Prima geslaagd en uitstekend geholpen

Fijne en nette onderhouden Audi A1 gekocht, blij mee!

Expert in zijn vak

Juliën heeft mij geholpen naar de zoektocht van mijn eerste auto. De auto had veel eisen waardoor die lastig te vinden was, maar voor Juliën was dat geen enkel probleem. Tijdens de bezichtiging heeft Juliën de auto van top tot teen bekeken, zodat ik niet voor verrassingen kwam te staan. Bij de aflevering van de auto zorgde Juliën ervoor dat die weer zo goed als nieuw erbij stond, tot in de details gedaan. Juliën heeft mij van A tot Z geholpen. Een super ervaring.

Zeer positief!

Super fijn geholpen, vriendelijk en begrip vol. Weet waar die het over heeft en neemt de tijd voor je. Super blij met mijn auto.

• Kwaliteit

Heel blij met onze auto!

Via mijn schoonzusje zijn we terecht gekomen bij Juliën van Cars Completed, aangezien zij haar auto ook hier heeft gekocht en erg tevreden is. We wilden graag een eerlijk advies en hiervoor ben je bij Juliën zeker aan het juiste adres. We konden meteen al terecht om naar een mooie auto te komen kijken en kregen daarbij veel uitleg en eerlijke adviezen. Wij zijn daarom ook erg tevreden en super blij met onze auto en raden het zeker aan om hier een auto te kopen!

• Kwaliteit

Mooie auto gekocht met een goed advies en topservice

Cars Completed is een jong en dynamisch bedrijf met goede service en advies. Leuke auto s die tiptop worden afgeleverd.

• Kwaliteit

Ontzettend tevreden over de service!

Afgelopen week een auto gekocht bij Cars Completed en ontzettend tevreden! We hebben een hele mooie auto gekocht voor een goede prijs. Juliën was eerlijk over de staat van de auto, zowel vooraf als op locatie. Na een testrit gemaakt te hebben, hebben we de auto gekocht en konden we deze direct mee naar huis nemen. Ondanks dat het een klein (maar snel groeiend) bedrijf is, was de service uitstekend en zouden wij Cars Completed zeker aanbevelen!

Uitstekend!

Mijn eerste auto bij Cars Completed gekocht. Contact opgenomen met de eigenaar en er kon al snel een proefrit worden gemaakt. Hierbij werden we vriendelijk ontvangen en kregen een fijne en duidelijke uitleg over de auto. Fijne en transparante communicatie. Kortom, ik zou Cars Completed zeker aanraden!

Wederom zeer tevreden!

Ik heb voor de tweede keer een auto bij Juliën gekocht en weer ben ik zeer tevreden! Juliën neemt echt de tijd voor je, reageert snel en alles is weer netjes geregeld, top!!

• Kwaliteit

Zeer tevreden over de auto!

Ik heb een fijne ervaring bij dit autobedrijf, er was een goede communicatie en binnen een dag kon ik mijn nieuwe auto al ophalen. Eigenaar is aardig, eerlijk en zeer vakkundig wat ik zeker kon waarderen. Zeker een aanrader om hier je nieuwe auto te halen!

• Kwaliteit

Professioneel,goede service en klantvriendelijk!

Vanaf de eerste ontmoeting met eigenaar Juliën had ik meteen een goed gevoel. Juliën is oprecht, betrouwbaar en geeft goede service! Mijn VW UP onlangs bij hem gekocht en rijd er met veel plezier in rond.

• Kwaliteit

Zeer goede ervaring met deze verkoper!

Laatst een hele mooie Ford Fiesta aangeschaft bij Juliën van Cars Completed. Met leuk en makkelijk contact een afspraak gemaakt voor een proefrit, werden vriendelijk ontvangen en kregen alle tijd om een uitgebreide proefrit te maken. Auto zag er tip top uit en was altijd goed onderhouden, verder ook geen enkel mankement te vinden op/in de auto. Na het maken van de proefrit kreeg ik alle ruimte om er nog even goed overna te denken en zodra ik had besloten om het te doen en terug ging naar Juliën werden we zeer vriendelijk ontvangen om vervolgens onder het genot van een bakje koffie alle zaken in orde te maken. Hele goede ervaring gehad met Cars Completed en wanneer iemand in mijn omgeving opzoek is naar een mooie degelijke auto zou ik Cars Completed zeker aanraden! Heel erg bedankt voor de goede service Juliën!

Zeer positief!

De verkoper van de auto was zeer vriendelijk. Ook liet hij niet alleen de mooie kanten van de auto zien, maar wees hij mij er ook op de de banden hun beste tijd wel hebben gehad en dat die bijna aan vervanging toe zijn. Door dit min puntje hebben we ook iets aan de prijs kunnen doen. Een test rit maken bij deze verkoper is ook geen probleem. Eventjes kort samengevat: Het is niet je standaard verkoper met gladepraatjes maar echt iemand met verstand van zaken die je wilt helpen bij het vinden voor een voor jou geschikte auto!

Goede service en klantvriendelijkheid

Super goede service, erg blij met mijn nieuwe fiat 500! Zou het zeker aanraden.

Erg goede service!

Vandaag een grote onderhoudsbeurt laten uitvoeren aan onze Fiat 500 Abarth. We kregen een leen auto om alles te kunnen doen. De auto werd later op de dag terug gebracht. Deze was van binnen en buiten schoongemaakt! Juliën bedankt!

Goede service!

Goede en duidelijke uitleg bij de aankoop gekregen van mijn auto.

• Kwaliteit

Cars Completed zou ik iedereen willen aanbevelen! Juliën heeft een super goede en professionele service geboden. Ik wil Cars Completed nogmaals bedanken voor alles en wens hem heel veel succes voor in de toekomst!

Betrouwbaar en professioneel

Cars Completed zou ik iedereen willen en kunnen aanbevelen! Julien heeft een super goede en professionele service geboden en geeft je een betrouwbaar gevoel. Je merkt dat hij met passie en precisie zijn werk doet. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Up en wil Cars Completed nogmaals hartelijk bedanken voor alles en heel veel succes wensen voor in de toekomst!

Juliën geeft vertrouwen

Verliefd worden op een Mini en geen verstand hebben van auto’s. Juliën geeft het vertrouwen. Met zijn kennis en kunde en passie voor zijn vak vertelt hij alles wat hij weet over de auto. Je krijg een reëel beeld en een betrouwbaar gevoel. Zo heb ik als autoleek in mn eentje de auto durven kopen en ben ik trotse eigenaar van een super mooie en tot dusver :-) betrouwbare veilige Mini!

Vriendelijk, en goede services

We zijn super vriendelijk geholpen. En de service is top. Had alle voor tijd voor ons

• Kwaliteit

Een warm welkom en goede begeleiding!

Ik kwam met mijn vraag bij Cars Completed en we zijn gaan brainstormen over de diverse opties, waardoor ik de juiste keuze heb kunnen maken met de professionele hulp die is geboden. Hierdoor heb ik een perfecte auto kunnen vinden waar ik zeer tevreden mee ben!

• Kwaliteit

Verkoper met passie voor zijn vak!

Ik heb mijn eerste auto bij Cars Completed gekocht. Ik kwam deze toevallig tegen op zijn nette en verzorgde website. Daarna contact gehad met Juliën Boerstal. Hij die vol passie en met ervaring over de auto en zijn werk sprak adviseerde mij deze mooie Volkswagen polo met net dat beetje meer. Ik raad potentiële klanten aan om in contact te treden met dit jong dynamisch bedrijf. Juliën, bedankt voor alles. Top !!!

• Kwaliteit

Erg tevreden over de aankoop!

Met Juliën kwam ik in contact om een 2dehands auto te kopen. Juliën heeft me daarbij direct voorstellen gedaan op basis van mijn wensen. Dezelfde dag nog mocht ik de auto bekijken en een testrit maken. Daarna hebben we samen de koop rond gemaakt. Dit verliep allemaal erg snel en soepel. Juliën komt erg betrouwbaar en kundig over. Toen er na de koop nog iets met de auto aan de hand was, heeft Juliën direct geholpen om het probleem te verhelpen. Ik ben erg blij met de nieuwe auto, en kan Cars Completed voor iedereen aanraden!

• Kwaliteit

Super service met persoonlijk aandacht.

Zeer flexibel, luisterend oor, neemt de tijd voor je en houd zich aan de afspraken. Geeft een vertrouwd gevoel en denkt graag oplossingsgericht.

• Kwaliteit

Al een tijdje opzoek naar een nieuwe auto, maar dit is als een speld in een hooiberg. Zoveel garages, sites, handelaren en ga zo maar door. Wie is betrouwbaar en wie niet? Meerdere keren al auto's voorbij zien komen bij Cars Completed & uiteindelijk toch maar contact gezocht. Een zoekopdracht doorgegeven en Juliën is hier actief mee bezig geweest. Even later een bericht; hij had een auto gevonden. Proefrit gemaakt en meteen enthousiast. Vriendelijke, goede service. Altijd bereikbaar bij vragen en flexibel. Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren, het gesprek na de proefrit, maar ook tijdens de overdracht. Ik zou iedereen aanraden om hier zijn/haar nieuwe auto te kopen. Juliën bedankt!

Prettige ervaring

Leuke auto gekocht bij Cars Completed, topservice en een fijne communicatie. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Succes voor in de toekomst!