Het inplannen ging erg soepel,

Het inplannen ging erg soepel, ben goed geholpen door Mirko. De keurder kwam mooi optijd en ik ontving de rapportage erg snel waardoor ik verder kon gaan met de koop van mijn droom woning.

Het inplannen ging erg soepel,

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Het inplannen ging erg soepel

Zeker een aanrader.

Ik ben erg goed geholpen door woonkeuken. Ben erg tevreden met het rapport. Zeker een aanrader.

Super tevreden!

Heel duidelijk rapport voor de aankoop van ons eerste huis! Spoedaanvraag is ook echt met spoed behandeld! Super tevreden!

Echte toppers!

Fijn en duidelijk proces, ben tevreden en goed geholpen. Echte toppers!

Echte toppers!

Fijn en duidelijk proces, ben tevreden en goed geholpen. Echte toppers!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Het personeel was erg aardig, ze hebben mij goed geholpen. Mooie prijs en kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader voor het keuren van uw vastgoed.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Inspecteur was zoals afgesproken op locatie en nam de tijd om alles goed te bekijken en desgevraagd toe te lichten. 10/10

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Second time with Woonkeur.

Second time with Woonkeur. The inspector was punctual and knew his stuff. After a good and complete inspection, a detailed report was created and sent home. Would recommend.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

De inspecteur was erg kundig en kritisch.

De inspecteur was erg kundig en kritisch. Dat is fijn, want daar betaal je voor als koper. En de inspectie + het rapport waren erg duidelijk. Goed gevoel aan over gehouden. Rapport was er ook binnen een halve dag, dus dat was top!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Ik ben fantastisch geholpen.

Ik ben fantastisch geholpen. Uiterst vriendelijk en vakkundig. Al mijn vragen zijn beantwoord en ik had dezelfde dag nog het rapport. Aanwezig zijn bij de keuring was voor mij erg waardevol.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Second time with Woonkeur. Efficient, professional and thorough. The inspector was punctual and knew his stuff. After a good and complete inspection, a detailed report was created and sent home. Would recommend.

Geweldige dienstverlening

Geweldige dienstverlening. Afspraak snel kunnen maken en tijdens afspraak wordt je meegenomen in wat er bekeken wordt en uitleg en advies wat je het beste kan doen.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

WoonKeur heeft de bouwkundige keuring van mijn aangekochte woning gedaan

WoonKeur heeft de bouwkundige keuring van mijn aangekochte woning gedaan. Hij is goed bereikbaar en reageert snel. Erg fijn, dat hij op korte termijn een afspraak kon maken. Hij is erg prettig in de omgang en communiceert helder en duidelijk. WoonKeur is niet zo iemand in een net pak, die zijn handen niet vies wil maken zoals ik in het verleden bij andere bouwkundigen heb gezien. WoonKeur stroopt zijn mouwen op en gaat meteen aan de slag. Inspecteert grondig van kruipruimte tot in de hoekjes van de vliering en laat geen plekje in en om de woning ongemoeid. Opvallend is zijn schat aan zowel theoretische als aan praktische kennis. Hij blijkt ook bouwkundig ingenieur te zijn en heeft decennia lang ervaring in de bouwwereld. Door WoonKeur bleek, dat de vorige eigenaren bij een verbouwing ernstige fouten hadden gemaakt, waardoor op termijn schade aan de woning kan ontstaan. Men had wijzigingen aangebracht, waardoor de dakconstructie onvoldoende werd ondersteund. WoonKeur heeft mij voor een bak aan ellende behoed. Ik ben heel blij, dat ik hem heb ingehuurd en beveel hem aan iedereen aan.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste heer Vrees, Bedankt voor uw positieve feedback over onze bouwkundige keuring. Het is fantastisch om te horen dat u tevreden bent met onze diensten en dat we u hebben kunnen behoeden voor eventuele problemen met de woning. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan uw aankoopproces en dat we u hebben kunnen voorzien van duidelijke en grondige inspecties. Onze inspecteur is inderdaad een bouwkundig ingenieur met jarenlange ervaring in de bouwwereld en we zijn blij dat zijn expertise u heeft geholpen. Bij WoonKeur streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst weer een bouwkundige keuring nodig heeft of als u onze diensten aanbeveelt aan anderen, weet dan dat we altijd voor u klaarstaan. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in WoonKeur. Met vriendelijke groet, Woonkeur

WoonKeur is zeer deskundig (veel vakkennis)

Eind april is de deskundige keurmeester WoonKeur , ten behoeve van een bouwtechnische keuring en bouwadvies, op locatie gekomen om een woning in Capelle aan den IJssel te inspecteren op enkele opvallende zaken zoals scheuren in enkele uitgebouwde wanden en vocht en lekkage plekken. Hierbij heeft hij ruim anderhalf uur gespendeerd aan een integrale controle en inspectie van de woning op o.a. het schilderwerk, de kruipruimte, mogelijke lekkages in de badkamer, het dak etc. Hiermee is bij de uitbouw van de woning, op de 1e verdieping, een bouwfout geconstateerd. Alsmede scheuren in de binnenwand die komen door een mogelijk onjuiste verdeling van de druk van het dak op de muren. Hierbij zijn de oplossingen voor reparatie en herstel direct besproken wat erg fijn is en tevens duidelijkheid verschaft.Het keuringsrapport werd de volgende dag toegestuurd. Hierin stond alles duidelijk en netjes weergegeven. WoonKeur is zeer deskundig (veel vakkennis), kan zijn bevindingen en constateringen goed uitleggen aan een bouwkundige - leek. De keuring kon eveneens op zeer korte termijn plaatsvinden. Zeer fijne en duidelijke communicatie, samenwerking en adviezen. Hele goede ervaring met de inspecteur en kan hem ten volle aan raden!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte heer/mevrouw, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw positieve feedback over de bouwtechnische keuring die is uitgevoerd door onze deskundige keurmeester, WoonKeur, voor uw woning in Capelle aan den IJssel. Het verheugt ons om te horen dat u tevreden bent met de diensten die wij hebben verleend. Wij zijn blij om te horen dat WoonKeur zeer deskundig en ervaren is en zijn bevindingen en constateringen goed aan een bouwkundige leek kan uitleggen. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat onze klanten begrijpen wat er aan de hand is met hun woning en wat de mogelijke oplossingen zijn voor eventuele problemen. Het is dan ook erg fijn om te horen dat de oplossingen voor reparatie en herstel direct zijn besproken en dat het keuringsrapport de volgende dag al werd toegestuurd. Wij waarderen uw positieve opmerkingen over de duidelijke communicatie, samenwerking en adviezen van WoonKeur. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met onze diensten en wij zijn blij om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad met onze inspecteur. Het is ons een genoegen om u van dienst te zijn geweest. Wij waarderen het zeer dat u ons aanbeveelt en wij kijken ernaar uit om in de toekomst weer met u samen te werken als dat nodig is. Met vriendelijke groet, Het team van WoonKeur

Fijne aankoopkeuring gehad van onze nieuwe woning met WoonKeur

Fijne aankoopkeuring gehad van onze nieuwe woning met WoonKeur . Alle punten van het huis zijn rustig doorlopen met daarbij duidelijke uitleg en eventuele tips voor de toekomst. Ook voor de aanwezige verkopende partij had hij goede tips voor hun nieuwe woning. Een prima rapport ontvangen met daarin alle punten die gevonden zijn tijdens de keuring. Ook voor nazorg, eventuele aanpassingen en extra uitleg achteraf was WoonKeur bereikbaar met heldere uitleg. Concluderend: een goede keurder met kennis van zaken die niet schroomt zijn mening te geven.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte heer, mevrouw, Graag willen wij u bedanken voor uw feedback en het vertrouwen in onze dienstverlening. Het doet ons goed te vernemen dat u tevreden bent met de aankoopkeuring van uw nieuwe woning door WoonKeur. Het is onze missie om onze klanten te voorzien van de best mogelijke bouwtechnische keuringen en bouwadvies, en wij zijn verheugd dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van rust en zekerheid bij het aankopen van een woning en we zijn blij dat u onze deskundigheid en heldere communicatie heeft gewaardeerd. Het verheugt ons dat u onze inspecteur als kundig en informatief heeft ervaren en dat hij de tijd heeft genomen om alle aspecten van de woning zorgvuldig met u door te nemen. Wij zijn trots op de kennis en ervaring van onze inspecteurs en het is fijn te horen dat deze in uw geval goed tot uiting is gekomen. Uw complimenten over het keuringsrapport en onze nazorg stellen we zeer op prijs. Ons team is altijd bereid om extra toelichting te geven en te helpen bij eventuele vragen of aanpassingen. Wij waarderen het dat u ons aanbeveelt aan anderen en hopen in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor uw vertrouwen in WoonKeur. Met vriendelijke groet, Het WoonKeur team.

We waren erg tevreden over de Bouwkundige Keuring van WoonKeur

We waren erg tevreden over de Bouwkundige Keuring van WoonKeur . Hij heeft continu kritisch gekeken en gaf veel tips over hoe je de staat van het huis kunt verbeteren of beter kan isoleren. We hadden zelfs een lekkage in de kruipruimte en zelfs deze werd direct aangepakt, ondanks dat dat zijn werk niet is. Het keuring rapport werd ook nog eens de volgende dag toegestuurd. Hierin stond alles nogmaals netjes weergegeven, met duidelijke foto's erbij. Veel kennis, snel, duidelijk, behulpzaam, goede kerel en zeker aan te raden!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de Bouwkundige Keuring van WoonKeur. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat onze inspecteur u goed van dienst is geweest. Het doet ons goed om te horen dat onze inspecteur continu kritisch heeft gekeken en u waardevolle tips heeft gegeven over hoe u de staat van het huis kunt verbeteren of beter kunt isoleren. We zijn ook blij dat hij de lekkage in de kruipruimte heeft aangepakt, ondanks dat dit niet direct tot zijn taken behoort. Het is fijn om te horen dat ons keuringsrapport, met duidelijke foto's erbij, u binnen de volgende dag is toegestuurd. Onze missie is om onze klanten snel, efficiënt en met hoge kwaliteit te bedienen en het is bemoedigend om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, WoonKeur

Zeer slecht

Geen goede ervaring . Geen backups gekregen na aanmelding maar wel volledig het bedrag moeten betalen. Ook ook nog een incasso en daarna een gerechtelijke stappen via mail . Ook dat onze goede naam ten gronde gaat . Oftewel zeer slecht . Niet in zee gaan met deze mensen Malafide praktijken .

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte heer/ mevrouw Kruidenier, Wij waarderen uw feedback ten zeerste en bedanken u voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons oprecht dat u een negatieve ervaring heeft gehad en we willen graag de gelegenheid benutten om dit recht te zetten. Het is voor ons van groot belang om uw bezorgdheid omtrent het ontbreken van backups na aanmelding en de daaropvolgende volledige betaling te benadrukken. Wij betreuren het ten zeerste dat deze situatie heeft geleid tot ongemak en teleurstelling. Onze oprechte verontschuldigingen hiervoor. Wij hechten veel waarde aan eerlijkheid en transparantie in onze dienstverlening. Mochten er misverstanden zijn geweest of onduidelijkheden over onze betalingsprocedures, dan betreuren wij dit ten zeerste. Wij willen u verzekeren dat wij ons uiterste best doen om eventuele fouten of tekortkomingen in onze processen te identificeren en aan te pakken, zodat we onze klanten de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Wat betreft uw vermelding van 'malafide praktijken', willen wij benadrukken dat deze beschuldiging een zeer ernstige aantijging is. Wij zijn een onderneming die gebaseerd is op integriteit en ethische waarden. Het is voor ons van groot belang om te benadrukken dat wij dergelijke beschuldigingen ten zeerste afwijzen en dat wij ons inzetten voor het opbouwen en behouden van een solide reputatie op basis van betrouwbaarheid en eerlijkheid. Wij geloven sterk in de kracht van constructieve communicatie en het vinden van een passende oplossing voor geschillen. Wij nodigen u daarom graag uit om met ons in contact te treden, zodat wij uw zorgen grondig kunnen bespreken en samen tot een bevredigende oplossing kunnen komen. "Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen" en wij streven ernaar om eventuele fouten recht te zetten en te leren van deze ervaring. Wij stellen uw bereidheid om in gesprek te gaan zeer op prijs en hopen dat wij alsnog de kans krijgen om uw vertrouwen te herstellen en aan uw verwachtingen te voldoen. Indien u verdere vragen, opmerkingen of zorgen heeft, staan wij tot uw beschikking. Wij kijken ernaar uit om van u te horen en zullen ons uiterste best doen om tot een bevredigende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, WoonKeur

WoonKeur was na een laatste-moment-verzoek gelukkig aanwezig bij de oplevering van onze gerenoveerde woning. We hadden een jaar van veel discussie met de aannemer achter de rug. De aannemer had altijd wel weer een verklaring voor het een en ander en wij als niet-experts kunnen daar van alles van vinden, maar niet onderbouwen. WoonKeur kon dat gelukkig wel. Hij deed zonder zich gek te laten maken rustig zijn werk, zag dingen waar we zelf nooit op gelet zouden hebben en heeft een last van onze schouders doen vallen. Ik kan hem aan iedereen aan bevelen en zal dat ook zeker doen!

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve feedback over de dienstverlening van WoonKeur. We zijn blij te horen dat we u hebben kunnen helpen bij de oplevering van uw gerenoveerde woning, ondanks het last minute verzoek. We begrijpen dat renovaties vaak gepaard gaan met veel discussies en onzekerheden. We zijn blij dat onze inspecteur u heeft kunnen helpen bij het onderbouwen van uw bevindingen tegenover de aannemer en dat hij u heeft kunnen wijzen op dingen waar u zelf niet op had gelet. Het is fijn te horen dat hij zijn werk rustig en professioneel heeft uitgevoerd en dat dit u heeft geholpen om een last van uw schouders te doen vallen. We stellen het zeer op prijs dat u onze diensten aanbeveelt en zullen er alles aan doen om deze aanbeveling waar te maken. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, WoonKeur

Hele vriendelijke inspecteur die naar alles gekeken heeft en alle vragen heeft beantwoord en goed duidelijk uitleg van dingen heeft gegeven.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de bouwkundige inspectie die WoonKeur heeft uitgevoerd. Wij zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Het doet ons goed om te horen dat onze inspecteur u vriendelijk heeft ontvangen en uitgebreid de tijd heeft genomen om al uw vragen te beantwoorden. Bij WoonKeur streven we er namelijk naar om onze klanten een zo volledig mogelijk beeld te geven van de bouwkundige staat van hun woning. We waarderen uw aanbeveling van ons bedrijf aan anderen en hopen dat we in de toekomst nogmaals van dienst kunnen zijn bij een eventuele volgende woninginspectie. Met vriendelijke groet, WoonKeur

Goede ervaring! Mooi uitgebreid rapport ontvangen en ze namen goed de tijd om al mijn vragen te beantwoorden.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze dienstverlening. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de geleverde service. Wij doen ons uiterste best om onze klanten te voorzien van uitgebreide rapporten en om al hun vragen te beantwoorden. Het doet ons dan ook goed te horen dat u het rapport als mooi uitgebreid heeft ervaren en dat we voldoende tijd hebben genomen om uw vragen te beantwoorden. Mocht u in de toekomst nog eens gebruik willen maken van onze diensten, dan staan wij u graag opnieuw ter beschikking. Met vriendelijke groet, WoonKeur

Wij hebben een goede ervaring met woonkeur. Aan de telefoon voor de afspraak waren ze erg vriendelijk en behulpzaam. De keurder vond het geen probleem al onze vragen te beantwoorden en had het rapport de volgende dag al klaar.

• Wat vond u van de communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte heer/mevrouw, Dank u wel voor uw bericht waarin u uw ervaring met WoonKeur deelt. Het verheugt ons te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en zijn blij te horen dat u onze vriendelijke en behulpzame service aan de telefoon heeft gewaardeerd. Daarnaast vinden we het fijn te horen dat de keurder al uw vragen heeft kunnen beantwoorden en het rapport de volgende dag al klaar was. Mocht u in de toekomst weer een bouwkundige keuring nodig hebben, dan helpen wij u graag weer verder. Met vriendelijke groet, WoonKeur

Over WoonKeur

WoonKeur is als gecertificeerd keuringsbureau gespecialiseerd in bouwkundige keuringen en inspecties. Op basis van onze jarenlange ervaring beschikken wij over de kennis en deskundigheid om het object zorgvuldig en betrouwbaar te keuren en inspecteren.