Swingende duidelijke musical

Het script is weer duidelijk opgebouwd en de rekwisietenlijst zorgt ervoor dat je niks vergeet. De musical heeft weer leuke en verschillende liedjes erin zitten. De dansvideo's nemen een hoop werkdruk weg. Je kunt je eigen draai er aangeven maar zit je even zonder inspiratie is dat geen probleem.

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Super fijne en leuke musical

De musical had humor, was goed te volgen, had verschillende soorten rollen. De app heeft onwijs geholpen bij het thuis studeren van de teksten, liedjes en dansjes.

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Fijne kant-en-klare musical met leuke liedjes

Het werkt erg prettig met een musicalpakket van Muzikantine! Ik vind het erg fijn dat er een app bij geleverd zit en dat de kinderen thuis op youtube de dansvideo's en liedjes kunnen opzoeken om te oefenen. De liedjes zitten leuk in elkaar en klinken goed. Ook het verhaal is leuk en voor het publiek redelijk goed te volgen.

Leuke musical

Een hele leuke musical, weer op maat geschreven wat erg fijn is. Ik en de kinderen hebben er weer heel veel zin in.

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Leuke musical, aanstekelijke liedjes. Iedereen betrokken

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Leuke musical voor een kleine groep

Wij hebben een zeer positieve ervaring met deze musical, de verhouding van rollen zijn goed. De app die de kinderen kunnen gebruiken om thuis te oefenen is echt een meerwaarde.

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Leuke musical met een kleine klas

Fijn dat je een script krijgt naar het aantal leerlingen in de klas. Wel zoeken in het script met de mogelijkheid om jongens rollen naar een meidenrol te veranderen en andersom.

Teveel moeilijke woorden

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Hallo Corné, we zouden het fijn vinden als je contact met ons opneemt wanneer je problemen ondervindt met onze musical. Nu kunnen we alleen nog maar gissen naar wat de oorzaak is van het probleem. Jouw omschrijving lijkt ons wat 'te kort door de bocht'. Graag komen we alsnog met je in contact om het een en ander te verhelderen.

Superleuke musical, zit goed in elkaar, leuke liedjes en grapjes voor het publiek.

Deze musical is een aanrader! Hij is grappig, veel (leuke) liedjes, afwisselend en goed te volgen voor het publiek.

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

De rollen passen goed bij de kinderen in de klas.

De musical wordt leuk gevonden. Het brengt gezelligheid in de groep.

Een musical met sfeer!

Ik vind het een leuke musical, leuke verhaallijn. Ik vind dat er leuke woordgrapjes inzitten. Fijn dat er zoveel dansjes zijn. Dat vind ik als leerkracht het moeilijkste. Liedjes zijn soms wel wat snel en moeilijk maar nu lukt dat goed. De rap solo's zijn fijn want dat kunnen veel kinderen. Fijn dat er geen andere moeilijk solo is. Ik vind het decor dit jaar wel echt een ding. Veel wisselingen en moeilijk. Als ik dat van te voren goed had geweten, had ik deze musical niet laten kiezen. Daarnaast vind ik de rol van Silly stylish een beetje suf. Ze komt eindelijk op en dan houdt ze eigenlijk alleen maar praatjes. Een optreden of iets dergelijks had er best in gekund om deze rol meer aandacht te geven.

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Hoi Annemarie, had maar even contact opgenomen over het decor, dan hadden we je tips kunnen geven. Wij denken dat het in één decor is te spelen, zoals ook aangegeven in de decortekening. Zo is het ook uitgevoerd door onze testschool in Haarlem ;-)

Swingend, spetterend, humoristisch... in één woord: GEWELDIG!

Ik ben fan, mijn collega's zijn fan en onze groepen 8 zijn fan! De laatste jaren voeren wij een musical op van Muzikantine. Aangepast aan het aantal leerlingen, met een handige app en heerlijke liedjes. Rap, disco en smartlap: het zit er allemaal in! Met duidelijke verhaallijnen, suggesties voor decor en kleding en keuze uit 3 versies van het eindlied. Voor ons altijd de combi-versie: een lach en een traantje. Wij willen niet anders meer!

Spetterende musical

Fijne app, leuke liedjes, grappige typetjes. Decorvoorbeeld voldoende, maar we moesten veel eigen aanpasingen doen.

Een complete musical

Duidelijke instructies, geen ingewikkelde decorwisselingen, leuk verhaal

Enorm praktisch ingericht

Wij hadden voor de 2e keer een musical van Muzikantinte en het was nog beter geregeld. De app die de kinderen hadden werkte geweldig evenals de suggesties die we kregen . Dat de musical op het aantal personen was geschreven , werkte perfect. De musical zelf is erg leuk.

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Een geweldige musical met een leuke rol voor iedereen!

Een spannend verhaal, een illusionist, een oud kasteel, een geheime controlekamer... Wat wil je nog meer? Kinderen, leerkrachten en ouders waren allen erg enthousiast over deze leuke afscheidsmusical. Door de leuke en grappige (herkenbare) karakters en de interactie met het publiek was deze musical een feest om uit te voeren!

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Leuk verhaal en handig om mee te werken!

De muzikantine werkt met een script op maat, echt een aanrader voor een kleine school zoals die van ons. Het was een leuk verhaal en met de app leuk oefenen voor de kinderen. Ik zou de muzikantine zeker aanraden!

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Top musical met top liedjes.

Veel afwisseling in muziek en rollen. Geen echte hoofdrol, maar voor iedereen een passende rol.

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

een hele leuke, musical met veel typetjes.

Wij vonden dit een hele leuk musical met veel verschillende typetjes. Alle kinderen konden op hun eigen manier hun ei erin kwijt en konden echt allemaal hun eigen typetjes spelen die bij hen past. Alles was op maat geschreven voor het aantal kinderen dat de musical doet, heel fijn! Leuke liedjes, die makkelijk te leren zijn voor de kinderen. Zeker een aanrader!

Groot succes!

Het materiaal van muzikantine was fijn om mee te werken en de kinderen hebben genoten van de liedjes, dansjes en het acteren. Ze konden er ook deels zelfstandig mee aan de slag en het was geschikt voor verschillende niveaus. Fijne ervaring!

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Leuke musical. Fijn dat er veel rollen waren als je een grote groep 8 hebt.

Heel erg positief

Een leuke musical Mindvakantie. Ideaal dat het op maat gemaakt wordt! Met heel veel plezier met de groep aan gewerkt.

Kanaaldijk 70

1832AD Koedijk

06 41126811

Over Muzikantine

Muzikantine schrijft en produceert musicals voor het basisonderwijs. Met een klein en gepassioneerd team willen we het muziek- en drama-onderwijs aanvullen met coole musicals. Voor een onvergetelijke ervaring voor iedere leerling.