passie en enthousiasme bij de adviseur die goed de tijd voor je neemt. En verstand heeft wat er aangeboden wordt. Hij neemt de tijd om uitleg te geven. Wij hebben met plezier bij Cars Completed de auto gekocht. En daarbij laten we meteen bij dit bedrijf de toekomstige onderhoudsbeurten uitvoeren. Zo'n goed gevoel hebben we bij deze zaak!

• Kwaliteit

Uitstekende service in combinatie met enthousiaste vakman

Ik was op zoek naar een betrouwbare, sportieve auto met wat luxe voor een betaalbare prijs. Deze auto, een Alfa Romeo Mito vond ik bij Cars Completed. En met wat voor enthousiasme, vriendelijkheid en kennis van zaken werd mij deze door Juliën verkocht. Hij neemt ruim de tijd voor je, is eerlijk over wat hij je aanbiedt, vertelt vol passie over de wagen en legt je alles rustig uit zonder opdringerig te zijn. Ik heb de aankoop en aflevering van mijn prachtige wagen als een feestje ervaren en zeg chapeau voor de service.

• Kwaliteit

Alle afspraken netjes nagekomen en denkt goed met je mee

Ik ben erg tevreden met mijn auto die ik bij Juliën heb gekocht. Hij denkt goed met je mee en komt zeker niet opdringerig over. Erg professioneel in wat hij doet en waar hij over praat. Ik raad iedereen aan om hier een auto te kopen, dan weet je zeker dat je waar hebt voor je geld!

• Kwaliteit

Super goede en vriendelijke service!

Mijn eerste auto hier gekocht en ben super tevreden over hoe het is gegaan. Super vriendelijke enthousiaste man. Hij is eerlijk en betrouwbaar in wat hij aanbied. Super ervaring gehad en had nergens beter mijn eerste auto kunnen aanschaffen.

Blij met mijn Seat Mii!!

Prima ervaring met Juliën, hij reageert snel en neemt alle tijd voor je. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Kwaliteit

De koop heb ik als erg prettig ervaren. Goede communicatie en luistert goed naar de klant. Neemt alle tijd voor je, is enthousiast en betrouwbaar in wat die aanbiedt.

Vriendelijk en goed geholpen

Juliën van Cars Completed is een vriendelijke jonge gast, die luistert naar de wens van zijn klant en een mooi resultaat levert. De communicatie was goed en het koopproces ging soepel. Al met al een goede ervaring.

• Kwaliteit

Vandaag bij mijn auto olie laten verversen en nog wat dingetjes bij Julien , wat een eerlijke jongeman en rustig en legt alles netjes uit , mijn complimenten .

• Kwaliteit

Op een fijne, rustige wijze geholpen.

Tijdens het kijken en ophalen werd de tijd voor ons genomen. Hierdoor kon ik rustig de tijd nemen om een ritje te maken en het gesprek over de auto aan te gaan. Dit maakt onder andere dat ik het als een fijne koop ervaren heb.

Puik werk geleverd!

Ik heb mijn Passat GTE laten verlagen bij Cars Completed. En uiterst tevreden over het resultaat. Puik werk afgeleverd en uiteraard netjes uitgelijnd met bijbehorend rapport en dit alles tegen een nette prijs. Transparant in de communicatie en komt afspraken na. In vervolg laat ik ook mijn reguliere onderhoud daar uitvoeren.

• Kwaliteit

Goede en vriendelijke Juliën met veel kennis!

Ik was op zoek naar een Volvo waarna ik een zoekopdracht heb aangevraagd. Juliën dacht goed mee met wat ik wilde en vond uiteindelijk al snel een auto precies naar mijn wens! Bij de aflevering stond de auto er keurig gepoetst bij en kreeg ik zelfs nog een klein cadeautje. Kortom: een goede verkoper die aan alles heeft gedacht!

• Kwaliteit

Zeer professionele en eerlijke verkoper

Wat zijn we blij met ons nieuwe karretje;-) Juliën bedankt! We hebben ervaren dat je eerlijke handel drijft met liefde en passie voor auto’s. Cars Completed is voor iedereen een aanrader!!

Goede en snelle service

Goede en snelle service, met alle vragen kon ik terecht en kreeg dezelfde nog reactie!

• Kwaliteit

Dolgelukkig met mijn nieuwe auto!

Op de Facebook pagina van Cars Completed zag ik verschillende leuke auto’s staan. Ik was al een tijdje op zoek naar een andere auto. Maar de stap om online een 2 de hands auto uit te zoeken vond ik altijd een beetje vervelend en gaf me geen vertrouwen. Tot ik bij Juliën (Cars Completed) uit kwam. Ik had hem een berichtje gedaan voor informatie over 2 auto’s en kreeg hier keuring en snel een reactie op. De volgende dag kon ik gelijk een kijkje komen nemen en was ik verkocht. Hij nam de tijd om rustig alles te laten zien en bespreken. Juliën heeft toen dat weekend nieuwe banden op de auto gezet, de auto een beurt gegeven en na het weekend kon ik hem al ophalen. Juliën is erg klantvriendelijk, eerlijk en neemt de tijd voor je. Hij geeft je een prettig gevoel om op je gemak een keuze te maken. En hij maakt duidelijke afspraken met je. Ik wil hem bedanken voor de service die hij gaf en wens hem veel succes in de toekomst met zijn bedrijf!

Weversveld 47 7031CP Wehl

06 83971037