Een leuk verhaal waar veel in gebeurd

De musical is erg leuk. Het verhaal is boeiend en duidelijk. Fijn dat het verhaal precies geschreven kan worden voor het aantal personen dat meedoet.

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Soap in de soep was een geweldige musical.

De musical zat goed in elkaar. Fijn dat hij ook door een kleine groep (van 8 kinderen) gespeeld kon worden. Hij zat boordevol humor. Alle benodigde bestanden werden bij aanschaf keurig geleverd.

Super.

De kinderen hebben gisteren de musical opgevoerd, dit was een onvergetelijke ervaring.

Tof

Heb nu Soap in de soep en Dresscode met groep 8 gedaan. Hele leuke musicals met goede verhaallijn en grappige stukjes. Ideaal dat het aangepast kan worden aan het aantal spelers. Ook top dat het zo makkelijk in de app gedownload kan worden, dan is het laagdrempeliger voor de kinderen om te oefenen. Nog een tip: in Dresscode zaten wel een paar slordigheden: middelgrote rol die eigenlijk groot was en andersom + soms onlogisch dat iemand iets moet zeggen in een bepaalde scene (bijvoorbeeld Jackie die alleen in scene 1 en 8 voorkomt of Pieter (hoofdredacteur) die plotseling in scene 7 weer verschijnt. Verder een hele toffe musical!

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Hoi Jelmer, de betreffende foutjes in het script zijn gelukkig al eerder geconstateerd en verholpen middels een update. De oplossing is met alle gebruikers gecommuniceerd. Bedankt voor je positieve reactie!

Leuke musical, veel actieve scènes.

Dresscode is een musical die verrast. De hoofdpersoon komt pas halverwege ten tonele! Je hebt er wel wat werk aan qua accessoires, dit is vrij veel en dat moet je achter de schermen goed managen. De liedjes zijn leuk en hoe vaker je ze zingt hoe beter ze worden. Leuk al die rapsolo's! De scène met de professoren overtuigd als enige niet. Het taalgebruik is te moeilijk en het geheel past er eigenlijk niet goed bij. Dit zou beter herschreven kunnen worden. Het draaien met de borden van de Q-cell leidt kinderen af van de teksten.

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Door deze musical hebben alle leerlingen kunnen shinen!

Een humorvolle, actuele musical. Iedereen kon zijn of haar ei erin kwijt. Er zijn rollen voor allerlei talenten en voor kinderen die graag voor op het podium staan of juist liever wat achteraan. We hebben ervan genoten!

Wat een geweldige musical

We hebben genoten . Niet alleen bij de uitvoering , maar ook met het proces. De service , het kunnen schrijven van een musical voor maar 11 personen , de app het was weer geweldig samenwerken. Dank daarvoor .

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Een zeer leuk verhaal met grappige stukken.

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Snelle reactie en hulp bij aanpassingen

Muzikantine biedt leuke musicals op maat. Daardoor voor elke groep toe te passen. Erg meedenkend en behulpzaam. Deze musical was wel lastig qua verhaallijn (soap in de soep).

Leuke musicals met humor

Service is snel en vriendelijk. Goed bereikbaar bij vragen. Compleet pakket. Jammer dat er dubbelrollen in kunnen zitten als je het op maat bestelt. Leuke dansjes Goede app

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Hoi Rachel, het ontstaan van dubbelrollen is soms onvermijdelijk om het verhaal te kunnen blijven vertellen met een kleiner aantal spelers. Soms kiezen we ook voor een dubbelrol om een speler meer tekst en momenten op het podium te geven. Bedankt voor je positieve review!

Leuke muziek, humor

Alle kinderen hadden voor hun gevoel een grote rol. Er zat humor in, gemakkelijk decor. Veel enthousiaste reacties gekregen!

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Een heerlijke musical helemaal inspelend op wat er speelt bij de kinderen.

De musical heeft uitnodigende teksten en de muziek is pakkend, van rap tot disco. Het blijft in je hoofd zitten. Voor zowel kinderen als ouders zitten er veel leuke momenten in de musical. De kinderen zijn razend enthousiast en de bijbehorende app maakt dat ze zelfstandig of lekker samen thuis kunnen oefenen. Alles was weer top geregeld door Muzikantine. Ga zo door!!

Een hele leuke musical

De musical is leuk, omdat het een interactieve show is. De kinderen vinden zelf ooit nog heel lastig om het boekje te lezen en er staat niet altijd goed in wat er nu wordt verwacht van je tijdens de musical (moet je nu aflopen of niet? Er staat dat je een gouden envelop moet maken die komt nergens voor in de musical, er staat ergens een Willem in het script terwijl die er bij ons niet in zit. Bepaalde redenen zijn niet helemaal duidelijk waarom iemand niet in een liedje er bij moet zijn of waarom wel. Dit was best wel verwarrend voor de leerlingen.

• Welke musical heb je opgevoerd? Wie Heeft De Rol

Hoi Moniek, ik denk dat er logische verklaringen zijn voor jouw opmerkingen. Helaas kunnen we die nooit achteraf oplossen, dat hadden we graag eerder voor je gedaan. Neem de volgende keer daarom even contact met ons op ;-) Ik zal jouw opmerkingen doornemen en indien nodig oplossen.

Het was een geweldige musical met zeer sprankelende en aansprekende liedjes!

Alles was top!!

Weer een toppertje!

In eerste instantie schrok ik erg van de decorwissels en kledingwissels in het stuk, daar heb ik best wat aan gesleuteld om de musical voor onze groep van 11 leerlingen werkbaar te maken. Maar het is gelukt! Vooral de liedjes zijn weer erg leuk en brengen met de dansjes erbij veel pit in de musical als de leerlingen het een beetje spannend vinden om veel tekst te hebben. Al met al best wat hoofdbrekens gehad, maar een resultaat om trots op te zijn. Mede door de combinatie van een leuk verhaal, gave liedjes en het spelen in een echte theaterzaal met professionele geluidsman en belichtingsvrouw! Avond om nooit te vergeten... Ik ben benieuwd naar volgend jaar.

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Er zijn rollen voor ieder wat wils!

We zijn een kleine klas met 14 kinderen, knap dat daar rekening mee gehouden is. De teksten lopen vlot, er mogen wat meer grapjes in maar dat is dan ook mijn enige punt. Heel cool is dat er gebruik wordt gemaakt van een soort online quiz. dat trok de leerlingen zo erg aan om voor deze musical te kiezen.

Een fantastische musical

Een leuke, humoristische musical met veel geluidsfragmenten en super leuke korte liedjes. Van een paar liedjes staat er een dansje op YouTube. Handige app voor de kinderen voor €1 pp. Kortom: Een echte aanrader!

Leuk en veel materiaal.

Sommige rollen staan als ‘groot’ maar vallen klein en andersom. Sommigen hebben heel weinig tekst. Verhaal is leuk.

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Hoi Esther, we zullen nog even naar de omschrijving van de rolgrootte kijken.

Een pittig feestje voor groep 8

Het product zit goed in elkaar en laat ruimte voor aanpassingen als je dat wil. Precies op maat vwb aantal spelers. Via de app zijn de rollen en teksten eenvoudig aan te passen. Deze musical heeft een wat groter technisch aspect (meer dan eerdere ervaringen). Dat is even wennen. De klas heeft het zwaar gehad met het leren van alle liedjes, teksten en dansjes maar doet het nog steeds met plezier (meestal). Komende week gaat onze groep 8 knallen met

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Leuke lidjes, matig verhaal.

Ik vond deze musical (vooral de verhaallijn) wat minder dan jullie vorige. Liedjes en app waren weer als vanouds.

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Fijn dat er zo wordt meegedacht in decor, liedjes en dansjes! Top!

Snelle levering van product. Geleverd wat omschreven staat. Rollen redelijk evenwichtig verdeeld. Leuke, vlotte liedjes en dansjes. Suggesties voor het decor zijn fijn.

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

De tweede musical die ik gebruik van Muzikantine. Ik vind zelf dat de musicals makkelijk te gebruiken zijn, handig in het decor en duidelijk zijn voor de kinderen. Daarnaast wordt er leuke humor gebruikt en komen typetjes goed naar voren. Al met al geweldig en handig om te gebruiken!

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Prima musical.

Er is veel ruimte nodig om de musical zo optimaal mogelijk te kunnen spelen en het decor op z'n best te laten zien. Niet alle scenes komen goed over, dit kan ook te maken hebben met onze populatie..

• Welke musical heb je opgevoerd? Dresscode

Ontzettend leuke, spannende en leuke interactieve musical!

Een musical met veel rollen en leuke liedjes en dansjes. Voor iedere persoonlijkheid een passende rol. De interactie met het publiek maakt het helemaal af!

Mooie musical

Heel fijn dat er zo veel materiaal aanwezig is en dat het aanpasbaar is op het aantal spelers dat je wil.

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Over Muzikantine

Muzikantine schrijft en produceert musicals voor het basisonderwijs. Met een klein en gepassioneerd team willen we het muziek- en drama-onderwijs aanvullen met coole musicals. Voor een onvergetelijke ervaring voor iedere leerling.