Zeker aan te raden voor andere starters!

Als starter kan het soms moeilijk zijn op de huizenmarkt, maar hier heb ik toch een fanatische keuring kunnen krijgen. Zeker aan te raden voor andere starters!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze dienstverlening. Het doet ons plezier te horen dat we hebben kunnen bijdragen aan uw zoektocht naar een woning als starter op de huizenmarkt. Wij vinden het belangrijk om een goede service te bieden en zijn dan ook blij te horen dat u tevreden bent met de keuring. Mocht u in de toekomst nogmaals behoefte hebben aan onze diensten, dan staan wij uiteraard graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, WoonKeur

Dat maakt het verschil tussen hem en anderen volgens de aannemer zelf.

Een nieuwbouw oplevering door WoonKeur nauwkeurig uitgevoerd. Alle bouwonderdelen samen met de aannemer goed nagelopen. Oog voor details, zeer vriendelijk en is op de hoogte van alle bouwregels. Dat maakt het verschil tussen hem en anderen volgens de aannemer zelf.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Alle bouwonderdelen samen met de aannemer goed nagelopen

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Goede service, goed bereikbaar, duidelijk rapport

Goede service, goed bereikbaar, duidelijk rapport, zeer klantvriendelijk. Dit bedrijf kan ik zeker aanraden voor mensen die een woning willen laten keuren.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Goede ervaring! Mooi uitgebreid rapport ontvangen en ze namen goed de tijd om al mijn vragen te beantwoorden.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

De keuring werd snel uitgevoerd en het kwaliteit was naar ons idee hoog.

Het rapport is volledig met afbeeldingen en uitgebreid toegelicht per onderdeel. Inhoudelijk wordt er gekeken naar de belemmeringen en hoe dit verholpen kan worden en tegen welk ingeschatte tarief. Aan het eind van het rapport worden de belangrijkste onderdelen nog een keer in kaart gebracht, dit is in de vorm van een advies. Zo is het duidelijk wat direct aandacht nodig heeft en wat op langer termijn aandacht nodig heeft. De keuring werd snel uitgevoerd en het kwaliteit was naar ons idee hoog. Zeker een aan te raden partij voor uw bouwkundige keuringen.

Ik raad hem aan.

Super keuring. WoonKeur kon snel langskomen, ik kreeg snel het rapport en wat ik vooral belangrijk vond is dat hij heel stelsel matig door het hele huis ging en buiten goed bekeek. En terwijl hij bezig was kreeg ik veel tips en uitleg en kon ik al mijn vragen stellen. Ik raad hem aan.

Voor mij nooit meer

Over de keuring kan ik kort zijn, die is prima gedaan, alles werd goed besproken en het rapport was duidelijk. Over het financiële gedeelte kan ik zeggen dat je goed door moet lezen en ook het tarieven overzicht bekijken dat je via een link onderaan de mail kan vinden omdat je anders verrast kan worden over bijvoorbeeld de ouderdom toeslag (geld bij een huis van 10 jaar en ouder). De aantrekkelijke prijs die aangeboden wordt kan een stuk duurder worden als je er zelf niet bij ben en ze je niet kunnen bereiken. dan mogen ze namelijk extra werkzaamheden uitvoeren indien zij dit nodig achten. Afspraak was eerst om 10 uur, werd verzet naar 12 uur en de bouwkundige kwam uiteindelijk om half 12, lijkt erop dat ze er voor proberen te zorgen dat je er niet bij bent. Maar prima ik was erbij en extra diensten waren niet nodig. Vervolgens krijg ik een factuur die hoger is. Bij navraag bleek dit de ouderdoms clausule, bij huizen ouder dan 10 jaar komt dit erbij. Dit is van tevoren niet in de offerte vermeld echter als je doorklikt naar het tarieven overzicht dan staat het daar in de kleine lettertjes vermeld. Maar omdat je denkt dat alle opties in de mail vermeld staan zullen er weinig mensen zijn die nog specifiek doorklikken. Mooie manier om extra geld uit de zakken van je klanten te kloppen naar mijn inziens geen eerlijke manier van zaken doen. Als je reclameert krijg je een onvriendelijk mailtje dat je moet betalen want anders.... Heb e.a. in deze review aangepast vanwege een mailtje van Woon Keur waarin gedreigd werd met gerechtelijke procedures

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Allereerst betreuren wij uiteraard de situatie. Wij hebben ten alle tijde de intentie om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Wij vinden het echter heel spijtig dat u een review online plaatst die niet strookt met de werkelijkheid. Allereerst heeft u ons gebeld om te vragen of de afspraak verplaatst kon worden omdat wat later op de dag u beter uitkomt om 11:30. Zoals u zelf al vermeld is onze inspecteur precies op de afgesproken tijd gearriveerd. Hierbij komt dat wij u van te voren hebben vermeld dat op het pand die wij voor u hebben gekeurd een ouderdomsclausule rust waardoor wij inderdaad extra kosten in rekening zullen brengen. Dit was voor u geen probleem. Wij hebben dit vervolgens duidelijk in onze afspraakbevestiging nogmaals voor u volledigheidshalve vermeld. Waarom u plotsklaps 180 graden bent gedraaid en de waarheid op deze geraffineerde wijze geweld aan doet is ons een groot raadsel. Wij verzoeken u gezien het bovenstaande ook vriendelijke uw onterechte review te verwijderen en waarschuwen lezers van review over de onjuist van de inhoud.

Zeer tevreden over dit bedrijf. Reageren snel,

Zeer tevreden over dit bedrijf. Reageren snel, zijn vriendelijk en duidelijk in hun communicatie. Al een dag na de keuring ontving ik het rapport per mail, daarna een mooi ingebonden versie hiervan.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

heel goede ervaring en van harte aanbevolen.

Voor het verkrijgen van een energielabel hebben we de opdracht gegeven aan WoonKeur . Tot grote tevredenheid. Heldere communicatie, aanwezige deskundigheid, voortvarende gang van zaken bij de keuring. Kortom: heel goede ervaring en van harte aanbevolen.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Second time with Woonkeur. The inspector was punctual and knew his stuff. After a good and complete inspection, a detailed report was created and sent home. Would recommend.

Verborgen kosten

Keuring zelf ging prima, er worden echter verborgen kosten in rekening genomen die niet duidelijk vooraf worden gecommuniceerd. Te weten: ouderdomskosten ad 50 euro en parkeerkosten

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

U heeft inmiddels conform afspraak de factuur voldaan omdat u het toch wel eens was met de factuur. Wij hebben u van te voren telefonisch vermeld dat er een ouderdomsclausule van toepassing is op het pand en wij hebben dit vervolgens ook schriftelijk aan u bevestigd. Wij verzoeken u vriendelijk de onterechte review te verwijderen en zijn blij dat deze kwestie juist is opgelost. Alvast bedankt.

Erg vriendelijk en bekwaam.

Tijdens onze keuring werd er goed de tijd genomen om ons alles uit te leggen en kregen we een hoop tips. Erg vriendelijk en bekwaam.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Alles verliep soepel. Top bedrijf!

Wij hebben onlangs een woning gekocht in Amsterdam. Voor de financiering hadden wij snel een bouwkeuring nodig. Dit heeft keuringsdienst snel en vakkundig opgepakt. Alles verliep soepel. Top bedrijf!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Hij nam de tijd voor ons en voor de keuring.

We zochten een bedrijf welk op een korte termijn een bouwtechnische keuring kon uitvoeren, en blijkbaar kon woonkeur dit. Niet alleen dat, maar we waren zeer aangenaam geholpen door de keurder Vie. Hij nam de tijd voor ons en voor de keuring.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Bedankt Woonkeur voor jullie rapportage!!!

Wij hebben Woonkeur ingeschakeld voor het keuren van een woning, het plannen van de afspraak ging heel soepel. De betrokken mensen werden meteen gecontacteerd door Woonkeur en de afspraak kon de volgende dag al plaatsvinden. De keurder was erg professioneel en heeft al mijn overige vragen beantwoord tijdens de keuring. Bedankt Woonkeur voor jullie rapportage!!!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Ik kan Woonkeur zeker aanbevelen!

De inspecteur heeft zeer zorgvuldig de inspectie gedaan en is goed op onze specifieke vragen ingegaan. Prettige en snelle communicatie! Ik kan Woonkeur zeker aanbevelen!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Zeker aan te raden voor andere starters!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Goede bouwkundige keuring waar we echt wat aan hadden.

Goede bouwkundige keuring waar we echt wat aan hadden. Goede adviezen; er stonden een aantal punten in het rapport in begrijpelijke waar we werk van hebben gemaakt en dat heeft goed in ons voordeel gewerkt. Deskundige mensen, als we jullie nog een keer nodig hebben, dan weten we jullie te vinden!

De inspecteur heeft zeer zorgvuldig de inspectie gedaan

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Een nieuwbouw oplevering door WoonKeur nauwkeurig uitgevoerd.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Snel een afspraak kunnen maken bij Woonkeur

Keurder kwam volledig op voor ons als koper, ons belang stond echt voorop. De makelaar had ons getipt om niet via Woonkeur te laten keuren, 'want dat duurt altijd zo lang voordat het ingepland kan worden'. Onze keuring kon dezelfde dag nog plaatsvinden, en het bleek dat de makelaar Woonkeur afraadde omdat 'ze altijd álles uitgebreid checken'. Precies wat je wil natuurlijk als koper. Keurder nam ook onze wensen voor in de toekomst mee in zijn adviezen, en het rapport kwam binnen 2 dagen.

Geweldige dienstverlening.

Geweldige dienstverlening. Afspraak snel kunnen maken en tijdens afspraak wordt je meegenomen in wat er bekeken wordt en uitleg en advies wat je het beste kan doen.

De inspecteur heeft zeer zorgvuldig de inspectie gedaan

Over WoonKeur

WoonKeur is als gecertificeerd keuringsbureau gespecialiseerd in bouwkundige keuringen en inspecties. Op basis van onze jarenlange ervaring beschikken wij over de kennis en deskundigheid om het object zorgvuldig en betrouwbaar te keuren en inspecteren.