prettge website en duidelijke communicatie

Binnen 24 uur geleverd, Geweldig Prijs-kwaliteitverhouding, Geweldig Keurig verpakt, Geweldig Achteraf betalen mogelijk, Geweldig Verbeter puntje: Assortiment Twinkly verlichting is wat magertjes

Bedrog

Waaardeloos na een paar uur krijg je bericht dat het verstuurt word Vervolgens dagen niet Daarna zonder reden held terug hestort Bij navraag blijkt het uitverkocht tezijn Terwijl men op de site nog altijd voorraad vermeld

Helaas kwamen de producten kappot aan, en waren ze niet meer op voorraad .Bedrag terug gestort gekregen ! Netjes geregeld !

Absolute aanrader

Gekocht de Twinkly Curtain voor een zeer scherpe prijs. Het pakketje was ook keurig verpakt en was binnen 24 uur geleverd. Assortiment van Twinkly is wat beperkt, bij deze een verbeter puntje. Meerdere mogelijkheden om te betalen zelfs achteraf. Een aanrader dus.

goed maar jammer dat artikel beschadigd is toegekomen en dan niet meer kon vervangen worden

goed maar weinig artikelen in voorraad

Denken mee en zorgen dat je de verlichting vlot in huis hebt. Kwaliteit van winglinks is dik in orde.

Ben tevreden met de aankoop.

Goede aankoop.

Goede service en laagdrempelig contact

Goede service en laagdrempelig contact Telefonisch goed te bereiken en fijne ondersteuning bij mijn aankoop. Een aanrader Ik zal jullie zeker aanbevelen in mijn omgeving Top

Goede dienstverlening

Tevreden over website, prijzen en zeker over de super dienstverlening.

Snel geleverd tegen scherpe prijs

Mijn bestelling was de volgende dag albumen. En de prijs was erg goed.

Tevreden!

Snelle verzending dus over kerstverlichting.nl kan ik enkel positief zijn. Over het aangekochte product Twinkly iets minder. We kochten een 2e set beiden generatie 2 maar deze zijn niet compatibel en niet te koppelen. Teleurstellend!

Postbus 13

3640AA Mijdrecht